quote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef PitcheR het volgende:
Het was 2 uur s'nachts (of s'ochtends wat jullie willen), werd wakker en keek op de wekker en ik meende met mijn duffe kop 6:11 op de wekker te zien staan. Dus ik rennen naar de badkamer om te douchen en zo. Ik loop naar beneden om ontbijt te maken, kijk op de magnetron... daar stond inmiddels 2:20, dus ik dacht die staat vast verkeerd, kijk ik op de oven zie ik het weer staan..
. Godverdomme ben ik dus te vroeg op ! Kon dus weer naar bed om te gaan slapen
.
![]()
![]()
Niet iedereen krijgt zn geld van de overheidquote:Op woensdag 26 september 2007 12:30 schreef Kerdaben het volgende:
Voor 2 uur 's nachts al gaan slapen
Hoef je niet gelijk jezelf naar de hel te sturen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef PitcheR het volgende:
Het was 2 uur s'nachts (of s'ochtends wat jullie willen), werd wakker en keek op de wekker en ik meende met mijn duffe kop 6:11 op de wekker te zien staan. Dus ik rennen naar de badkamer om te douchen en zo. Ik loop naar beneden om ontbijt te maken, kijk op de magnetron... daar stond inmiddels 2:20, dus ik dacht die staat vast verkeerd, kijk ik op de oven zie ik het weer staan..
. Godverdomme ben ik dus te vroeg op ! Kon dus weer naar bed om te gaan slapen
.
![]()
![]()
Neemt niet weg dat het klote isquote:Op woensdag 26 september 2007 12:43 schreef peterh het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk jezelf naar de hel te sturen.
Kan iedereen gebeuren.(zelfs mij..)
Gewoon je bed in en weer verder slapen.
Moet je daar voor iets belangrijks hebben?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:45 schreef peterh het volgende:
HAd je wat belangrijks die dag ofzo? Dat je helemaal in spanning zat en niet te laat wilde komen..
Op de basisschool ooit gehad in de winter: opstaan, aankleden, haren kammen etc, naar beneden, tas en jas al half aan, en dan twee stomverbaasde ouders op de bank: "Tis half 12, Nol"quote:Op woensdag 26 september 2007 12:34 schreef Kreupelhout het volgende:
Ook weleens gehad, vroegah toen ik nog bij mn ouders woonde... Om 1:30 wakker, dacht dat er 7:30 stond, voelde me redelijk wakker... Kom ik beneden, licht nog aan, ouders in de woonkamer...
ik: "Wat doen jullie hier nou weer?"
ouders: "Het is half 2, we gaan zo naar bed!"
ik:Pwnd...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt zn geld van de overheid![]()
heet jij Nol?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op de basisschool ooit gehad in de winter: opstaan, aankleden, haren kammen etc, naar beneden, tas en jas al half aan, en dan twee stomverbaasde ouders op de bank: "Tis half 12, Nol"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |