abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 09:43:52 #1
104367 Thrackan
new and improved
pi_53480057
Dus, deze klacht gaat eigenlijk niet over die keffertjes, maar over de buren zélf, die die beesten avonden en weekenden alleen thuis laten, alwaar ze uur in, uur uit, constant lopen te keffen om aandacht die er niet zal komen totdat de buurtjes thuis zijn.
We hebben ze al een keer terug laten komen van hun campingweekendje om die beesten maar eens mee te nemen, waarna het een weekje goed ging, maar gisteravond was het weer eens zover.

Ik wil eigenlijk gewoon de politie/dierenbescherming bellen, maar ik heb geen zin in geruzie met de buren. Daarnaast weet ik zeker dat áls ik een klacht indien, dat mijn ouders daar ook voor worden aangekeken, en die zouden nog wel wat langer dan ik in dit huis willen wonen.

Waarschijnlijk is mijn klacht geheel gegrond en kan ik de dierenbescherming prima inschakelen, maar is er een andere oplossing buiten eeuwig tegen de buren aan zeuren?

Ze nemen btw wel de derde hond mee, want die is "niet zo druk" op de camping...

Klacht: buren die hun honden niet opvoeden/meenemen.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_53480091
Breek de deur open en laat de hond lekker buiten lopen
pi_53480130
pi_53482046
vraag of jij voor ze kan zorgen aks de buren weg zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 26 september 2007 @ 11:38:12 #5
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_53482631

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_53484178
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef Thrackan het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon de politie/dierenbescherming bellen, maar ik heb geen zin in geruzie met de buren.
Je buren veroorzaken overlast, zij zouden dus "bang" moeten zijn voor geruzie met -hun- buren (met jou en je ouders dus) - draai het verhaal niet om.

Jij hebt nog altijd meer rechten dan een hond dus bel de politie gewoon om een klacht neer te leggen. Al zou de politie alleen maar een briefje ophangen met het verzoek de keffertjes stil te houden, dat zou al genoeg indruk kunnen wekken.

Wat je ouders betreft.. ik ken het type. "Stel je niet aan" terwijl een haan 4 meter onder mijn raam om 6.00 uur 's ochtends mij wakker krijst. Niks van aan trekken, hardhorende 40+ers zijn vaak toch te bekrompen om te begrijpen dat jij ook op je rust gesteld bent.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 september 2007 @ 12:46:50 #7
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53484248
Ik vraag me af of ze wel geschikt zijn om honden te houden als je je honden zomaar een weekend alleen thuis laat zonder ej verder om ze te bekommeren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_53484503
Komen die honden dan het hele weekend niet buiten? Zal een lekker zootje zijn daarbinnen. Ze maken van hun probleem jouw probleem. Jij hoeft niet naar een oplossing te zoeken, dat moeten ze zelf doen. Gewoon aanspreken dat ze er iets aan moeten doen en zeggen dat ja anders zelf maatregelen neemt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  woensdag 26 september 2007 @ 13:03:37 #9
104367 Thrackan
new and improved
pi_53484665
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:44 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Al zou de politie alleen maar een briefje ophangen met het verzoek de keffertjes stil te houden, dat zou al genoeg indruk kunnen wekken.
Hmm, ik zou het ook over die boeg kunnen gooien idd, even politie haaglanden briefpapier regelen, dan doe ik het zelf wel
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_53487111
A..
pi_53487161
Keffertjes bazen van keffertjes
doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')