In principe alleen, of ik moet een leuke vrouw tegenkomen tegen die tijdquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:16 schreef DAMH het volgende:
FF offtopic, dat reizen doen jullie dat allemaal in jullie eentje of met een reisbuddy? enzoja hoe ben je daar aangekomen,, aangezien ik ook graag zulke reizen in een nabije toekomst zou willen doen alleen niet in me eentje,, echter is het probleem dat al me vrienden al een huis etc hebben dus niet echt intresse hebben om er langer op uit te trekken..
De burgeroorlog is al meer dan 10 jaar voorbij!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:47 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dat ja!
Denk dat ik toch maar even de grens over trek
geen ervaringquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef Plasterk het volgende:
Ik ga volgend jaar een maand naar Costa Rica en ben nu al wat info aan het verzamelen (lang leve de voorpret) Ik heb een aantal vragen:
Ik heb slechte verhalen over Nicaragua gehoord, iemand ervaring?
Wat kost een auto huren daar gemiddeld?
Iemand op de eilandjes (Colon, Bocas del Toro) bij Panama geweest? Ik heb gehoord dat je er met de boot heen kan vanaf CR en die eilandjes echt prachtig zijn en zeker de moeite waard.
Veel plezierquote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef WhatTheFuck het volgende:
Hola allemaal,
Hier nog even een laatste slinger aan dit topic.
Over iets meer dan een week vertrek ik al naar Mexico en mijn voorbereidingen bevinden zich in het laatste stadium. Qua veligheid/route en tijdsindeling heb ik globaal mijn plan klaar. Mijn eerste hostal is geboekt, ik ben begonnen aan de Malaria pillen, mijn mp3 speler staat vol en mijn reisgids begint er gelezen uit te zien. Nu eigenlijk alleen nog even de "werk-modus" uit zetten en dan ben ik er klaar voor!
Bij deze wil ik iedereen die bijgedragen heeft aan dit topic hartelijk bedanken
Van tijd tot tijd zal ik hier nog wel een keer posten (voor de volgende horde die Midden-Amerika gaat bezoeken!).
Mochten jullie nog laatste tips voor me hebben, altijd leuk om te lezen![]()
Mvg, WTF
Ik heb geen slechte verhalen met Nicaragua, erg goed naar m'n zin gehad daar! Wat een auto huren kost weet ik niet, ik had een eigen auto. Ik heb wel enkele tips als je dat gaat doen. Geef nooit je Nederlands rijbewijs als je aangehouden wordt, maar je internationale rijbewijs. Probeer je als domme toerist te gedragen bij aanhouding, niet te veel Spaans. Blijf rustig en correct bij militaire of politiecheckpoints. Bewegwijzering is slecht, ik heb veel hulp gehad van een Garmin GPS met alleen maar de basis map van Noord-Amerika er op. Daar stonden de 'snelwegen' op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef Plasterk het volgende:
Ik ga volgend jaar een maand naar Costa Rica en ben nu al wat info aan het verzamelen (lang leve de voorpret) Ik heb een aantal vragen:
Ik heb slechte verhalen over Nicaragua gehoord, iemand ervaring?
Wat kost een auto huren daar gemiddeld?
Iemand op de eilandjes (Colon, Bocas del Toro) bij Panama geweest? Ik heb gehoord dat je er met de boot heen kan vanaf CR en die eilandjes echt prachtig zijn en zeker de moeite waard.
kostte da ticket?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef marsterretje het volgende:
Hier ook een tvp, deze week ticket geboekt:
AMS - NY (2 dagen!)- Gua en dan terug San Jose - NY- Ams.
En dat voor twee maanden in mijn eentje.... (wel drie weken spaans leren)
Ja idem hier, ook heel netjes geholpen bij Kilroy. En dus ook via NY, waar ik eerst twee dagen blijf voordat ik de me in een heeeel andere cultuur stort.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:47 schreef Plasterk het volgende:
ik was 1060 kwijt bij Killroy. Heen Amsterdam - New York - Panama City Terug: Managua - Houston - Amsterdam. Dit had 260 e goedkoper gekund als we niet in t hoogseizoen zouden gaan, maar helaas gaan wij in de duurste maand van het jaar. Killroy was verreweg t goedkoopst. Via ebookers kwamen een ticket tegen die 40 e goedkoper was maar deze begon vanaf Dusseldorf en had 2 transfers (Iberia).
ben me aan het orienteren nog.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef marsterretje het volgende:
Naja ik vond het veel iig. Ik had trouwens nog wel een speciaal studententicket, ook al ben ik al even geen student meer (heel goed geholpen bij Kilroy travel trouwens). Maar het waren nog net geen 4 cijfers, laat ik het zo zeggen.
Inmiddels ben ik trouwens de inentingen en de taalschool aan het redelen, dus het begint nu wel echt te leven dat ik over twee maanden alleen in Midden Amerika zit.
Wat zijn jou plannen en wat wil je allemaal wel en niet zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |