Je zit toch niet met spoilers te strooien he, ik ben nog niet begonnen aan S2quote:
Ik zeg ook verder niksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit toch niet met spoilers te strooien he, ik ben nog niet begonnen aan S2. Terug naar je hok
.
Nee ik ook niet, ben meer beniewd naar:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
What's in tha box
Ik vind het niet zo spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet niet genoeg om ook maar een suggestie te doenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:48 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand niet een cap plaatsen van de inhoud van de doos... ik krijg hem maar niet op het goede moment gepauzeerd.
Oh thanks, heb het net eens geprobeerd. Dacht eerst dat het op een gezicht leek, maar als de doos verder open gaat is het echt net een stompje, een voet ofzo...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je ziet niet genoeg om ook maar een suggestie te doen. Het enige wat we weten is de grootte (groter dan bijvoorbeeld een pink).
In media player classic kan je pauze zetten en dan met pijltjes frame voor frame bekijken.
Lijkt op een voet.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:29 schreef Liquidootje het volgende:
Kon je niet eens de 720p versie screenshotten?
Ja het hoofd van de vriendin van the whistlerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:30 schreef Merkie het volgende:
Net geprobeerd, maar die is niet veel duidelijker. Ik denk verder dat het een hoofd is, met een beetje fantasie kan je er wel een voorhoofd en een neus in zien.
Niet eens zo'n slechte suggestie, hoeft niet persé het hoofd te zijn. Ze heeft weinig emotionele binding met Scofield en Linc, maar wel genoeg om ze flink te laten schrikken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja het hoofd van de vriendin van the whistler
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slechte suggestie, hoeft niet persé het hoofd te zijn. Ze heeft weinig emotionele binding met Scofield en Linc, maar wel genoeg om ze flink te laten schrikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:20 schreef northernlight81 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Sara uit de serie gaat, dus wat in die doos zit zal wel meevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo moet het per see een lichaamsdeel van een bekende van linc. en michael zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slechte suggestie, hoeft niet persé het hoofd te zijn. Ze heeft weinig emotionele binding met Scofield en Linc, maar wel genoeg om ze flink te laten schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |