en een orginele naam ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:09 schreef dubidub het volgende:
De confrontatie met de politie! Waarom? Wat hebben ze je misdaan/ Waarom die 'jumping is not a crime' shirts? Zijn er mensen gefusilleerd omdat ze jumpten? Zijn ze opgepakt en massaal gemarteld omdat ze als een wijf met 5 mieren in d'r broek liepen rond te huppelen? Neen!
Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo'n 'us versus them'-mentaliteit hebben? Dank!
Daarnaast: Pauperfilmpje, en patrick denken dat 'ie de man is.
Idd, kan hij niet gesubsidieerd naar de US vliegen om daar zo'n filmpje op te nemen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:14 schreef Buschetta het volgende:
In de US zouden ze massaal gepeppersprayed worden. Of neergeschoten. Bloedend huilend in de cel geworpen waar ze anaal zouden worden verkracht door negers....
Kut eindehovenaren. Verkopen aan belgie. Kut jumpers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat dat hier niet gebeurt. Jumpquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:14 schreef Buschetta het volgende:
In de US zouden ze massaal gepeppersprayed worden. Of neergeschoten. Bloedend huilend in de cel geworpen waar ze anaal zouden worden verkracht door negers....
Waar ben jij het laatste half jaar geweest...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
Is dit nieuw ofzo? Een vette spot uitkiezen om stoer te gaan jumpen?
Neem nu dit voorbeeld, 50 mongolen die gaan jumpen in een politiebureau.
"blijven jumpen hea!"![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=yRRRtmnVudU
ik wist niet dat het stoer was om overal te gaan jumpen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Waar ben jij het laatste half jaar geweest...?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:28 schreef Vodka_Lime het volgende:
sterf! dat was het eerste wat in mij op kwam
Totaal niet verwacht, na het zien van je username.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:31 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, ik vond het een leuk idee en leuk filmpje !!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |