abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53517519
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:33 schreef deepart het volgende:
Ga dan eens inhoudelijk in op mijn posts. Leg eens uit waarom je zo gefrustreerd reageerd op mij? Ben je een buitenlander zonder werk? Of hou je er van om zo veel mogelijk belasting te betalen?
Nee, ik hou niet van zeikerds die het puur en alleen op die twee groepen gooien. En daar ben jij helaas niet de enige in.
pi_53518260
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee, ik hou niet van zeikerds die het puur en alleen op die twee groepen gooien. En daar ben jij helaas niet de enige in.
Weer zo slap van je, waar gaat dit topic over? Over werkeloos zijn inderdaad, zou het daarom over onderandere die groep gaan?

Je bent een slap ventje zonder eigen mening.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_53519183
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:52 schreef deepart het volgende:
Weer zo slap van je, waar gaat dit topic over? Over werkeloos zijn inderdaad, zou het daarom over onderandere die groep gaan?
Niet in die reactie van jou; daar was de hoofdmoot de hoge belastingen waarbij je ook maar even gezellig de buitenlanders bij ging betrekken. (en die hadden er dus sowieso helemaal NIKS mee te maken......)
quote:
Je bent een slap ventje zonder eigen mening.

Hoe weet jij nou wat mijn mening daarover is?
pi_53519279
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Niet in die reactie van jou; daar was de hoofdmoot de hoge belastingen waarbij je ook maar even gezellig de buitenlanders bij ging betrekken. (en die hadden er dus sowieso helemaal NIKS mee te maken......)
[..]

Hoe weet jij nou wat mijn mening daarover is?
Dat weet ik niet omdat je hem niet verteld ookal vraag ik er 3 x om. Daarom neem ik aan dat je geen mening hebt.
Diepzinnige deepart.
pi_53519375
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:25 schreef deepart het volgende:
Dat weet ik niet omdat je hem niet verteld ookal vraag ik er 3 x om. Daarom neem ik aan dat je geen mening hebt.
Misschien eens een keer wat minder zomaar aannemen. Zal er vast ook voor zorgen dat je minder simpel over de oorzaken van de hoge belastingen zal gaan denken!
pi_53519447
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Misschien eens een keer wat minder zomaar aannemen. Zal er vast ook voor zorgen dat je minder simpel over de oorzaken van de hoge belastingen zal gaan denken!
Jongejonge jij bent ook een eikeltje ook hè. Doe niet zo triest en geef je mening of anders hou stil. Kneusje
Diepzinnige deepart.
pi_53519505
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef deepart het volgende:
Jongejonge jij bent ook een eikeltje ook hè. Doe niet zo triest en geef je mening of anders hou stil. Kneusje
Neuh geen zin in. Als je mijn mening wil weten hierover, spit dan maar mijn postgeschiedenis door.

Maar in ieder geval bedankt voor de leuke hapreacties!
pi_53519704
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Neuh geen zin in. Als je mijn mening wil weten hierover, spit dan maar mijn postgeschiedenis door.

Maar in ieder geval bedankt voor de leuke hapreacties!
Ja ik probeer je gewoon uit te lokken tot een discussie, maar zo te zien werkt hier niet echt. Dan maar geen mening van jou.... wel jammer omdat je me wel loopt af te zeiken, maar geen mening durft te geven.

Je postgeschiedenis boeit me niet echt

Ik laat je verder met rust
Diepzinnige deepart.
pi_53521403
Sorry dat je mijn slachtoffer was; had er vandaag gewoon even zin in
pi_53521420
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Sorry dat je mijn slachtoffer was; had er vandaag gewoon even zin in
Het deed me geestelijk echt pijn
Diepzinnige deepart.
pi_53524721
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:20 schreef deepart het volgende:
@NED

Weetje wat eigenlijk ook oneerlijk is? Jij krijgt een uitkering terwijl je makkelijk ergens aan werk kan komen. Terwijl ik geneens studie financiering krijg omdat ik 2 particuliere opleidingen doe (omdat de MBO scholen echt om te janken zijn), daarbij werk ik nog dus ik krijg ook geen zorgtoeslag. Ik moet toch ook gewoon werken? Waarom jij niet? Jij volgt school terwijl je dikke poene krijgt...die krijg ik toch ook niet?
Aha, dáár komt de aap uit de mouw.
Je doet gewoon zo lelijk tegen mij omdat je jaloers bent, en niet zo een beetje ook!

Ik ontvang volledig terecht een uitkering en in samenwerking met het CWI, het UWV en een opleidingsinstituut ben ik rond de tafel gaan zitten en heb ik duidelijk gemaakt dat het behalen van een bepaald papiertje mijn kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk zal vergroten.

Dat hebben destijds zowel het CWI, als het UWV als ook dat opleidingsinstituut beaamt.
Zij zijn vervolgens gaan kijken of er binnen de regels en wetten van Nederland iets te regelen was zodat ik die opleiding kon gaan volgen. 1 van de voorwaarde was dat er vanuit dat opleidingsinstituut een baangarantie moest worden afgegeven.

Daarom duurde het even voordat er groen licht was en ik kan beginnen
(aanstaande week begin ik eindelijk ).

Dat is volledig legaal, totaal niet onterecht en nee, ik ben geen achterlijke luie klootzak die steelt uit de staatskas. De middelen zijn er en de mogelijkheden worden geboden. Waarom zou ik dat niet doen dan? Ik voel me er totaal niet schuldig over en dat hoef ik ook helemaal niet te voelen.

Dat jij kennelijk je eigen school moet bekostigen en het niet geregeld kreeg via god weet wat voor constructie kan ik helemaal niks aan doen.
Dat wil dus ook niet automatisch zeggen dat je mij dan maar voor luie werkschuwe aap moet uitmaken

Ik heb het uitstekend geregeld vind ik zelf

Bovendien is die dikke poen is zo dik niet. Ik vang slechts iets van 1100 euro. Hypotheek is dik 600 euro, 100 eur VvE, 60 euro levensverzekering, 90 euro essent, 97 euro ziektekosten, 35 euro internet, 30 euro mobiel, 45 euro verzekering auto, 40 euro wegenbelasting.

Een simpel rekensommetje wat bij elkaar 3 euro minder is dan mn uitkering.
Dikke poen ja, ik ga elke week 6 keer op stap en koop bijna dagelijks nieuwe kleren.

Bij dat rekensommetje heb ik nog een aantal bedragen weg gelaten en heb ik GEEN eten meegeteld.
Dat is op zijn aller aller allerminst ook nog eens 150 euro per maand, en dan moet je al echt op de centen letten.

Kortom, ik kan op het moment niet eens al mn rekeningen betalen en dan is mn geld al op en dan heb ik nog helemaal niks gegeten. Stellen dat een uitkering 1 grote vetpot is, is complete onzin.

En voordat je gaat zeiken dat ik dan toch gewoon mn auto verkoop....... die staat te koop, ver onder de prijs en daar baal ik al van als een stekker

Je bent gewoon aan het zieken en zeiken óm het zieken en zeiken en je hebt zelf nog nooit in een dergelijke alleminst plezierige situatie gezeten. Dat is 1 ding wat zeker is.

ps: suc6 met je opleiding
pi_53524758
Zo, dat was mn laatste post hier en ik ga niet meer op jou, of iemand anders, reageren
  donderdag 27 september 2007 @ 19:58:46 #163
182619 DRNKnHGH
smoke them hotdogs
pi_53525096
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef NED het volgende:
Zo, dat was mn laatste post hier en ik ga niet meer op jou, of iemand anders, reageren
Als je dan meteen het geld van je uitkering aan de psychiater van de treinmachinist van de trein waar jij zodadelijk voor gaat liggen even overmaakt, ben ik tevree.
pi_53526118
NED, je bent gewoon een sukkel die veel te luxe leeft en probeert te teren op de staatskas.
Kies dan een wat minder dure opleiding dan maar geen '' aanzienlijk vergrote kans op de arbeidsmarkt'' WTF eh ? Niet iedereen kan zijn dromen waarmaken . Mijn droom is een Maserati, laat ik maar een uitkering nemen zodat ik ervoor kan sparen. Want tja, zonder maserati heb ik natuurlijk een normale positie op de arbeidsmarkt en daar ben ik natuurlijk veel te goed voor. GET REAL! Als je echt zo slim was als je doet voorkomen weet je dat dit gewoon niet klopt. Ga dan bij je ouders wonen, verpats je auto en ga gewoon werken luie hond ...

Mensen met uitkeringen terwijl ze 'slim' genoeg zijn om gewoon ergens te werken _!

_!
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  Eindredactie Games donderdag 27 september 2007 @ 20:36:34 #165
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53526346
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef deepart het volgende:

[..]

Linkse josti
geenstijl pijper
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games donderdag 27 september 2007 @ 20:41:55 #166
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53526509
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Mopst3r het volgende:
NED, je bent gewoon een sukkel die veel te luxe leeft en probeert te teren op de staatskas.
Kies dan een wat minder dure opleiding dan maar geen '' aanzienlijk vergrote kans op de arbeidsmarkt'' WTF eh ? Niet iedereen kan zijn dromen waarmaken . Mijn droom is een Maserati, laat ik maar een uitkering nemen zodat ik ervoor kan sparen. Want tja, zonder maserati heb ik natuurlijk een normale positie op de arbeidsmarkt en daar ben ik natuurlijk veel te goed voor.
wacht6 ff, je vergelijkt een opleiding met een Maserati ben je echt nou zo dom of trek je vaker erg scheve verbanden
pi_53526937
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef NED het volgende:

[..]

Je doet gewoon zo lelijk tegen mij omdat je jaloers bent, en niet zo een beetje ook!

Ik ontvang volledig terecht een uitkering en in samenwerking met het CWI, het UWV en een opleidingsinstituut ben ik rond de tafel gaan zitten en heb ik duidelijk gemaakt dat het behalen van een bepaald papiertje mijn kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk zal vergroten.

Dat hebben destijds zowel het CWI, als het UWV als ook dat opleidingsinstituut beaamt.
Zij zijn vervolgens gaan kijken of er binnen de regels en wetten van Nederland iets te regelen was zodat ik die opleiding kon gaan volgen. 1 van de voorwaarde was dat er vanuit dat opleidingsinstituut een baangarantie moest worden afgegeven.

Dat is volledig legaal, totaal niet onterecht en nee, ik ben geen achterlijke luie klootzak die steelt uit de staatskas. De middelen zijn er en de mogelijkheden worden geboden. Waarom zou ik dat niet doen dan? Ik voel me er totaal niet schuldig over en dat hoef ik ook helemaal niet te voelen.

Dat jij kennelijk je eigen school moet bekostigen en het niet geregeld kreeg via god weet wat voor constructie kan ik helemaal niks aan doen.
Dat wil dus ook niet automatisch zeggen dat je mij dan maar voor luie werkschuwe aap moet uitmaken

Bovendien is die dikke poen is zo dik niet. Ik vang slechts iets van 1100 euro. Hypotheek is dik 600 euro, 100 eur VvE, 60 euro levensverzekering, 90 euro essent, 97 euro ziektekosten, 35 euro internet, 30 euro mobiel, 45 euro verzekering auto, 40 euro wegenbelasting.

Dikke poen ja, ik ga elke week 6 keer op stap en koop bijna dagelijks nieuwe kleren.

Bij dat rekensommetje heb ik nog een aantal bedragen weg gelaten en heb ik GEEN eten meegeteld.
Dat is op zijn aller aller allerminst ook nog eens 150 euro per maand, en dan moet je al echt op de centen letten.

Kortom, ik kan op het moment niet eens al mn rekeningen betalen en dan is mn geld al op en dan heb ik nog helemaal niks gegeten. Stellen dat een uitkering 1 grote vetpot is, is complete onzin.

En voordat je gaat zeiken dat ik dan toch gewoon mn auto verkoop....... die staat te koop, ver onder de prijs en daar baal ik al van als een stekker

Je bent gewoon aan het zieken en zeiken óm het zieken en zeiken en je hebt zelf nog nooit in een dergelijke alleminst plezierige situatie gezeten. Dat is 1 ding wat zeker is.

Ik ben niet jaloers op jou, verre daarvan. Ik ben blij dat ik niet op kosten van een ander leef.

Hetgeen waar ik een beetje een krom gevoel bij krijg is dat ik 2 studie's uit eigen zak betaal, en daarbij ook werk om dat te bekostigen, maar helemaal niks van het rijk krijg.

Jij kan toch ook wel genoegen nemen met iets minder? Een kleiner huis, ik noem maar iets.

En omdat mijn post jou niet aanstaan hoef je me nog geen zeikert te noemen

En aan je uitgaven te zien neem je het er nogal goed van, ik snap echt serieus niet waarom je het niet met minder zou kunnen doen...

Mag ik je vragen wat je leeftijd is?
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:36 schreef donald_dick het volgende:

[..]

geenstijl pijper
sletje
Diepzinnige deepart.
pi_53529811
quote:

[..]

Sorry zei je nou ik krijg maar 1100?
Veel mensen moeten daar echt hard voor werken, dus zo weinig is het niet.
Ik moet ook heel op mn geld letten dat terwijl ik 40 uur per week werk.
Ik weet verder niet hoe oud je bent enzo maar ik vind 1100 veel voor een uitkering.
pi_53530273
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:08 schreef Koffielurk01 het volgende:

Het is weer zover ... ik ben weer werkloos...

Lijkt soms wel alsof ik het erom doe want ik heb nu al 5 banen versleten dit jaar...

Iemand tips?
A..
pi_53530387
Anders stuur je TS een PM ofzo...
  Eindredactie Games vrijdag 28 september 2007 @ 00:33:17 #171
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53533621
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef deepart het volgende:

Hetgeen waar ik een beetje een krom gevoel bij krijg is dat ik 2 studie's uit eigen zak betaal, en daarbij ook werk om dat te bekostigen, maar helemaal niks van het rijk krijg.

kies jezelf voor, je kan ook een studie nemen bij een ROC
quote:
sletje
kon je niks beters verzinnen met je semi MBO hersentjes
  vrijdag 28 september 2007 @ 02:44:04 #172
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_53534930
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:47 schreef NED het volgende:

[..]

Niet iedereen is slim genoeg voor een universitaire studie
ben wel slim, ben alleen ontiegelijk lui (om te studeren)
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:02:40 #173
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53537365
quote:

[..]

krijg je 1100 euro uitkering??????? Is dat netto???

tering, dan ga ik maar stoppen met werken geloof ik ik verdien 150 euro meer en daar werk ik wel gewoon 40 uur per week voor.

Hou ik nog geld over ook aangezien mijn vaste lasten maar 900 euro zijn.

ik vind 1100 euro echt VEEL voor een uitkering hoor. Dat is verdomme nog meer dan het minimumloon! (wat op 1050 euro zit netto)

Maarre, waarom ben je nou werkeloos geworden? Wat is de reden dat je zo vaak per jaar ontslagen bent??????
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53537604
quote:
Maarre, waarom ben je nou werkeloos geworden? Wat is de reden dat je zo vaak per jaar ontslagen bent??????
Lezen is ook een vak apart.
Ik ben de TS helemaal niet!!!!!!!!!
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:54:05 #175
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53538462
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:13 schreef NED het volgende:

[..]

@ TS dan
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53549624
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:13 schreef NED het volgende:

[..]

Ik dacht dat je hier niet meer zou posten .
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:42:23 #177
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53550444
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef DRNKnHGH het volgende:
Als je maar niet net als die kuthippies niet meer gaat werken en een uitkering aanvraagt
Uitkering
pi_53551236
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:33 schreef donald_dick het volgende:

kon je niks beters verzinnen met je semi MBO hersentjes
Het feit dat je zulke domme posts maakt, dat maakt je dommer als mij Basisschool niet afgemaakt?
Diepzinnige deepart.
  Eindredactie Games vrijdag 28 september 2007 @ 19:18:27 #179
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53551360
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:14 schreef deepart het volgende:

[..]

Het feit dat je zulke domme posts maakt, dat maakt je dommer als dan mij Basisschool niet afgemaakt?
Gelukkig krijg je op het MBO nog Nederlands
pi_53551492
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:18 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Gelukkig krijg je op het MBO nog Nederlands
Feestje bouwen dan, blij gup
Diepzinnige deepart.
  Eindredactie Games vrijdag 28 september 2007 @ 19:27:37 #181
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53551667
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:22 schreef deepart het volgende:

[..]

Feestje bouwen dan, blij gup
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar dat heb ik vaker bij minder bedeelden
pi_53551744
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar dat heb ik vaker bij minder bedeelden
hoog·moeds·waan·zin (de ~ (m.))
1 geestesziekte met dwangvoorstellingen omtrent eigen grootheid => hoogmoedswaan
Diepzinnige deepart.
  Eindredactie Games vrijdag 28 september 2007 @ 19:53:47 #183
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53552440
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:29 schreef deepart het volgende:

[..]

hoog·moeds·waan·zin (de ~ (m.))
1 geestesziekte met dwangvoorstellingen omtrent eigen grootheid => hoogmoedswaan
het woordenboek komt erbij. Zoek meteen maar pauper op
pi_53552508
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:53 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het woordenboek komt erbij. Zoek meteen maar pauper op
Waarom? Jou familie boeit me niet hoor
Diepzinnige deepart.
  Eindredactie Games vrijdag 28 september 2007 @ 19:58:52 #185
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53552599
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef deepart het volgende:

[..]

Waarom? Jou familie boeit me niet hoor
nog ff voor de duidelijkheid, een woordenboek is geen plaatjesboek, zoals je MBO plak- en knipboekjes
pi_53552644
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nog ff voor de duidelijkheid, een woordenboek is geen plaatjesboek, zoals je MBO plak- en knipboekjes
Die zin heeft niks te maken met de quote, geef maar toe, hij deed pijn hè
Diepzinnige deepart.
  Eindredactie Games vrijdag 28 september 2007 @ 20:32:23 #187
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53553470
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef deepart het volgende:

[..]

Die zin heeft niks te maken met de quote, geef maar toe, hij deed pijn hè
En nu mij de schuld geven dat jij niet eens een simpel verband kan leggen maar gelukkig hoef je niet slim te zijn bij de McDonalds of de Gamma
pi_53553623
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

En nu mij de schuld geven dat jij niet eens een simpel verband kan leggen maar gelukkig hoef je niet slim te zijn bij de McDonalds of de Gamma
Vuilnisman heb ik 4 jaar voor geleerd

[ Bericht 11% gewijzigd door deepart op 28-09-2007 21:02:46 ]
Diepzinnige deepart.
  Eindredactie Games zaterdag 29 september 2007 @ 03:48:42 #189
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53561687
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef deepart het volgende:

[..]

Vuilnisman heb ik 4 jaar voor geleerd
zo, je had geen gevatte reactie meer
pi_53561753
TS heeft het vast ernaar gemaakt dat ie dit keer voor 5e maal is ontslagen en durft niet meer te vertellen wat de oorzaak is van deze ontslag. Anders zaten we bij 4e pagina niet zonder antwoord.
pi_53562477
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 03:48 schreef donald_dick het volgende:

[..]

zo, je had geen gevatte reactie meer
Ik heb geen zin om gevatte opmerkingen te maken tegen een autist, die luisteren namelijk toch nooit
Diepzinnige deepart.
  Eindredactie Games zaterdag 29 september 2007 @ 14:22:15 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_53567486
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:18 schreef deepart het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om gevatte opmerkingen te maken tegen een autist, die luisteren namelijk toch nooit
nee hoor, naar laaggeschoolde burgers wordt nooit geluisterd, daarom laten we massaal Polen komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')