lol wat luister jij dan? Klassiek?quote:
Ik ben tegen censuur, maar voor spellingscontrole.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:27 schreef deepart het volgende:
Censuur is fucked up shit!
Ik heb net een album binnen gehaald voor eigen gebruik. Maar ik erger me helemaal kapot aan de open stukken die in de tekst zitten omdat er onderandere fuck/ass/fagot/weed/shit in gezegt word. Komt allemaal door amerika, want een fucked up ass fucked bitch face dickhead land.
OHH NO!!!! he said ass!?!!!!?? Lets sencure it before on of our children hears it.
Iedereen heeft een kont fnie dan? Wat is er mis met het woord ass? En wat is er mis met neuken? Helemaal niks.
Ik kots op censuur en ik kots op amerika want door dat kutland word alles weggepiept!
Nee ik kan er geen vinden helaaschquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:36 schreef Devlinsect het volgende:
Er is vast een niet gecensureerd album te vinden.
En tjah, lang leve USA
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:36 schreef Noorseviking het volgende:
Alles is beter dan Hiphopnegerts!
![]()
jeweetz!!quote:
Alleen qua censuur?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
qua censuur zijn de amerikanen echt achterlijk op dat gebied
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef MASD het volgende:
je kunt altijd nog smaak krijgen! geen last meer van censuur!
quote:
Je hebt gelijk..........quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op nog wel meer gebieden spoort Amerika niet, maar dan zou het alweer snel uitdraaien op een puur VS-is-kut topic.
in de winkelquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee ik kan er geen vinden helaasch
Ik moet hem toch eerst even luisteren voordat ik hem ga kopenquote:
hardcore is sowieso het dieptepuntquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:54 schreef sc00p het volgende:
hip-hop
HARDCORE, you pussy motherfucker ! komt bijna allemaal uit europa, geen censuur (L)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:54 schreef sc00p het volgende:
hip-hop
HARDCORE, you pussy motherfucker ! komt bijna allemaal uit europa, geen censuur (L)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |