ik wek iedere morgen een vriend van me.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:26 schreef Dibble het volgende:
wat voor waarheid vertelde je dan? Is wel een beetje kort door de bocht nu he
Hij woont bij je in huis ?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:31 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik wek iedere morgen een vriend van me.
problemen met uit bed komen enzo ()
Maar goed ik ben de moeilijkste niet dus ik wek die figuur wel als ik opsta.
Zodoende wilde ik alvast de wekker instellen.
Hij woont ergens anders maar via remote desktop heb jij controle over z'n pc ?quote:KAN DAT NIET WANT MENEER HEEFT ZIJN PC UITGEGOOID.
Je stuurt hem een msn berichtje met een irritant belletje ?quote:Dus ik zei later: Ik wil je wel wekken elke ochtend maar laat dan je PC aan want anders doe ik het voor niks. (wat dan ook niet lukt)
Ik begrijp het nog steeds nietquote:Hij zei niks, flikkerde alles weer uit en negeerde me.
Alleen maar omdat ik hem erop aansprak dat hij dan zijn PC (wekkertje) aan moest laten.
Is hij verstandelijk gehandicapt ?quote:Dus hij stikt maar en verliest hij lekker zijn baan, want zonder mij komt hij te laat.![]()
En niet zo'n beetje te laat ook (rond 15 uur smiddags komt hij er altijd dan uit en zijn werk begint 10 uur)
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe ontzettend geeky dat je enige wekker je pc is.
Gebruik je je GPU-fan ook als tepelprikkelaar?
Nee meneer woont 150KM hiervandaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hij woont bij je in huis ?
[..]
Hij woont ergens anders maar via remote desktop heb jij controle over z'n pc ?
[..]
Je stuurt hem een msn berichtje met een irritant belletje ?
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet
[..]
Is hij verstandelijk gehandicapt ?
Mijn wekker zit in mijn PCquote:Op woensdag 26 september 2007 01:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe ontzettend geeky dat je enige wekker je pc is.
Gebruik je je GPU-fan ook als tepelprikkelaar?
Zou het?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
Ach gossie Elixa... Misschien moet je vriendje gewoon wat minder blowen
Dat beantwoord nog steeds niet mijn vragen.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nee meneer woont 150KM hiervandaan.
Wordt nergens wakker van (ongelofelijk)
Waar hij wel wakker van word is kloteherrie (Hardrock ofzo)
Dus daar wek ik hem mee.
En misschien is hij wel een autist ofzo
REMOTEquote:Op woensdag 26 september 2007 01:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat beantwoord nog steeds niet mijn vragen.
HOE DOE JE DAT?!?!?! , Of hebben jullie altijd teamspeak aan via een open verbinding ?
Wekkerradio met zoeen cd-spelert erin.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waar hij wel wakker van word is kloteherrie (Hardrock ofzo)
Dat is wel eng.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:41 schreef Elixabete het volgende:
[..]
REMOTE
En we hebben een netwerk liggen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wekkerradio met zoeen cdmp3-spelert erin.
quote:
Een wekkerradio met usb aansluiting is all you needquote:Op woensdag 26 september 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is echt de meest nutteloze uitvinding sinds de allochtoon. Zit er ook nog 256 mb geheugen. Alsof je twee uur ofzo gaat luisteren naar dat takkegeluid ín bed uit die 0.01W speakertjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |