Ze zegt het net zelf... Ze heeft tekstschrijvers, ze doet het dus niet eens zelf.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Remzz het volgende:
Hoe kun je met zo'n intelligentie vier boeken schrijven die tot de 10 best verkochte boeken van het jaar behoren.
Elke keer als ik haar weer hoor praten verbaas ik me er over.
Wie rijk wil worden doet een LOI-cursus en verkoopt ideeën die averechts werkenquote:Sonjabakkeren werkt niet én is slecht voor de gezondheid blijkt uit wetenschappelijk onderzoek van de Nijmeegse psychologe Tatjana van Strien van de Radboud Universiteit. Zij doet al twintig jaar onderzoek naar het eetgedrag van vrouwen.
Het halve-portieverhaal van de Dieet Diva van de Lage Landen trekt ze in twijfel. ‘Bij het Sonja Bakker-dieet gaan mensen te weinig eten. Het is een soort vrijwillige hongersnood, een crashdieet. Je stofwisseling schrikt en raakt voorgoed beschadigd’, aldus Van Strien. Een charlatan wil ze Sonja Bakker niet noemen. ‘Ze lijkt mij een prima persoon, ze is vast niet te kwader trouw. Maar in de jaren vijftig wist men al dat crashdiëten een kortetermijnoplossing waren.’
Sonja Bakker heeft het onderzoek nog niet gezien. Maar is verbaasd over de conclusies. Ze hanteert haar eigen ‘wetenschappelijke’ cijfers. ‘Uit onderzoek van TROS-Radar blijkt dat van de mensen die mijn methode volgen maar liefst 60 procent op hun streefgewicht blijft’, laat ze in een schriftelijke reactie weten. ‘De Sonja Bakker-methode is gewone Nederlandse kost met voldoende calorieën en een afgewogen aantal eetmomenten.’
Tatjana van Strien heeft ondertussen nog wel een advies voor mensen die wat willen afvallen. ‘Doe het in een groepje onder begeleiding van een gediplomeerd voedingsdeskundige. Sonja Bakker is een gewichtconsulent, ze heeft een cursus bij de LOI gedaan. Diëtisten zijn vier jaar in opleiding.’
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Wie rijk wil worden doet een LOI-cursus en verkoopt ideeën die averechts werken![]()
wie nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb gewoon dagelijks een SAS-dag.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
eh... Mensen die zijn getrouwd met een andere Sonja.
Ze kan gewoon haar boeken laten vertalen door Microsoft Word en daarna nog redelijk bijschaven. Heb je niet eens een week voor nodig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Tarabass het volgende:
Mwa, ze heeft dan ook een man die bijna alles voor dr regelt toch? Als d'r boeken ook nog eens geschreven worden door een ander dan is ze mijn heldin. Ze doet namelijk niets maar verdient 7 miljoen met alleen al het laatste boek. Nu gaat ze duitsland ook nog 'veroveren'.
Ik zeg toch ook dat ik respect heb voor dr omdat ze niets doet en alleen daar al 7 miljoen mee verdient? Zij lacht iedereen uit, en wij mij zeuren..quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze kan gewoon haar boeken laten vertalen door Microsoft Word en daarna nog redelijk bijschaven. Heb je niet eens een week voor nodig.
Mwah, hoewel ik het met je eens ben verdient dat slappe, smakeloze stel met een paar rotboekkies wel even in een paar jaar meer geld dan jij en ik ooit in een lifetime bij elkaar kunnen werken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:24 schreef nietzman het volgende:
Ik zag d'r vorige week op TV met d'r man.. Wat een slap smakeloos stel is dat zeg.
Gevolg van jarenlange uithongering.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ze praat echt als een robot ofzo. Raar in ieder geval.
Vertel, hoe laat je Word een tekst vertalen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze kan gewoon haar boeken laten vertalen door Microsoft Word en daarna nog redelijk bijschaven. Heb je niet eens een week voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |