Probleem is dat ik het daar niet kan vinden..die site is niet compleet duidelijk.quote:Op maandag 26 november 2007 22:43 schreef roburt het volgende:
[..]
geweldig nep zeker![]()
maar het staat gewoon op rtl.nl
Die uitzending staat er inderdaad niet bij. Kan zijn dat hij er geen toestemming voor heeft gegeven.quote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Probleem is dat ik het daar niet kan vinden..die site is niet compleet duidelijk.
Jensen: 95 % van de mensen denken werkelijk dat je met een laptop een willekeurige porsche van de straat kan besturenquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die Jensen is ook lekker naïef dat hij denkt dat nog niemand weet dat die filmpjes nep zijn.
Nee, da's een kikker.quote:
Idd wat denk je van de gouden kooi bezoekjes, de idols kandidaten, het breaking news met hollands next topmodel enz. maartoch ik vind jensen toch wel leuk om naar te kijken. Eerst vond ik hem walgelijk maar nu vind ik hem wel goedquote:Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef roburt het volgende:weer reclame voor rtl
[ afbeelding ]
mja.. ik ben ook benieuwd welk filmpje dat nou eigenlijk is..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:46 schreef NrSiX het volgende:
krijgen we nu om de zoveel afleveringen een gast die dat filmpje moet kijken
2girls1cupquote:Op maandag 3 december 2007 19:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja.. ik ben ook benieuwd welk filmpje dat nou eigenlijk is..
Niet alleen RTL programma's hoor Groeten uit de Rimboe(SBS) heeft hij 2 afleveringen aan besteed, ook toen Expeditie Robinson nog bij Net5/Tien was besteedde hij er meerdere afleveringen aan. Zelfde geld voor Wie de Mol.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Idd wat denk je van de gouden kooi bezoekjes, de idols kandidaten, het breaking news met hollands next topmodel enz. maartoch ik vind jensen toch wel leuk om naar te kijken. Eerst vond ik hem walgelijk maar nu vind ik hem wel goed
Haha, dat wil je niet zienquote:Op maandag 3 december 2007 19:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja.. ik ben ook benieuwd welk filmpje dat nou eigenlijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |