zie het al voor me ja, holleeder die een bloem plukt en volkert die hem daarom wil vermoorden ofzo. Echt goed verhaalquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Dan liever de gevangenis in Scheveningen, met Willempie Holleeder en good old Volkert vd G.
was grappig bedoeldquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:32 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dus alleen omdat ik geen pb kijk ben ik een sukkel?
Ik kan ook zeggen dat jij een sukkel bent omdat jij pb kijkt.
De serie kan mij simpelweg niet meer boeien.
Ik gok het hoofd van die vrouw die LJ beschermde, in seizoen 2.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:40 schreef RenzoBrad het volgende:
Aardige aflevering weer. Ben benieuwd wat er nou in die doos zat die bij het afval stond.
Verder denk ik dat Bellick in de troubles gaat komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://justjared.buzznet.com/
als de doos open is, lijkt het zo goed als leeg vanuit de standpunt van de camera..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het frame eens stilgezet maar daar word je geen wijs uit helaas, het is in ieder geval groter dan een pink of zo (wat je zou verwachten). Weinig boeiende episode verder, het verhaal gaat rustig verder
.
Met Engelse ondertiteling kijken is wel een stuk fijner.
quote:Ok, it's a small box. Linc bends down to open it and we only see a flash of what's inside. I can't make it out, but Linc looks horrified. I even played it on slow-mo on my DVR and I can't figure it out. Many of you will probably say that it's supposed to be Sara's head in the box. You may very well be correct. There's been much speculation that she's not returning, but everyone's been keeping it under wraps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit kan niet waar zijn![]()
![]()
, gaat niet over de doos overigens.
Dat zou leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
al weet ik niet hoe ze dat gaan doen*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit kan niet waar zijn![]()
![]()
, gaat niet over de doos overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L.J?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:00 schreef Haiduc het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat het hoofd van Sara in die doos zou zitten. Want waarom zou Scofield dan nog proberen om Whistler uit Sona te krijgen![]()
Voor de rest wel n goeie aflevering![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |