SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef nattermann het volgende:
Eens met TS.
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef nattermann het volgende:
Doet me tevens denken aan dit:
Hoe noemen ze een vibrator in België ?Hoe noem je een turkse vrouw op een fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
het geeft wellicht een kinky tintje aan de ochtendspitsquote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef deepart het volgende:
In korea doen ze gezichts maskers op, misschien een tip?
Ja, maar daar kan ik me nog tegen weren door het volume van m'n MP3-speler omhoog te jagenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef ELdudeness het volgende:
Ik vind het lawaai van die pokke dingen erger dan die stank. Die dingen maken een pokke herrie man, en die josti's die erop zitten genieten ervan als ze met een pokke herrie voorbij komen scheuren.
Oh ben je er zo 1quote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik me nog tegen weren door het volume van m'n MP3-speler omhoog te jagen
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:22 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
Hoe noem je een turkse vrouw op een fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kende ik nog niet
![]()
Heerlijk de lucht van verbrande tweetakt oliequote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
Elke dag als ik op en neer naar mijn werk forens op mijn fietsje erger me ik er weer groen en geel aan: die vieze stinkbrommers. Aangezien een groot deel van mijn route langs een 70-weg gaat rijden die dingen daar dus op het fietspad. En daar kom je ook de nodige kruisingen tegen. Daar gaan de brommerbestuurders het liefst met 3 naast elkaar voor het rode stoplicht staan wachten, terwijl ze druk gas geven (kan iemand verklaren waarom je gas zou geven als je stil staat?) en ondertussen hun smerige uitlaatdampen rechtstreeks in mijn gezicht deponeren. Het liefst positioneren ze zich dusdanig dat de uitlaat precies op je porem gericht staat, waarna ze met luide puffen de gassen uit de brommer laten ontsnappen.
Mijn klacht: denk je gezond te doen door op de fiets te gaan, wordt je frisse lucht bedorven door die stinkbrommers![]()
![]()
Pak dan ijzerdraad op keelhoogte en niet op een plek waar ze vaak toch al stil staanquote:Op woensdag 26 september 2007 19:37 schreef amaranta het volgende:
ik zou een touwtje spannen bij het stoplicht skuu?
Die rijden toch altijd in de wegquote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
daar pak je ook onschuldige fietsers mee
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je geen brommert kan betalen.
Gaaf man.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik kan er elke maand een kopen als ik wil, dat is het punt niet:')
zo lelijk is ze toch niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef deepart het volgende:
In korea doen ze gezichts maskers op, misschien een tip?
zit ik hier verdikkeme jou een bietje te helpen beginde zo!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |