Niet vanzelf. Mond op mondreclame werkt het bestquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer de vraag hoe we dat hier binnen krijgen
Ja dan krijgen we nog meer van die voetbal josti's.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet vanzelf. Mond op mondreclame werkt het best
Dat er geen nieuwe aanwas komt, duhquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dan krijgen we nog meer van die voetbal josti's.
Doe niet zo negatief, je krijgt alleen meer josti's van josti's. Als mensen als jij en ik mensen hierheen brengen zijn het heus geen josti's hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dan krijgen we nog meer van die voetbal josti's.
true truequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat er geen nieuwe aanwas komt, duhDat is ook wel te verklaren doordat de SC alleen maar 1 groot stuk gezeik is de laatste tijd
wie weet dat ze zich wel als josti's gaan gedragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief, je krijgt alleen meer josti's van josti's. Als mensen als jij en ik mensen hierheen brengen zijn het heus geen josti's hoor.
Mwa, ben ik niet zo bang voorquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wie weet dat ze zich wel als josti's gaan gedragen![]()
Kan je wel zeggen ja, schijtweer, een vader die zwaar de griep heeft en de verwarming staat hoogquote:
De jeugd zit op Sugababes. Ik niet, maar ik word dan ook gezien als Sugababe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar goed wij moeten niet de stuwende kracht achter PUB worden. Het zijn uiteindelijk de leeftijds mensen die hier iets te zoeken hebben. Inmiddels zijn wij die leeftijd al een beetje voorbij BB.
Is het zo dat de jeugd het gewoon niet ziet zitten of zijn wij zo oud aan het worden?
Meer views krijgen is niet zo heel moeilijk,quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:20 schreef Liefste. het volgende:
[..]
We moeten een charme-offensief starten!
Heb jij een sugababequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Liefste. het volgende:
[..]
De jeugd zit op Sugababes. Ik niet, maar ik word dan ook gezien als Sugababe.
Och, ik denk dat wij ten eerste oud worden en dat we gewoon met een schrale lichting zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar goed wij moeten niet de stuwende kracht achter PUB worden. Het zijn uiteindelijk de leeftijds mensen die hier iets te zoeken hebben. Inmiddels zijn wij die leeftijd al een beetje voorbij BB.
Is het zo dat de jeugd het gewoon niet ziet zitten of zijn wij zo oud aan het worden?
Prima, maar goed we moeten de jeugd dus naar PUB krijgen op FOK!. Zie dat maar eens even één twee drie gebeuren. En daarnaast de leeftijd speelt mij ook parten. Ik wil prima een soort overkoepelende pappa zijn die jullie af en toe eens helpt met wat dingen maar ik ga de kar niet blijven trekken. We moeten er samen aan helpen en niet alleen maar baggeren en dan vervolgens niets toevoegen zeg maar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Liefste. het volgende:
[..]
De jeugd zit op Sugababes. Ik niet, maar ik word dan ook gezien als Sugababe.
Ja, laat je tieten zien, daar zouden veel fok-ers wel gecharmeerd van zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:20 schreef Liefste. het volgende:
[..]
We moeten een charme-offensief starten!
Dat is het probleem niet, je zet seks in de TT en mensen komen wel naar PUB. Zoals Vlad zegt, het moeten ook vaste posters blijven worden en niet van die lui die alleen komen kloten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, laat je tieten zien, daar zouden veel fok-ers wel gecharmeerd van zijn
maar 9 maand terug,quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik denk dat wij ten eerste oud worden en dat we gewoon met een schrale lichting zittenAls je de SC van een maand of 9 terug bekijkt, was hij vele malen toffer, los van de leuke mensen nu en de paar minder leuke van toen, over het algemeen was hij toen toffer. Dat ligt niet alleen aan dat wij oud worden
Maar idd, de jeugd moet het werfwerk doen, niet wij als oudjes
Weet ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, je zet seks in de TT en mensen komen wel naar PUB. Zoals Vlad zegt, het moeten ook vaste posters blijven worden en niet van die lui die alleen komen kloten.
Kloptquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
maar 9 maand terug,
Je doelt op de periode dat ik hier niet dagelijks kwam eh![]()
Don't take it personal. Maar goed toen ik hier voor het eerst kwam was het een totaal andere lichting. En in mijn ogen een stuk leukere. Maar goed dat verschilt ook enorm per periode natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
maar 9 maand terug,
Je doelt op de periode dat ik hier niet dagelijks kwam eh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |