Hij had het me net vertelt.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef Hugo- het volgende:
Pagina 2 van dit topic, en nog steeds geen antwoord op de vraag waarom TS zijn baan kwijt is.
En watvoor bijzonders doe je dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef NED het volgende:
[..]
In mijn vakgebied zijn ze echt niet van je onder de indruk als je een half jaar achter de lopende band gestaan hebt. Ze zijn eerder onder de indruk als je een half jaar wat aan thuisstudie hebt gedaan
Putjesschepper, daar doet het namelijk niet toe of je een diploma hebtquote:Op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
En watvoor bijzonders doe je dan?
euhmm waarom woon je dan al opjezelf zonder een diploma op zak?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef NED het volgende:
Stelletje arrogante grootbekken hier allemaal. In sommige gevallen ben je blij dat je iets hebt om tijdelijk op terug te kunnen vallen
Jullie zitten zeker allemaal nog op school en wonen nog bij jullie ouders thuis of niet?
En zo nee, als je geen werk hebt en geen uitkering, hoe wil je dan je hypotheek betalen? En je verzekeringen? En je eten?
Juist, dat gaat dan niet en dus vraag je een uitkering aan. En dat is helemaal niks om je over te schamen en dat doe ik dus ook niet
Dan is het waarscheinlijk je eigen stomme fout geweest, blugh!quote:Op donderdag 27 september 2007 00:33 schreef NED het volgende:
Het kan klinken hoe het wil, dat maakt mij verder geen reet uit.
Jullie kennen de hele situatie niet en destijds kon ik dat meer dan prima betalen.
Soms lopen dingen gewoon niet zoals je gedacht had dat ze zouden lopen.
Mij hoor je hier nergens zeuren dat ik niet rond kan komen van mijn uitkering en dat ik 0,0 over heb als ik de belangrijkste rekeningen betaald heb en dat er dan dus geen, ik herhaal, GEEN geld voor eten meer over is. Daar hoor je mij helemaal niet over zeiken.
Het enige wat ik zeg is dat ik blij ben dat er in Nederland regels zijn waar ik op dit moment gebruik van kan en mag maken zodat de bank mijn huis niet onder mijn kont verkoopt.
Wáárom ben ik dan meteen een luie aap en een vuile dief?
Omdat ik tijdelijk gebruik maak van regels die er voor alle Nederlanders zijn en ik er alles aan doe om weer aan de bak te komen? Ik dacht het niet![]()
Veroordeel niet meteen mensen als je niet het hele verhaal kent aub, dat is alles wat ik zeg
ps: en nee, ik hoef jullie medelijden niet hoor, ik red me wel.
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:50 schreef NED het volgende:
Ja whatever, ik ga ook niet eens meer de moeite nemen om te reageren
ps: en nee, het was niet mijn fout.
En nog steeds heb je geen goed argument gegeven waarom je niet een wat simpeler baantje aan zou nemenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:50 schreef NED het volgende:
Ja whatever, ik ga ook niet eens meer de moeite nemen om te reageren
ps: en nee, het was niet mijn fout.
En zo is het!quote:Op donderdag 27 september 2007 03:59 schreef sig000 het volgende:
Ook degene die nu 't zo goed weten in dit topic komen op een punt in hun leven dat 't tegen zit.
Die durven daar dan geen topic meer over te openen.![]()
Het oordeel is zo snel gemaakt maar iedereen die voor een baas werkt, vergeet dat ze gewoon afhankelijk zijn en dus gewoon loonslaven die 't nu toevallig even goed gaat.quote:
Vertel nou maar eens dat hele verhaal dan waarom je 5x in 1 jaar ontslagen bent?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:33 schreef NED het volgende:
Veroordeel niet meteen mensen als je niet het hele verhaal kent aub, dat is alles wat ik zeg
dat zal moeilijk gaan, aangezien hij niet de TS is. die is namelijk 5 keer ontslagen, niet NEDquote:Op donderdag 27 september 2007 07:28 schreef afdak het volgende:
[..]
Vertel nou maar eens dat hele verhaal dan waarom je 5x in 1 jaar ontslagen bent?![]()
of je moet zo'n Gamma LOI curcus volgen zoals Rechten en Economiequote:Op woensdag 26 september 2007 10:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een universitaire studie beginnen is nog wel even wat anders dan hem afmaken, vriend.
In een land met allemaal universiteit opgeleide mensen moeten we wel Polen halen voor op de vuilniswagen die ook die mensen graag zien langskomenquote:Op donderdag 27 september 2007 07:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of je moet zo'n Gamma LOI curcus volgen zoals Rechten en Economie
Dat ben ik helemaal niet. TS is iemand anders.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:28 schreef afdak het volgende:
[..]
Vertel nou maar eens dat hele verhaal dan waarom je 5x in 1 jaar ontslagen bent?![]()
Je spreekt jezelf tegenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef B.. het volgende:
Reageren is een keuze....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |