abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53511989
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:20 schreef deepart het volgende:
@NED

Weetje wat eigenlijk ook oneerlijk is? Jij krijgt een uitkering terwijl je makkelijk ergens aan werk kan komen. Terwijl ik geneens studie financiering krijg omdat ik 2 particuliere opleidingen doe (omdat de MBO scholen echt om te janken zijn), daarbij werk ik nog dus ik krijg ook geen zorgtoeslag. Ik moet toch ook gewoon werken? Waarom jij niet? Jij volgt school terwijl je dikke poene krijgt...die krijg ik toch ook niet?
Wat heb je aan je zorgtoeslag.. die 36 per maand...
A..
pi_53512250
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:24 schreef B.. het volgende:

[..]

Wat heb je aan je zorgtoeslag.. die 36 per maand...
Ik wil ermee zeggen dat ik helemaal NIKS krijg, ik moet alles uit eigen zak betalen.

Daarbij wil ik zeggen dat ik hier geboren ben me ouders en voorouders ook. Als ik in maroko was geboren en naar nederland was gekomen had ik me hele leven geen flikker hoeven doen, ik zou geld krijgen van het rijk.

Het is hier scheef geregeld in nederland, we gaan naar de 20% BTW toe terwijl er ondertussen 10000den mensen onterecht een uitkering krijgen.

Komt allemaal door de regering die geen ruggengraat heeft, gooi om te beginnen eens alle buitenlanders die zich misdragen en onterecht uitkeringen aanvragen het land uit, gaan we al terug naar 17% BTW. Daarna alle uitkerings trekkers de uitkering verlagen zodat ze gedwongen worden iets te doen, dan gaan we al terug naar 15% BTW.

De enigste die recht hebben op een uitkering zijn gehandicapten en mongooltjes en de ernstig zieken. DIe kunnen er namelijk niks aan doen terwijl ze hartstikke graag willen werken.

Die eikels die in een tuig wijk wonen kunnen ook gewoon hun handjes uit de mouwen steken hoor. Ze kunnen nog altijd de gemeente schoonhouden, of simpel werk in een fabriek.

Nederland is gewoon geld aan het weggooien, en ik weiger daar eigenlijk aan mee te doen. Ik betwijfel ook of ik hier heel me leven blijf wonen.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Eindredactie Games donderdag 27 september 2007 @ 13:27:24 #128
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53513962
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:20 schreef deepart het volgende:
@NED

Weetje wat eigenlijk ook oneerlijk is? Jij krijgt een uitkering terwijl je makkelijk ergens aan werk kan komen. Terwijl ik geneens studie financiering krijg omdat ik 2 particuliere opleidingen doe (omdat de MBO scholen echt om te janken zijn), daarbij werk ik nog dus ik krijg ook geen zorgtoeslag. Ik moet toch ook gewoon werken? Waarom jij niet? Jij volgt school terwijl je dikke poene krijgt...die krijg ik toch ook niet?
dikke MBO huilie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_53514370
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:27 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dikke MBO huilie
Linkse josti
Diepzinnige deepart.
pi_53514823
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef deepart het volgende:

[..]

Ik wil ermee zeggen dat ik helemaal NIKS krijg, ik moet alles uit eigen zak betalen.

Daarbij wil ik zeggen dat ik hier geboren ben me ouders en voorouders ook. Als ik in maroko was geboren en naar nederland was gekomen had ik me hele leven geen flikker hoeven doen, ik zou geld krijgen van het rijk.

Het is hier scheef geregeld in nederland, we gaan naar de 20% BTW toe terwijl er ondertussen 10000den mensen onterecht een uitkering krijgen.

Komt allemaal door de regering die geen ruggengraat heeft, gooi om te beginnen eens alle buitenlanders die zich misdragen en onterecht uitkeringen aanvragen het land uit, gaan we al terug naar 17% BTW. Daarna alle uitkerings trekkers de uitkering verlagen zodat ze gedwongen worden iets te doen, dan gaan we al terug naar 15% BTW.

De enigste die recht hebben op een uitkering zijn gehandicapten en mongooltjes en de ernstig zieken. DIe kunnen er namelijk niks aan doen terwijl ze hartstikke graag willen werken.

Die eikels die in een tuig wijk wonen kunnen ook gewoon hun handjes uit de mouwen steken hoor. Ze kunnen nog altijd de gemeente schoonhouden, of simpel werk in een fabriek.

Nederland is gewoon geld aan het weggooien, en ik weiger daar eigenlijk aan mee te doen. Ik betwijfel ook of ik hier heel me leven blijf wonen.
Het is enige en niet enigste.....
A..
pi_53515153
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:54 schreef B.. het volgende:

[..]

Het is enige en niet enigste.....
Ow dankje, heb ik over het hoofd gezien
Diepzinnige deepart.
pi_53515299
quote:

[..]

Je slaat de spijker op ze kop . Eindelijk iemand die het begrijpt.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_53515352
quote:

De hoge belastingen zijn allemaal de schuld van uitkeringstrekkers en buitenlanders. God zeg, hoe simpel kan je denken
pi_53515355
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:12 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op ze kop . Eindelijk iemand die het begrijpt.
box
Diepzinnige deepart.
pi_53515392
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

De hoge belastingen zijn allemaal de schuld van uitkeringstrekkers en buitenlanders. God zeg, hoe simpel kan je denken
Hoe dom ben je als je niet begrijpt dat ik overdrijf om mijn punt duidelijk te maken. 2 cellen in je hoofd, meer niet denk ik
Diepzinnige deepart.
pi_53515444
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:15 schreef deepart het volgende:
Hoe dom ben je als je niet begrijpt dat ik overdrijf om mijn punt duidelijk te maken. 2 cellen in je hoofd, meer niet denk ik
Lul je er maar uit hoor....maakt je alleen nog maar simpeler
pi_53515471
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Lul je er maar uit hoor....maakt je alleen nog maar simpeler
haha muts-aars Ga werke lul
Diepzinnige deepart.
pi_53515523
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:18 schreef deepart het volgende:
haha muts-aars Ga werke lul
Beter tik je maar niks meer hier neer, want je maakt jezelf alleen maar belachelijker met zulk soort simpele humor en insinuaties.
Serieus, stop er maar mee.
pi_53515531
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

zéker niet enkel daardoor, maar wel voor een groot deel. Kijk naar vlaanderen vs wallonië, in wallonië is er een werkloosheid van bijna 20%, en vlaanderen 8%. De Vlaamse sociale sector heeft geld over, en aan waalse kant is er continu een immens tekort dat aangevuld wordt vanuit Vlaanderen.

Wat die buitenlanders daar komen doen zie ik niet, of het nu een nederlander of een buitenlander is dat maakt geen verschil (hoewel er procentueel misschien meer werklozen zijn onder de buitenlanders)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_53515552
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Beter tik je maar niks meer hier neer, want je maakt jezelf alleen maar belachelijker met zulk soort simpele humor en insinuaties.
Serieus, stop er maar mee.
En als ik dat nou eens niet doe?

BTW, die avatar van je. Kan je geen wii kopen met je uitkering? Moet je wel even alle werkende mensen in nederland bedanken.
Diepzinnige deepart.
pi_53515580
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:20 schreef Athmozz het volgende:

[..]

zéker niet enkel daardoor, maar wel voor een groot deel. Kijk naar vlaanderen vs wallonië, in wallonië is er een werkloosheid van bijna 20%, en vlaanderen 8%. De Vlaamse sociale sector heeft geld over, en aan waalse kant is er continu een immens tekort dat aangevuld wordt vanuit Vlaanderen.

Wat die buitenlanders daar komen doen zie ik niet, of het nu een nederlander of een buitenlander is dat maakt geen verschil (hoewel er procentueel misschien meer werklozen zijn onder de buitenlanders)
Daarom noem ik de buitenlanders in mijn post.
Diepzinnige deepart.
pi_53515632
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:22 schreef deepart het volgende:

[..]

dan moet je niet de buitenlanders vermelden, maar enkel de werklozen. Als je de buitenlanders vermeldt impliceer je daarmee dat ze allemaal geld kosten, wat niet het geval is. Vermeld dan ook maar alle Nederlandse subculturen waar de werkloosheid groter is dan in andere subculturen.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_53515654
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:22 schreef deepart het volgende:
En dus zijn ze voor jou de enige oorzaak. Hoe simpel
pi_53515689
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:24 schreef Athmozz het volgende:

[..]

dan moet je niet de buitenlanders vermelden, maar enkel de werklozen. Als je de buitenlanders vermeldt impliceer je daarmee dat ze allemaal geld kosten, wat niet het geval is. Vermeld dan ook maar alle Nederlandse subculturen waar de werkloosheid groter is dan in andere subculturen.
Lees mijn post nog eens? Dat staat er toch duidelijk bij dat ik het heb over de niet werkende buitenlanders?

Diegene die niet aan werk kunnen komen moeten hun hoofddoek eens afdoen en een cursus nederlands volgen.

(komt maar met die spelfout grappen over mijn posts)
Diepzinnige deepart.
pi_53515691
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef deepart het volgende:
En als ik dat nou eens niet doe?
Dan maak je jezelf alleen maar belachelijker. Als jij daar behoefte aan hebt, ga dan gerust door hoor.
quote:
BTW, die avatar van je. Kan je geen wii kopen met je uitkering? Moet je wel even alle werkende mensen in nederland bedanken.
Avatar: lekkkkkkkkkeeeer boeiend; ik kijk toch text_only.
Uitkering: welke uitkering?
pi_53515712
quote:

[..]

Eensch! Al die uitkeringtrekkers van een Marrokanen/Turken die allemaal van een uitkering leven, daarnaast zwart werken en zelf dus gewoon kunnen werken, kunnen schoonmaakwerk doen. Thuis de hele dag zitten en geen moer doen, zo help je dit land niet! Al dit soort tuig wegsturen. Een paar die het maar hoeven weten en de hele familie en die families en vrienden weten het ook meteen.

Daarnaast heb je ook nog 1 of ander Scholierenvergoeding en de Knipkaart. Zij die onder het minium verdienen, kunnen bij de Sociale Dienst een aanvraag doen voor duurzame goederen met een maximum bedrag van iets van 400 euro. Vanwaar denk je dat dat geld komt? En hoeveel naaiers zitten er in de uitkering, dus reken maar na hoeveel geld wij (de hardwerkenden) kwijt zijn aan dat tuig.
En dan nog niet eens te spreken over de Scholierenvergoeding waarbij schoolgaande kinderen tot de 18 school en hobby vergoedt krijgen. Dus al die naaiers direct hun kinderen op allerlei sporten dumpen omdat het toch allemaal vergoedt wordt.

Nederland moet harder optreden. Waarom staat PvdA en SP zo hoog? Al dit tuig stemt massaal op hen. Geen denken aan dat ze VVD zullen stemmen. Weg ermee. Buitenlanders die niet werken, allemaal terugsturen, goede maatregel. Nu nog waar maken. Dan neemt direct de helft van Nederland al af en wellicht dat de criminaliteit ook afneemt
pi_53515765
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dan maak je jezelf alleen maar belachelijker. Als jij daar behoefte aan hebt, ga dan gerust door hoor.
[..]

Avatar: lekkkkkkkkkeeeer boeiend; ik kijk toch text_only.
Uitkering: welke uitkering?
Ik heb jou nog geen enkel argument zien geven. Je loopt alleen maar te mekkeren over dat ik me mond moet dichthouden omdat ik mijzelf belachelijk maak. Maar ondertussen probeer je me alleen onderuit te halen met slappe op mij als persoon gerichte posts. Ga eens inhoudelijk in op mijn posts, of heb je daar het verstand niet voor?

Je maakt je zelf belachelijk door je manier van mij afvallen.
Diepzinnige deepart.
pi_53515813
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:28 schreef deepart het volgende:
Je maakt je zelf belachelijk door je manier van mij afvallen.
Nee hoor, want dat was ook mijn enige bedoeling in dit topicje.
pi_53515873
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee hoor, want dat was ook mijn enige bedoeling in dit topicje.
Ga dan eens inhoudelijk in op mijn posts. Leg eens uit waarom je zo gefrustreerd reageerd op mij? Ben je een buitenlander zonder werk? Of hou je er van om zo veel mogelijk belasting te betalen?
Diepzinnige deepart.
pi_53516920
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef deepart het volgende:

[..]

box
Aight nigga 14.gif
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: