abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2007 @ 20:45:51 #51
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53526639
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:33 schreef Agradavel-Nao het volgende:

[..]

Problemen mee ventje? Bedoel dit is het eerste waar ik op reageer omdat het gewoon een kneuze actie is.
Tieft op jij
pi_53526825
Had ik vorige week zaterdag ook al Ik moet voor m'n weekendbaantje om 5 uur(!!) opstaan aangezien het daar om 6 uur begint. Dus ik m'n nest uit, kleren aan, spullen pakken, enz. Wilde ik net m'n ontbijt gaan klaarmaken, kijk ik op de klok, is het half 3 Godvertyfus. Had ik daarna dus nog maar 2 en een half uur om te pitten
pi_53532334
Ik heb het slechts 1x gehad.. eeuwen terug. Ik kwam er toen pas in de bus naar school achter dat ik een paar uur te vroeg was
pi_53532745
Ik stond 2 weken terug op zondag 08:15 stomverbaasd naar de gesloten poort van de school te kijken...
Ich bin der Führer.
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:10:12 #55
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53533176
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef PitcheR het volgende:
Het was 2 uur s'nachts (of s'ochtends wat jullie willen), werd wakker en keek op de wekker en ik meende met mijn duffe kop 6:11 op de wekker te zien staan . Dus ik rennen naar de badkamer om te douchen en zo. Ik loop naar beneden om ontbijt te maken, kijk op de magnetron... daar stond inmiddels 2:20, dus ik dacht die staat vast verkeerd, kijk ik op de oven zie ik het weer staan.. . Godverdomme ben ik dus te vroeg op ! Kon dus weer naar bed om te gaan slapen .

Waarom zeg je niet gewoon dat je van de vele zorgen en achterstalige rekeningen/schulden niet kan slapen. Dan klinkt je verhaal iets geloofwaardiger
verpachten & verpachten
pi_53576934
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef r.liong het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet gewoon dat je van de vele zorgen en achterstalige rekeningen/schulden niet kan slapen. Dan klinkt je verhaal iets geloofwaardiger
Jah echt hea, die kerel lult dit verhaal sowieso gewoon
pi_53577351
Lol, heb dit jaaaaaaaaaaaaren geleden 1 keer gehad! Ik was 7 ofzo en ik stond altijd om 7 uur op om kindernet te kijken (goeie ouwe tijd <3) en volgens mijn klok was het half 8! dus ik als een idioot opstaan!
Kom ik beneden, zie ik dat het 4 uur 's ochtends was ! Mijn kamerklok stond stil
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_53592976
Heb me wel eens verkeken op een voorlichtingsdag. Viel in de herfstvakantie. Alleen in die van een andere regio

Was ik daar een week te vroeg
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')