pizza kikkerlikker
bodem kaas tomaat dikke laag shoarma vlees er op en knoflook saus er bij
quote:Pizza Knut : Knut met kaas gespeld op de ham en tomaat
Op maandag 18 februari 2002 13:46 schreef kikkerlikker het volgende:
okee stel je voor er is een pizza met jou naam bijvoorbeeld als je kikkerlikker heet de pizza kikkerlikker of als je knut heet de pizza knut hoe zou die er uit zien ik begin welpizza kikkerlikker
Bodem, tomatensaus, veel kaas, ananas, banaan, nog wat kaas, ham, nog wat kaas, knoflooksaus.
Pizza bodem + shoarma (+ knoflooksaus)
(Dus geen kaas en tomaat, alleen shoarma + bodem).
Te verkrijgen in de betere shoarma/pizza tent in Nijmegen zoals bijvoorbeeld bij Family.
quote:Dat is toch die vreetschuur op de hoek van de Franse-straat ?.
Op maandag 18 februari 2002 14:08 schreef Redman het volgende:Te verkrijgen in de betere shoarma/pizza tent in Nijmegen zoals bijvoorbeeld bij Family.
Maar daarnaast de Pizza Hopman.....
Zo'n dubbelgeklapte met shoarmavlees, ananas misschien wat paprika, maar zeker knoflook. En absoluut ik zeg ABSOLUUT geen groen of kaas!
Oja en geservereerd met een grote cola free refill en onbeperkte frieten danwel patatten.
quote:Yep, die vreetschuur ja. De pizza (Pizza Redman) is er in ieder geval goed te eten. Andere dingen koop ik daar nooit.
Op maandag 18 februari 2002 14:12 schreef _Hummer_ het volgende:[..]
Dat is toch die vreetschuur op de hoek van de Franse-straat ?.
Het is maar wat je lekker noemt...
quote:Die klinkt erg lekker. Ik heb trouwens een geniaal idee: de pizzabodem zo vouwen dat het een broodje wordt. En dan die shoarma erin doen. Dat lijkt me lekker.
Op maandag 18 februari 2002 14:08 schreef Redman het volgende:
Pizza Redman :Pizza bodem + shoarma (+ knoflooksaus)
(Dus geen kaas en tomaat, alleen shoarma + bodem).Te verkrijgen in de betere shoarma/pizza tent in Nijmegen zoals bijvoorbeeld bij Family.
quote:Dat doe ik door de pizza te snijden en dan de punten dicht te vouwen.
Op maandag 18 februari 2002 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Die klinkt erg lekker. Ik heb trouwens een geniaal idee: de pizzabodem zo vouwen dat het een broodje wordt. En dan die shoarma erin doen. Dat lijkt me lekker.
quote:En ik zou 'm Calzone noemen als ik jou was.
Op maandag 18 februari 2002 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Die klinkt erg lekker. Ik heb trouwens een geniaal idee: de pizzabodem zo vouwen dat het een broodje wordt. En dan die shoarma erin doen. Dat lijkt me lekker.
quote:Heb deze pizza toevallig gisteravond voor het eerst gegeten van Domino's, en hoewel ik eigenlijk helemaal niet van pizza hou vond ik deze wel heel erg lekker.
Op maandag 18 februari 2002 13:46 schreef kikkerlikker het volgende:
okee stel je voor er is een pizza met jou naam bijvoorbeeld als je kikkerlikker heet de pizza kikkerlikker of als je knut heet de pizza knut hoe zou die er uit zien ik begin welpizza kikkerlikker
Mmmm, vanavond weer?
Maaruh, jullie vergeten de ananasjes!!!
quote:Ik geloof ook niet dat mensen bij pizza Hopman meteen aan een of andere gebronsde italiaanse adonis op een zandstrandje denken (toch??)
Op maandag 18 februari 2002 16:04 schreef Riann het volgende:
pizza alla Riann klinkt wel okay maar niet echt itiliaans achtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |