Zo erg is het nog net niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Danny heeft ook een lekker vlot en praktisch kapsel.
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:27 schreef fratsman het volgende:
Je hebt dus een rattekoppie?
Lekker vlot, als in aerodynamisch zeker?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Danny heeft ook een lekker vlot en praktisch kapsel.
Kort als in: het had zoiets moeten zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 00:29 schreef colourAgga het volgende:
De helft van gemillimeterd of de helft van haar tot op je kont?
Joh, je meent hetquote:Op woensdag 26 september 2007 00:42 schreef Pwny het volgende:
dan loop je er nu idd als een vent bij
Die heeft het nog niet gezien, die is de hele week weg.quote:
Nee ze meent het.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:43 schreef Pwny het volgende:
En die omschrijving van je schoonmoeder staat gelijk aan "IEEEEWWWW WAT LELIJK"
net als bij dat huisverbouwprogramma
"ehh jaa ehh apart"
"ja is weer wat anders he..."
Je denkt toch niet serieus dat ik dit voor het nageslacht ga vastleggen hè?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:53 schreef Pwny het volgende:
Nou we missen nog een "voor" en "na" foto dus regel dat eerst maar![]()
Met zo'n kapsel krijg je toch geen nageslachtquote:Op woensdag 26 september 2007 00:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik dit voor het nageslacht ga vastleggen hè?![]()
Ja en je denkt zeker dat hij gelooft dat het de schuld van de kapster wasquote:Op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heeft het nog niet gezien, die is de hele week weg.
Ik heb hem al wel gewaarschuwd en bij voorbaat toestemming gegeven om vreemd te gaan.![]()
Zou ik ook doen als ik bij mij in bed moest liggen... oh wacht...![]()
arme meid!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kort als in: het had zoiets moeten zijn
[afbeelding]
En het is zoiets geworden
[afbeelding]
Als je dat kapsel wil, moet je tegen de kapster zeggen dat je je haar halflang wil met achterop heel ietsje korterquote:Op woensdag 26 september 2007 00:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Kort als in: het had zoiets moeten zijn
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef deepart het volgende:
Kzal hem dan maar maken:
Dat kapsel staat je Minder Mutsig
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:31 schreef paradoXical het volgende:
Oh ja, nog sterkte enzo voor de komende moeilijke tijd![]()
Mannen denken dat vrouwen met kort haar niet willen neuken. Vind ik toch wel tamelijk ernstig *aait lang haar*quote:Op woensdag 26 september 2007 23:31 schreef paradoXical het volgende:
Wat kunnen wijven toch ongeloofelijk zeiken om niks. Boeiend, je haar groeit heus wel weer aan.. Soms heb ik het idee dat mensen hun leven doorbrengen met over hun uiterlijk na te denken
Dat is geen kwestie van willen maar van durven.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Mannen denken dat vrouwen met kort haar niet willen neuken. Vind ik toch wel tamelijk ernstig *aait lang haar*
Doe es, zo'n bruine papieren groentenzak over je hoofd met 2 gaatjes voor de ogen en 1 voor de mond en dan de foto posten..quote:Op donderdag 27 september 2007 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van willen maar van durven.
Die zak over het hoofd is misschien toch niet zo'n heel slecht idee....
Mannen denken dat vrouwen met kort haar in de overgang zitten, ongeacht hun leeftijd. En dat klopt ook altijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Mannen denken dat vrouwen met kort haar niet willen neuken. Vind ik toch wel tamelijk ernstig *aait lang haar*
Ga jij nou maar fappen...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Mannen denken dat vrouwen met kort haar in de overgang zitten, ongeacht hun leeftijd. En dat klopt ook altijd.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:07 schreef SpecialK het volgende:
Zo zo dus je bent nu lekker kort? Ga je vanaf nu ook tuinbroeken dragen en sigaren roken enzo?![]()
Je bent in ieder geval minder mutsigquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook al een bakfiets gekocht en mijn make-up de deur uit gedaan.![]()
O-M-G!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |