quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
'And if you also tegelen en voegen, do you know voegen?'
En dan hebben ze het nieteens helemaal af gekregen. Ondanks de gewonnen tegelzetter en al die nachten doorhalen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
Andries is ook van zijn geloof afgevallen met die 3 stukadoors
hehe lol, dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nou, het Blok heeft het wel in extreme mate moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:54 schreef peterfan het volgende:
Maar wat zijn die vooruitblikken irritant zeg, steeds meer programma's doen dat, denken ze dat we seniel zijn ofzo??![]()
Toch klopt het vaak wel wat hij zegt, ze zijn behoorlijk kinderachtig bezig soms. Vooral die twee mannetjes van de bovenverdiepingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:08 schreef FoXje het volgende:
Die Carlos heeft een sociale opleiding oid gedaan. Oh, dus je geeft me straf, enz.
Is ook zo. Ik vind er echt geen een sympathiek koppel bij zitten. Mijn vrouw vroeg me: wie gun je de overwinning? Ik: niemand. Niet zoals Sander & Nicolien vorig jaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Toch klopt het vaak wel wat hij zegt, ze zijn behoorlijk kinderachtig bezig soms. Vooral die twee mannetjes van de bovenverdieping
Opzich, als je het goed doet heb je wel een redelijk muurtje staan. Je kunt er alleen niet overal vanalles ophangen en binnen je eigen appartement zal het dan ook wel een beetje gehorig kunnen zijn. Maar aangezien de appartmenenten worden gemaakt voor mensen die hooguit met z'n tweeen zijn en geen meubels hebben ofzo (is daar nou echt zo'n grote markt voor? vraag ik me af), lijkt me dat nou niet echt iets waar de doelgroep zich dan druk om maakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:18 schreef FoXje het volgende:
Sowieso weet je niet hoe netjes het allemaal gedaan is. Op TV ziet het er al snel goed uit. Alle 'muren' zijn van gipsplaat bijvoorbeeld ... Ik heb liever echte muren (gipsplaat is prima voor de zolder ofzo).
Sja, het is geen verbouwingswedstrijd, maar een TV programma. Om die reden snap ik dat weer wel, net als de weging van de beoordeling van de blokbewoners. Het nadeel is dan wel dat het programma voor de Die-hard klussers onder ons een stuk minder interessant wordt, omdat de nadruk van het programma nu steeds meer op het sociale vlak begint te liggen. Er wordt erg veel tijd gevuld met Blokbewoners die elkaar om wat voor reden dan ook ineens nietmeer aardig vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:41 schreef FoXje het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat die inrichting bij de beoordeling betrokken wordt. Wat boeit dat nou ? ALs het allemaal maar goed gedaan is. En daar twijfel ik nog weleens aan.
Wat een vrouw hè!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen ruk aan. Saai en kinderachtig gedrag van beide kanten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:33 schreef Piles het volgende:
Het wordt nog interessant met die ruzie tussen boven en beneden
Als Blok-programma is er geen ruk aan idd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:37 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen ruk aan. Saai en kinderachtig gedrag van beide kanten.
Ik geef m nog gelijk ookquote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
whahah Erik die zegt ik ben blij dat ik homo ben![]()
Geen herhaling, niet op internet. Alleen illegaal te downloaden.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:45 schreef Marloes het volgende:
Kut ik heb 't gemist! Weet iemand waar ik 't terug kan kijken? En of dit uberhaupt kan :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |