abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53495993
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:57 schreef MNR het volgende:
bla bla...en ik voorzie nu al dat ik me zo op ga fokken over haar! ...bla bla

Bla bla... Nee, ik zit daar straks weer chagrijnig en opgefokt te wezen vanwege haar passieve agressie!... bla bla
Wat is je punt precies?
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53496078
Enig idee hoe dat zo allemaal gekomen is?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 26 september 2007 @ 20:52:48 #28
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_53496955
Klinkt als je vrouw!
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:56:50 #29
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53497068
geef haar een dildo cadeau en wacht haar reactie af
pi_53497241
Mietjuhhhh!!
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_53497381
karten is dan juist de oplossing. opletten in welke kart zij stapt en dan jij haar van de baan af beuken. subtiel tikje tegen het achterwiel als jij haar wil inhalen in een bocht als je aan de binnen kant zit. zij tolt van de baan af.

ook een keer gedaan bij mn vader toen hij me meenam naar een bedrijfsfeestje van hem. hij weet nog niet dat ik het was
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 26 september 2007 @ 21:09:13 #32
54408 Parzival
Where it happens
pi_53497478
NEUKEN!..

oh sorry..

volgens mij zijn er een paar verliefd!
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_53497574
Keel haar vanacht, ben je van dat stuk vreten af.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Cooper op 26-09-2007 21:22:31 ]
Roken is lekker
pi_53507105
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef Plastic_Power het volgende:
Dus je laat al een jaar lang je leven verpesten? Lekker bezig
Dat is een beetje kort door de bocht. Als ik wist hoe ik de irritatie van me af kon zetten, had ik daar natuurlijk mijn weg al in gevonden.
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Enig idee hoe dat zo allemaal gekomen is?
Hehe... Dat heb ik heel goed in de smiezen. Mocht je dat echt willen weten, wil ik dat best uitleggen. Het gaat er mij alleen niet om waar het aan ligt, maar hoe ik kan voorkomen dat ik me zo opwind. Strijd vermijden helpt, weglopen helpt, het hier in KLB van tevoren posten om te spuien helpt, maar dan heb je ook nog die momenten dat dat niet opgaat... en ik wil voorkomen dat ik dan uitval (ik kan heel fel zijn) en mijn geduld verlies.

Niemand heeft er wat aan als ik in de aavalmodus schiet, ik ook niet. Het lucht op dat moment wel erg op (that I must admit ) maar ja.. je weet wat ik wil zeggen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_53507666
Dan toch maar proberen zoveel mogelijk poep aan haar te hebben en als dat niet lukt hier op fok de boel onveilig maken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 27 september 2007 @ 09:55:29 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53508087
Wat zeggen ze ook wel eens? Hetgeen waar je je aan irriteert in een ander is vaak iets wat je in jezelf ook minder vindt ofzo? Iets met spiegelogie enzo maar ik weet het niet meer helemaal . Anyway, analyseer nou eens tot op de bodem wát je precies irritant vindt aan haar en kijk bij jezelf of je dat niet stiekem ook een beetje doet. Wie weet .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')