nou al?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
zit ik hier verdikkeme jou een bietje te helpen beginde zo!
nu..nu ben ik over het plasje.
nah...quote:
Rofl, eerst de ts (die een goede klacht heeft trouwens) voor sloeber uitmaken. En dan geeft hij te kennen dat hij dat niet is. Kom je met zo'n reactiequote:
ik ben niet een hijquote:Op woensdag 26 september 2007 21:52 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Rofl, eerst de ts (die een goede klacht heeft trouwens) voor sloeber uitmaken. En dan geeft hij te kennen dat hij dat niet is. Kom je met zo'n reactie![]()
OT: Dat af en toe gas geven toen ze trouwens niet alleen als ze stil staan. Ze kunnen ook niet rijden met constant gas, nee, het moet *riiiiing! riiiing!*![]()
das nie vruger, vruger was toen we op poegs, tomossen, zundaps en kreidlers reden..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben niet een hij
Dat optrekken is ook erg ja, vruger toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een slaapkamer aan de doorgaande weg, kon je je lol op als de lokale hanggabbers weer naar huis gingen op hun Wallarootjes
oh, ben jij een meisje dat doet alsof ie een man is?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben niet een hij
Dat optrekken is ook erg ja, vruger toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een slaapkamer aan de doorgaande weg, kon je je lol op als de lokale hanggabbers weer naar huis gingen op hun Wallarootjes
Maikuuul zonder brommer is als bassie zonder adriaanquote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb geen brommer meer
Maarja ik doe tegenwoordig alles met de fiets, is ook stylz
Ja maar dan moet ik weer een brommer kopen en daar heb ik niet zoveel zin inquote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maikuuul zonder brommer is als bassie zonder adriaan
Van mij mag jij brommeren hoor, je zit toch in Limland
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
das nie vruger, vruger was toen we op poegs, tomossen, zundaps en kreidlers reden..
eensquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heerlijk de lucht van verbrande tweetakt olie
Castrol olie vind ik het lekkerst ruiken. Beetje zoet.
2 tactquote:Op woensdag 26 september 2007 19:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heerlijk de lucht van verbrande tweetakt olie
Castrol olie vind ik het lekkerst ruiken. Beetje zoet.
iedereen wilt die krengen opvoeren maar niemand heeft enig benul van afstelling dus er loopt er geen 1 stationair...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
terwijl ze druk gas geven (kan iemand verklaren waarom je gas zou geven als je stil staat?)
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef nattermann het volgende:
Doet me tevens denken aan dit:
Hoe noemen ze een vibrator in België ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
Fietsers in de binnenstad, en dan voornamelijk studenten op hun gammele brikken, zijn inderdaad erg. Niet de fietsers op het fietspad. En die dingen heten niet voor niks fietspadenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:53 schreef Mazora het volgende:
Ik herken me wel in dat onstabiel gasgeven voor het stoplicht maar dat komt gewoon omdat mijn brommer voor geen meter stationair loopt.
Niet zeiken, fietsers zijn pas erg!
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fietsers in de binnenstad, en dan voornamelijk studenten op hun gammele brikken, zijn inderdaad erg. Niet de fietsers op het fietspad. En die dingen heten niet voor niks fietspaden![]()
Veel fietsers stinken naar zweet (ik gelukkig niet) dus vergassen mijn zuurstof wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fietsers in de binnenstad, en dan voornamelijk studenten op hun gammele brikken, zijn inderdaad erg. Niet de fietsers op het fietspad. En die dingen heten niet voor niks fietspaden![]()
Fietsers vergassen je zuurstof tenminste niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |