abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53843228
Ik ben er niet bij denk ik
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:56:51 #127
184465 Migue
Sensuele man
pi_53847725
Wat is er met Danny gebeurd?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:15:59 #128
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_53850227
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:37 schreef LosMillonarios het volgende:
Zaterdag wordt er een mis gehouden in het Supportershome, ten ere van de overleden Danny. Ik kende Danny niet persoonlijk, wel van gezicht. Enkele vrienden van hem ken ik echter wel wat beter. Zeer triest nieuws dit, wat er met Danny is gebeurd.

Daarom zal ik er zaterdag ook bij zijn, ten ere van deze trouwe Vitessenaar.
tjah, mijn zegje heb ik al gedaan op een ander forum.
Niet te geloven.
Maximaal 4 regels
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:19:40 #129
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_53850351
Ik mis iets helemaal denk ik?
pi_53852293
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef WebForce het volgende:
Ik mis iets helemaal denk ik?
pi_53853195
Een 19-jarige supporter die is overleden vorig weekend. Weet het verder ook niet, eigenlijk.
Don't think twice, it's all right.
pi_53854248
Er hing zondag dan ook een mooi spandoek :

En er is ook een Condoleanceregister.
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

tjah, mijn zegje heb ik al gedaan op een ander forum.
Niet te geloven.
respect, dat je ook komt Zaterdag

maar idd et is nog steeds niet te bevatten zo jong nog zo van de ene op andere dag uit het leven genomen , hoorde het nieuws Zaterdagavond daarom is Vitesse - Feyenoord ook een beetje langs me heen gegaan , helaas hebben ze niet kunnen winnen voor Danny.

Danny zal zeker een mooi afscheid krijgen als ik hoor wat er allemaal geregeld wordt ( met fakkels een erehaag vormen , volgensmij kunnen ze er nog wel een aantal gebruiken , al zijn ze in de omgeving uitverkocht , volgensmij proberen ze die fakkels uit andere plaatsen te halen.)
pi_53854276
Dus moeten we allemaal medelijden hebben Omdat wij voor Vitesse zijn, hij ook.

Bedoel er verder helemaal niets mee, wil hier echt zeker niemand meer kwetsen, maar ik wil dan altijd met cliche's gaan strooien (zal ik trouwens niet doen nu).
pi_53854315
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 01:00 schreef DeVinger het volgende:
Dus moeten we allemaal medelijden hebben Omdat wij voor Vitesse zijn, hij ook.

Bedoel er verder helemaal niets mee, wil hier echt zeker niemand meer kwetsen, maar ik wil dan altijd met cliche's gaan strooien (zal ik trouwens niet doen nu).
Dat zeg ik toch niet .. ik kende hem en sprak hem nog geregeld dus voor mij is het anders dan voor jou.

Maar er zijn ook mensen die wel die hun geel zwarte hart laten spreken
pi_53854535
Ownee joh, mijn post sloeg ook eigenlijk nergens op. Heb ook geen 'recht van spreken' idd.

Alleen als je hem niet kent vind ik het onzin om er heen te gaan, that's all.
pi_53860304
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 01:30 schreef DeVinger het volgende:
Alleen als je hem niet kent vind ik het onzin om er heen te gaan, that's all.
Ik zal er ook niet zijn omdat ik hem verder niet heb gekend. Maar wel respect voor de manier zoals de supporters hiermee omgaan.
pi_53861500
Word een erg indrukwekkende dienst zaterdag. Ik kende hem wel en zal er ook zeker zijn. Mooie ergehaag van fakkels
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_53869503
Volgens de VI heeft Vitesse voor de opvolging van Streuer o.a. Ted van Leeuwen en Rob Meppelink op de shortlist staan. Meppelink, dat lijkt me dus geen slimme zet.

Van Leeuwen wel een goede keuze, heeft bij AGOVV al menigmaal goede spelers gevonden (Huntelaar, Gonzalo, MacDonald).
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53872473
Meppelink gaat heus niet gebeuren. Das een vriendje van Paul vd Kraan maar denk dat de Vrienden van Vitesse een groter inspraak hebben in wie de nieuwe man wordt.
pi_53879065
Meppelink gaat zeker niet gebeuren.
quote:
Meppelink wijst Vitesse-gerucht naar rijk der fabelen
Zowel Vitesse als Rob Meppelink doen de geruchten omtrent een overgang van Meppelink naar Arnhem af als onzin. "Ik hou niet van indianenverhalen en poppenkast", reageerde de RBC-trainer.

Meppelink zou in beeld zijn om manager Jan Streuer op te volgen, die vanaf 1 november werkzaam is bij Shakhtar Donetsk in de Oekraïne. "Ik ken Paul goed, maar we hebben hier geen contact over gehad", zei Meppelink in BN/De Stem.

Esther Bal, woordvoerster van Vitesse, ontkent eveneens dat de RBC-coach op het verlanglijstje staat. Zij heeft wel een vermoeden hoe het gerucht de wereld in is gekomen. "In 2004 was er rond het aanstellen van Van der Kraan (directeur van Vitesse, die afkomstig was van RBC, red.) even sprake van dat hij Meppelink zou halen."

(Bron: voetbalprimeur)
pi_53892375
Okee. Jammer, ze hadden bij RBC goede hoop zo op een mooie manier van hem af te komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_53893800
Neuh laat hem maar lekker daar. Ted van Leeuwen heeft bij AGOVV zeker leuke spelers gehaald. Vitesse kent hij ook wel, mede omdat hij als getuige is opgeroepen ooit door Karel Aalbers.

Daarnaast kan het wel eens een probleem opleveren Ton Fitch en Ted van leeuwen konden bij AGOVV al niet door 1 deur.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:55:24 #143
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_53895784
Is Fitch wel eens op de club dan?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_53904215
Van Leeuwen werd toen toch ook verdacht van omkoping of iets dergelijks? Hoe zat dat ook alweer? Weet wel dat Derksen hem jaren inzette als Vitesse-watcher.
www.thuisuiteten.nl
pi_53910733
Hij is toen opgestapt bij de VI. De exacte reden weet ik niet meer. Dat er iets niet pluis zat toendertijd is het enige wat me nog bij staat.
pi_53917777
Heeft Aad bijgetekend? Anders zet ik mn geld op Fred vd Hoorn + Theo Bos.
pi_53954353
Aad gaat nog wel even door verwacht ik.

Jong Vitesse vanavond gewonnen bij Jong groningen voor de beker!
pi_54034449
Kwam Michael Dingsdag vannacht nog tegen in de kroeg, hier in Groningen. Ik heb me maar ingehouden.
pi_54056693
Kom op Vites! Ik kijk mee op m'n computer
pi_54057363
Ik ook. Sansoni is nu al weer een puike partij aan het neerzetten. Wat een geweldenaar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')