Culturele K...... Vorming.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef Buschetta het volgende:
CKV ??!? Is dat zo'n clubje voor verstandelijk gehandicapten ? Trommelen enzoOf begeleidt wonen ?
Nooit gebruiktquote:Op woensdag 26 september 2007 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
CKV. Jammer dat ik het nu niet meer heb, die kortingspas was best handig
.
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:43 schreef Sant het volgende:
Culturele Kunstzinnige Vorming.
Denk daarbij aan het verplicht bezoeken van musea, film, theater, opera boeken lezen, schilderen en meer van die kansloze shit..
Als film ben ik eens naar Deep Blue Sea geweest voor CKV, dat vonden ze prima
Als museum koos ik het klokkenmuseum en dat mocht niet...
Wat een BS vak...
Je voelt je wel helemaal goed?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
CKV. Jammer dat ik het nu niet meer heb, die kortingspas was best handig
.
liever een iets te koude bus dan die busschauffeurs die de kankerkachel op zn hoogst zetten in hartje zomerquote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
blablabla....bla..
Kijk, mensen die C&M (cultuur & maatschappij) doen, daarbij snap ik dat zo'n pas voor sommigen uitkomst biedt. Bij N&T (Natuur & Techniek), heeft heel dat vak geen nut.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik was ook ongeveer de enige, het grootste deel van de middelbare school heeft een hekel aan alles wat met cultuur of musea te maken heeft.
Juist andersom...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kijk, mensen die C&M (cultuur & maatschappij) doen, daarbij snap ik dat zo'n pas voor sommigen uitkomst biedt. Bij N&T (Natuur & Techniek), heeft heel dat vak geen nut.
Het lijkt mij dat C&M'ers veel naar musea/toneel gaan, ed. waardoor de korting die ze krijgen met die pas, ze wel van pas komt. N&T'ers daarentegen gaan daar (gemiddeld genomen, spreek uit ervraingquote:
Juist, en daarom heeft het geen nut.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Het heeft zeker nut, alleen het grootste deel van de scholieren ziet dat nut niet..
Zou ik ook wel willen wetenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
Waarvan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |