Volgens Maxima bestaan Nederlanders helemaal niet. Dat is veel ergerquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef jslavenburg het volgende:
Kwam vandaag op mijn nieuwe school, zegt zo een Marokkaan "Hee, daar heb je Hollanders"
Ja, ook lekker overtuigend van iemand die net 6 jaar in NL isquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgens Maxima bestaan Nederlanders helemaal niet. Dat is veel erger
Veeg me opquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgens Maxima bestaan Nederlanders helemaal niet. Dat is veel erger
Maar he, ze is ook allochtoon héquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ook lekker overtuigend van iemand die net 6 jaar in NL is
Mja, maar de moslim, de Turk en de Marokkaan bestaat ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar he, ze is ook allochtoon hé![]()
We zijn allemaal mensen zonder verschillenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, maar de moslim, de Turk en de Marokkaan bestaat ook niet
Ben het niet met je eens, verschil ik nu niet met je?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
We zijn allemaal mensen zonder verschillen![]()
Maxima zegt: "Ja"quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, verschil ik nu niet met je?
Ja hallo, het is net vakantie geweest. Dus die kans is nu sowieso wat groter.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:48 schreef KarelMartel het volgende:
net opsporing verzocht gekeken.. bij alle zaken was het een 'lichtgetinte' man met buitelands accent
waarom kunnen ze niet normaal doen
gewoon een beetje meer bashenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:49 schreef Triggershot het volgende:
Maar wat wil je eigenlijk met dit topic?
Heette die Moslim toevallig Fatima?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kom ik een moslim tegen, vraagt hij "kunt u mij vertellen waar de rabobank is?" Ik zeg "hier" en loop vrolijk verder
De vrouw van Wilders is ook z'n gelukzoeker.Hongaar ofwel Oostblokker.. Niet dat het relevant is voor dit topic, maar altijd leuk om even te meldenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar he, ze is ook allochtoon hé![]()
Het zijn niet geheel toevallig vaak dezelfdequote:Op dinsdag 25 september 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mensen die de holocaust ontkennen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |