tjah, mijn zegje heb ik al gedaan op een ander forum.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:37 schreef LosMillonarios het volgende:
Zaterdag wordt er een mis gehouden in het Supportershome, ten ere van de overleden Danny. Ik kende Danny niet persoonlijk, wel van gezicht. Enkele vrienden van hem ken ik echter wel wat beter. Zeer triest nieuws dit, wat er met Danny is gebeurd.
Daarom zal ik er zaterdag ook bij zijn, ten ere van deze trouwe Vitessenaar.
respect, dat je ook komt Zaterdagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:15 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
tjah, mijn zegje heb ik al gedaan op een ander forum.
Niet te geloven.
Dat zeg ik toch niet .. ik kende hem en sprak hem nog geregeld dus voor mij is het anders dan voor jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:00 schreef DeVinger het volgende:
Dus moeten we allemaal medelijden hebbenOmdat wij voor Vitesse zijn, hij ook.
Bedoel er verder helemaal niets mee, wil hier echt zeker niemand meer kwetsen, maar ik wil dan altijd met cliche's gaan strooien (zal ik trouwens niet doen nu).
Ik zal er ook niet zijn omdat ik hem verder niet heb gekend. Maar wel respect voor de manier zoals de supporters hiermee omgaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:30 schreef DeVinger het volgende:
Alleen als je hem niet kent vind ik het onzin om er heen te gaan, that's all.
quote:Meppelink wijst Vitesse-gerucht naar rijk der fabelen
Zowel Vitesse als Rob Meppelink doen de geruchten omtrent een overgang van Meppelink naar Arnhem af als onzin. "Ik hou niet van indianenverhalen en poppenkast", reageerde de RBC-trainer.
Meppelink zou in beeld zijn om manager Jan Streuer op te volgen, die vanaf 1 november werkzaam is bij Shakhtar Donetsk in de Oekraïne. "Ik ken Paul goed, maar we hebben hier geen contact over gehad", zei Meppelink in BN/De Stem.
Esther Bal, woordvoerster van Vitesse, ontkent eveneens dat de RBC-coach op het verlanglijstje staat. Zij heeft wel een vermoeden hoe het gerucht de wereld in is gekomen. "In 2004 was er rond het aanstellen van Van der Kraan (directeur van Vitesse, die afkomstig was van RBC, red.) even sprake van dat hij Meppelink zou halen."
(Bron: voetbalprimeur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |