Ok, laat je vader zn auto uitdeuken na een aanrijding, krijgt ie dus een leenauto mee. Een nieuwe donkerrode Ford C-Max, 150km gelopen
![]()
stond naast ons huis. Ik natuurlijk even de sleutels bietsen om een stukje te rijden.
Ik betreed de A12 en na een 10 min rijden breekt de hemel los, een compleet beslagen voorruit tot gevolg. Andere auto dan mn eigen dus ik kan de airco/blowers/voorruitverwarming niet direct vinden. Ik krijg de auto nog veilig op een afrit voor een benzinepomp, maar ik zie door de laaghangende zon die ook even komt kijken echt helemaal niets meer, waarop ik besluit de auto achter de pomp te zetten. Was het enige dat ik nog kon zien door het zijraampje. Maargoed, vooruitverwarming gevonden en ik kon weer door.
![]()
Ik rijd naar huis door een gemoedelijke woonwijk over een straat met alleen uitritten erop uitmondend, weinig alertheid vereist zou je denken. Voortaan zal ik wat beter oppassen, want in ene verschijnt een donkerblauwe VW Passat Station voor me op. Die mafkees draait dus zonder te kijken met een slakkegangetje vanachter een boom de weg op. Hart in mijn keel dus
![]()
Klacht: beslagen ruiten op de snelweg en blinde mongolen