Ik snap niet dat je zo zielig loopt te doen met je uitkering man, serieus je had toch gewoon ergens kunnen gaan werken? Of voel je je daar te goed voor? Maar niet voor een uitkering?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:44 schreef NED het volgende:
[..]
Ik lach me echt helemaal ziek als jij ooit een keertje werkeloos raakt en om wat voor reden dan ook niet zomaar eventjes onder je niveau aan de bak kan.
Kijken als de bank je huis dreigt te verkopen of je dan nog altijd geen uitkering aan gaat vragen![]()
er bestaat iets als een uitzendbureau.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef NED het volgende:
Stelletje arrogante grootbekken hier allemaal. In sommige gevallen ben je blij dat je iets hebt om tijdelijk op terug te kunnen vallen
Jullie zitten zeker allemaal nog op school en wonen nog bij jullie ouders thuis of niet?
En zo nee, als je geen werk hebt en geen uitkering, hoe wil je dan je hypotheek betalen? En je verzekeringen? En je eten?
Juist, dat gaat dan niet en dus vraag je een uitkering aan. En dat is helemaal niks om je over te schamen en dat doe ik dus ook niet
Bij het uitzendbureau hebben ze altijd wel iets van tijdelijk werkquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef NED het volgende:
Stelletje arrogante grootbekken hier allemaal. In sommige gevallen ben je blij dat je iets hebt om tijdelijk op terug te kunnen vallen
Jullie zitten zeker allemaal nog op school en wonen nog bij jullie ouders thuis of niet?
En zo nee, als je geen werk hebt en geen uitkering, hoe wil je dan je hypotheek betalen? En je verzekeringen? En je eten?
Juist, dat gaat dan niet en dus vraag je een uitkering aan. En dat is helemaal niks om je over te schamen en dat doe ik dus ook niet
Die arrogante grootbekken hier betalen wel jou uitkering, dus ff stil of we kome je pakken jongequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef NED het volgende:
Met geld van een ander natuurlijkquote:Jullie zitten zeker allemaal nog op school en wonen nog bij jullie ouders thuis of niet?
Praat het maar goed voor jezelf, ga je ook naar de hoeren met dat geld?quote:Juist, dat gaat dan niet en dus vraag je een uitkering aan. En dat is helemaal niks om je over te schamen en dat doe ik dus ook niet
Tuurlijk, die zijn er toch DUS WAAROM NIET???!!111one~quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Die arrogante grootbekken hier betalen wel jou uitkering, dus ff stil of we kome je pakken jonge
[..]
Met geld van een ander natuurlijk
[..]
Praat het maar goed voor jezelf, ga je ook naar de hoeren met dat geld?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Vlindur het volgende:
waarom ben je ontslagen?
of,
Waarom heb je ontslag genomen?
Beetje meer uitleg zou fijn zijn
Nee profiteur, dan ga je werken. Er zijn MEER DAN GENOEG baantjes, waar jij je blijkbaar te goed voor voelt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef NED het volgende:
Juist, dat gaat dan niet en dus vraag je een uitkering aan.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Vlindur het volgende:
WAAROM BEN JE ONTSLAGEN?
OF,
WAAROM HEB JE ONTSLAG GENOMEN?
Beetje meer uitleg zou fijn zijn
Dan ga je maar lekker werk zoeken. En ja dat is er altijd wel. Uitzendbureau heeft zat werk voor je klaar liggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef NED het volgende:
Een universitaire studie beginnen is nog wel even wat anders dan hem afmaken, vriend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ff je propadeuse halen in het eerste jaar, wat punten bij elkaar sprokkelen omdat je hebt meegedaan met een intro en dan kunnen doorstromen naar een uni.
Jaja, slim moet je ervoor zijn om een universitaire studie te kunnen volgen.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:08 schreef Koffielurk01 het volgende:
Het is weer zover ... ik ben weer werkloos...
Lijkt soms wel alsof ik het erom doe want ik heb nu al 5 banen versleten dit jaar...
Iemand tips?
Mwah er is een verschil tussen niet kunnen werken en op riante wijze het uitkeringstelsel uit melken he.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een?
Ik hoop van harte dat jij ooit eens onvrijwillig langdurig werkeloos bent.
Eens kijken of je dan nog zo hoog van de toren blaast en geen gebruik wil maken van de mogelijkheden om een uitkering aan te vragen!
Nee, maar je hoeft niet "tof" te doen dat je op onze centen zit te teren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef NED het volgende:
Even voor de goede orde......... van mijn uitkering kan ik al mijn vaste lasten betalen (zonder eten) en dan is het op. Een vetpot is het dus alles behalvequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef Athmozz het volgende:
Je hebt een uitkering & kan biertjes kopen om open te trekken? Blijkbaar liggen de uitkeringen toch te hoog...
In mijn vakgebied zijn ze echt niet van je onder de indruk als je een half jaar achter de lopende band gestaan hebt. Ze zijn eerder onder de indruk als je een half jaar wat aan thuisstudie hebt gedaanquote:Nummer 1 kon na z'n studie geen geschikte baan vinden, en heeft een jaar lang een uitkering gehad.
Nummer 2 kon na z'n studie geen geschikte baan vinden, en heeft een jaar lang via een uitzendbureau aan de lopende band gestaan.
De vraag: welke kandidaat kiest de werkgever?
Ik ben niet onder de indruk van jou postsquote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef NED het volgende:
[..]
In mijn vakgebied zijn ze echt niet van je onder de indruk als je een half jaar achter de lopende band gestaan hebt. Ze zijn eerder onder de indruk als je een half jaar wat aan thuisstudie hebt gedaan
Moet jij niet iets anders doen dan hier op FoK! posten? Iets met werk zoeken ofzo... Kdoe maar een wilde gokquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |