Generalisatie of niet...je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef DamzkoO het volgende:
Natuurlijk flikker je een hele pan op tafel. Met die uitkering en zwart geld heb je meer dan genoeg geld. Eerst gaan werken dacht ik zo en dan verder praten (ook generalisatie btw)
Hmm.... waar zie ik dat toch vaker...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat er geïmpliceerd wordt dat "iedereen" die mening deelt, terwijl slechts enkelen iets in die strekking hebben gepost.
Spijker op zn kop.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef Ringo het volgende:
Sneue kaaskoppen die gelijk in de verdediging schieten zodra iemand een terechte opmerking maakt over hun gebrek aan culinaire beschaving
lekker voor je, stakkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:31 schreef Gewas het volgende:
Dus omdat je 1 keer bij een Nederlander heb gegeten (wat je niet beviel) zijn gelijk alle Nederlanders zo?
Dat dit zomaar op Fok is toegestaan om Nederlanders zo belachelijk te maken.
Witbroot met bacon en spiegel is toch hemels lekker?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind de UK een geweldig land, met geweldige mensen en een geweldige cultuur, alleen het eten is er echt niet te vreten naar mijn mening. Echt een schande, want ik moet vette eieren met bacon en bonen natuurlijk gewoon lekker vinden als ontbijt, anders heb ik simpelweg geen flikker te zoeken in de UK toch?
Helaas heb je daar een punt. Hetzelfde punt werd gisteren uiteengezet in Pauw & Witteman. Nederlanders zijn zuinig, werken hard en zijn vooral pragmatisch ingesteld. Dit laatste werd geillustreerd aan de hand van iets typisch Nederlands; de Senseo.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:14 schreef Feldhofer het volgende:
Nederlanders zijn gewoon een praktisch volkje, er is geen behoefte aan super hoogstandjes, gewoon goed, degelijk en voedzaam voer.
en dat heeft ons geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:21 schreef Serendips het volgende:
[..]
Helaas heb je daar een punt. Hetzelfde punt werd gisteren uiteengezet in Pauw & Witteman. Nederlanders zijn zuinig, werken hard en zijn vooral pragmatisch ingesteld. Dit laatste werd geillustreerd aan de hand van iets typisch Nederlands; de Senseo.
De Senseo blijkt te staan voor een typisch staaltje Nederlands design, want je kunt er een voordelige, slappe bak koffie mee zetten en je houdt geen halve pot koffie over die je vervolgens weer door de gootsteen moet spoelen. Het ding werkt snel en is in aanschaf goedkoop. Want stel je eens voor dat je een heus espresso-apparaat zou aanschaffen. Veel te duur, het werkt te langzaam, de koffie die erin moet is ook nog eens duur...
Nee, in Nederland is alles bij voorkeur betaalbaar en snel, smaak is ondergeschikt.![]()
Klopt, maar de kneuterigheid spat er wel vanaf. Ik kan nu niet echt zeggen dat ik er trots op ben deel uit te maken van een volk dat één koekje bij de koffie aanbiedt of de Senseo ziet als de parel van het pragmatisch design.quote:Op zondag 30 september 2007 13:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en dat heeft ons geen windeieren gelegd.
Herman Pleij. Interessante man.quote:overigens heb ik P&W ook gevolgd dat stuk maar wie was die kerel![]()
Dat ben ik nu al 100X tegen gekomen maar waar is dat in godsnaam zoquote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Serendips het volgende:
[..]
Klopt, maar de kneuterigheid spat er wel vanaf. Ik kan nu niet echt zeggen dat ik er trots op ben deel uit te maken van een volk dat één koekje bij de koffie aanbiedt of de Senseo ziet als de parel van het pragmatisch design.
[..]
Herman Pleij. Interessante man.
quote:Op zondag 30 september 2007 14:49 schreef speknek het volgende:
Ik niet, ik bied een koekje aan en een koffie. Jezus, da's toch gewoon een verplicht nummer totdat iedereen het achter de kiezen heeft en je tenminste de wijn en hapjes open kunt breken?
Tsjah.. Nederlanders en hun keuken..quote:Op donderdag 27 september 2007 00:20 schreef Dibble het volgende:
[..]
nee hoor, zit tamelijk vol vanavond, straks nog even bordje baklava leegvreten met slagroom oidjij zal neuken met de duivel terwijl ik 7 maagden zit te batsen
daar gaat je atheistische levensbeschouwing
![]()
Dat jij niet in staat bent om een hurktoilet te gebruiken zonder over jezelf heen te piesen, daar kunnen de Turken niks aan doen.quote:Op zondag 30 september 2007 15:46 schreef SuCom het volgende:
[..]
Tsjah.. Nederlanders en hun keuken..Maar goed.. in turkije poepen ze in een gat in de grond en pissen ze over hun eigen voeten.
![]()
dat zegt hij gat in de grond wat een ondingen zijn datquote:Op zondag 30 september 2007 15:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat jij niet in staat bent om een hurktoilet te gebruiken zonder over jezelf heen te piesen, daar kunnen de Turken niks aan doen.
Zo kan ik ook wel rare voorwerpen goedpraten :'quote:Op zondag 30 september 2007 15:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat jij niet in staat bent om een hurktoilet te gebruiken zonder over jezelf heen te piesen, daar kunnen de Turken niks aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |