Hallo allemaal,
Na geruime tijd rustig en gelukkig in een appartementen complex te hebben gewoond hebben wij twee maanden geleden nieuwe buren gekregen, hele vriendelijke mensen van goede kommaf. Helaas hebben deze mensen een zoontje van een jaar of twaalf, (dit is het punt waarop het mis gaat ja.)
Onlangs had een buurvrouw van mij een discussie met dit kleine ettertje waarin zij hem mededeelde dat twee fietsen tegelijk in de lift niet paste... en dat ze indien hij dit toch deed wel de voorzitter van de vereniging van eigenaren in zou schakelen.
Je raad het al, kleine etterbak kwaad... ook op de voorzitter van de VVE... mij dus, en ik had er toen nog helemaal niks van gehoord. Nu heeft deze kwal dus uit wraak op mijn verdieping en die van de buurvrouw een of andere roodkleurige peperolie tegen de muur aan gegooid.
Zoals je dus kunt raden gaat olie niet meer uit poreuze stenen... en ik weet ook niet hoe je dit aan zou moeten pakken, Ik heb het geprobeerd met ontvetter, zeep, een stoomreiniger maar niets lijkt ook maar enigszins te helpen.
Wellicht is er hier iemand die weet hoe e.e.a. op te ruimen???
Goudkuipje, dus niet van die goedkope zooi!!!