abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53520288
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef DamzkoO het volgende:
Natuurlijk flikker je een hele pan op tafel. Met die uitkering en zwart geld heb je meer dan genoeg geld. Eerst gaan werken dacht ik zo en dan verder praten (ook generalisatie btw)
Generalisatie of niet...je hebt wel gelijk
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_53528739
Domme turk
pi_53528755
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat er geïmpliceerd wordt dat "iedereen" die mening deelt, terwijl slechts enkelen iets in die strekking hebben gepost.
Hmm.... waar zie ik dat toch vaker...
Krekker is de bom!
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:15:55 #204
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_53551282
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef Ringo het volgende:
Sneue kaaskoppen die gelijk in de verdediging schieten zodra iemand een terechte opmerking maakt over hun gebrek aan culinaire beschaving
Spijker op zn kop.
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_53551783
Dus omdat je 1 keer bij een Nederlander heb gegeten (wat je niet beviel) zijn gelijk alle Nederlanders zo?

Dat dit zomaar op Fok is toegestaan om Nederlanders zo belachelijk te maken.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2007 19:53:31 ]
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:55:54 #206
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53552506
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:31 schreef Gewas het volgende:
Dus omdat je 1 keer bij een Nederlander heb gegeten (wat je niet beviel) zijn gelijk alle Nederlanders zo?

Dat dit zomaar op Fok is toegestaan om Nederlanders zo belachelijk te maken.
lekker voor je, stakker
*Hosselcopter*
pi_53552720
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind de UK een geweldig land, met geweldige mensen en een geweldige cultuur, alleen het eten is er echt niet te vreten naar mijn mening. Echt een schande, want ik moet vette eieren met bacon en bonen natuurlijk gewoon lekker vinden als ontbijt, anders heb ik simpelweg geen flikker te zoeken in de UK toch?
Witbroot met bacon en spiegel is toch hemels lekker?

En de klacht van TS kan ik helemaal begrijpen. Ik was vroeger ook een poosje bevriend met een echte Nederlander. Als ik dan zou blijven eten, dan moesten we dat 2 uur van te voren aanmelden - 16:00 dus, waren we één minuut later, dan mocht het niet.

Hmm, nu ik het zo teruglees klinkt het haast alsof ik een allochtoon ben! Maar niets is minder waar, mijn bet-over-over-over-grootvader was al Amsterdammer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2007 22:54:14 ]
pi_53560844
if you mess with Dibble you mess with the GODFATHER
AFC AJAX
pi_53563755
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:14 schreef Feldhofer het volgende:
Nederlanders zijn gewoon een praktisch volkje, er is geen behoefte aan super hoogstandjes, gewoon goed, degelijk en voedzaam voer.
Helaas heb je daar een punt. Hetzelfde punt werd gisteren uiteengezet in Pauw & Witteman. Nederlanders zijn zuinig, werken hard en zijn vooral pragmatisch ingesteld. Dit laatste werd geillustreerd aan de hand van iets typisch Nederlands; de Senseo.

De Senseo blijkt te staan voor een typisch staaltje Nederlands design, want je kunt er een voordelige, slappe bak koffie mee zetten en je houdt geen halve pot koffie over die je vervolgens weer door de gootsteen moet spoelen. Het ding werkt snel en is in aanschaf goedkoop. Want stel je eens voor dat je een heus espresso-apparaat zou aanschaffen. Veel te duur, het werkt te langzaam, de koffie die erin moet is ook nog eens duur...
Nee, in Nederland is alles bij voorkeur betaalbaar en snel, smaak is ondergeschikt.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_53588163
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:21 schreef Serendips het volgende:

[..]

Helaas heb je daar een punt. Hetzelfde punt werd gisteren uiteengezet in Pauw & Witteman. Nederlanders zijn zuinig, werken hard en zijn vooral pragmatisch ingesteld. Dit laatste werd geillustreerd aan de hand van iets typisch Nederlands; de Senseo.

De Senseo blijkt te staan voor een typisch staaltje Nederlands design, want je kunt er een voordelige, slappe bak koffie mee zetten en je houdt geen halve pot koffie over die je vervolgens weer door de gootsteen moet spoelen. Het ding werkt snel en is in aanschaf goedkoop. Want stel je eens voor dat je een heus espresso-apparaat zou aanschaffen. Veel te duur, het werkt te langzaam, de koffie die erin moet is ook nog eens duur...
Nee, in Nederland is alles bij voorkeur betaalbaar en snel, smaak is ondergeschikt.
en dat heeft ons geen windeieren gelegd.

overigens heb ik P&W ook gevolgd dat stuk maar wie was die kerel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53589129
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en dat heeft ons geen windeieren gelegd.
Klopt, maar de kneuterigheid spat er wel vanaf. Ik kan nu niet echt zeggen dat ik er trots op ben deel uit te maken van een volk dat één koekje bij de koffie aanbiedt of de Senseo ziet als de parel van het pragmatisch design.
quote:
overigens heb ik P&W ook gevolgd dat stuk maar wie was die kerel
Herman Pleij. Interessante man.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_53589369
Senseo .
  zondag 30 september 2007 @ 14:39:22 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_53589415
Senseo zeikerds, da's pas Nederlands . Een halve pot koffie weggooien is altijd nog goedkoper dan al die pads gebruiken. Je zou een espresso apparaat kunnen hebben ja, da's duurder. Hoe de fuck veel buitenlanders hebben een espresso apparaat thuis staan?! Meeste mensen die ik tegen ben gekomen doen het met oploskoffie for fucks sake.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_53589726
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Serendips het volgende:

[..]

Klopt, maar de kneuterigheid spat er wel vanaf. Ik kan nu niet echt zeggen dat ik er trots op ben deel uit te maken van een volk dat één koekje bij de koffie aanbiedt of de Senseo ziet als de parel van het pragmatisch design.
[..]

Herman Pleij. Interessante man.
Dat ben ik nu al 100X tegen gekomen maar waar is dat in godsnaam zo
Overal waar ik kom wordt die trommel neer gekwakt en maakt het geen zak uit hoeveel je er eet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 30 september 2007 @ 14:49:40 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_53589839
Ik niet, ik bied een koekje aan en een koffie. Jezus, da's toch gewoon een verplicht nummer totdat iedereen het achter de kiezen heeft en je tenminste de wijn en hapjes open kunt breken?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_53590021
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:49 schreef speknek het volgende:
Ik niet, ik bied een koekje aan en een koffie. Jezus, da's toch gewoon een verplicht nummer totdat iedereen het achter de kiezen heeft en je tenminste de wijn en hapjes open kunt breken?
pi_53591641
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:20 schreef Dibble het volgende:

[..]

nee hoor, zit tamelijk vol vanavond, straks nog even bordje baklava leegvreten met slagroom oid jij zal neuken met de duivel terwijl ik 7 maagden zit te batsen daar gaat je atheistische levensbeschouwing
Tsjah.. Nederlanders en hun keuken.. Maar goed.. in turkije poepen ze in een gat in de grond en pissen ze over hun eigen voeten.

7 maagden met snor ja.. Nou liever jij dan ik Ik neuk ze hier wel op aarde Ik lach me trouwens dood als je zeven kamelen krijgt.. oeps..vertaalfoutje..
Who dares wins
pi_53591994
quote:
Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef SuCom het volgende:

[..]

Tsjah.. Nederlanders en hun keuken.. Maar goed.. in turkije poepen ze in een gat in de grond en pissen ze over hun eigen voeten.
Dat jij niet in staat bent om een hurktoilet te gebruiken zonder over jezelf heen te piesen, daar kunnen de Turken niks aan doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2007 15:58:17 ]
pi_53596300
quote:
Op zondag 30 september 2007 15:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat jij niet in staat bent om een hurktoilet te gebruiken zonder over jezelf heen te piesen, daar kunnen de Turken niks aan doen.
dat zegt hij gat in de grond wat een ondingen zijn dat
pi_53596372
Liegbeest, je mag niet eens eten.
pi_53596822
quote:
Op zondag 30 september 2007 15:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Zo kan ik ook wel rare voorwerpen goedpraten :'

Dat jij nou niet weet hoe jij een spinnewiel moet gebruiken, kunnen de Nederlanders niks aan doen!

Een gat in de grond als toilet, mens mens mens..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')