Na de uitzending van vanavond:
Het zwarte gat bestaat, een plek in het universum waar alle verzamelde clichés steeds sneller om elkaar heen draaiend verdwijnen in materie geworden domheid. Wij noemen dit verschijnsel met een moeilijk woord: Maurice. Druk een kussen op zijn hoofd, wees humaan. Verlos deze jongen uit zijn lot. Moet weer spruitstukjes van motoren gaan schroeven i.p.v. met grote mensen praten.
Ruud deed mij vanavond, met die minuscule lasbril op, opeens ontzettend aan een als Oost-Eurpese Waanzinnige Geleerde getypecaste Rutger Hauer in een Canadese B-film denken. Rutger Hauer, Neerlands trots, geroemd om zijn accentloos Amerikaans en toch in zijn laatste 35 films voornamelijk gecast als óf een menselijke of als een half uit metaal bestaande blonde freak uit Europa. Hulde. Nederlandse film: dialogen op een grintpad.
Ik vond van Ruud de onbeholpenheid bij het nomineren wel heel ontroerend Bianca met haar tenenkrommende geneuzel over "een klein stukje van jezelf laten zien en de ander toestaan je te leren kennen, soulmates op een bepaalde manier, investeren in een ander en dat dan op een hele goede manier dat gevoel ook terugkrijgen etc. etc." Ze zei iets anders maar alles is inwisselbaar in dit jargon. En dan komt Ruud daar vlak voor met 1 of ander volkomen lulverhaal over klagen tijdens het eten. kan je net zo goed zeggen dat op die en die ochtend iemands haar niet leuk vond zitten. En dan dat gehuil van die mannen over het hakken van het hout. Een ouderwetse stammenoorlog. Vooral Maurice zit het dwars dat hij geen hout voor de vrouwen mag hakken.
De Ruudverwachting voor de komende dagen: Ruud zal met een verhaal van een uur of twee komen over een nog volkomen van de buitenwereld afgesloten stam bergpygmeeën, die "een speciaal soort van huisdier hebben ontwikkeld, gekloond als het ware, daar heb je geen idee van joh hoe handig dat soort volkjes met dieren zijn, die ze dan zeg maar de Broccolibri noemen die weer verwant is aan die Pyreneeën variant, de roomkolibrie, waardoor je dus een heel raar soort van verweving krijgt van ja, hoe zal ik het zeggen…" aandacht wordt getrokken door voorbij rollend balletje, en weg is Ruud toehoorders verbijsterd achterlatend.
Ik laat u ook achter. Nico voelt zich deze winter prettig in zijn iets wijd vallende katoenen poncho die dit jaar net over de knie valt.
van Newbie naar Woordkunstenaar
[Dit bericht is gewijzigd door Kwekkie (Datum 19 Oktober 1999).]
Bijvoorbeeld dit: zouden alle bewoners, omdat ze al weken hetzelfde eten, ook ongeveer een zelfde bolus-lucht voortbrengen. Ik ken dat wel uit vakanties, dat je op een gegeven moment begint te merken dat je qua lucht van de ontlasting heel gezellig naar elkaar toe kruipt....
Zouden de dames dan ook op hetzelfde moment ongesteld zijn?
quote:
op 10-19-1999 om 09:44 PM schreef Barbie het volgende:
Zouden de dames dan ook op hetzelfde moment ongesteld zijn?
Als ze de pil slikken niet....
Groetjes
Ik heb 'm nog niet gelezen, maar ik weet zeker dattie weer GOED is!.
Sinds enkele dagen print ik 'm uit en lees ik je stukje pas vlak voor het slapen gaan. Vervolgens lees ik 'm nog een keer hardop voor aan m'n meissie. Voor zover dat lukt dan, want sommige passages zijn te moeilijk vanwege de heftige lachstuipen.
Kom ook zo langzamerhand tot de conclusie dat ik 'm misschien beter direct kan lezen, want het in slaap vallen wordt steeds meer een probleem. Ben veel te wakker dan, snap je.
Maar ik hou me in, straks, straks...(wel moeilijk). Zal wel een SM-trekje van me zijn.
Ga zo door!
quote:
op 10-19-1999 om 09:51 PM schreef ruby het volgende:
Als ze de pil slikken niet....
Groetjes
Als ze de pil slikken ook, maar dan is duurt het vrij lang (maaaanstonden lang) voordat de dames op hetzelfde schema staan.
Nou...als ik naar mijn kat kijk die altijd hetzelfde eet...die stinkt toch steeds anders...het stinkt dat wel...dus ik denk dat de bewoners zelf nog genoeg inbrengen om te meuren met hun eigen kleuren.
En nog ff naar boven...
Gisteravond een programma gezien over zwarte gaten op NGC.
Aan het 'einde' van een zwart gat ligt een singulariteit, waar alles tot de kleinste deeltjes uit elkaar wordt gescheurd en geen enkele bekende natuurkundige wet meer geldt.
Hele planeten die door de zwaartekracht van een dergelijk zwart gat verstrikt zijn in een roterende dodendans.
Dat lijkt niet zozeer op Maurice, maar meer op Mona.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 20 Oktober 1999).]
Maar,ik zeg maar zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |