haha , nou als ik erg ongeduldig wordt dan gebeurt dat ookquote:Op woensdag 26 september 2007 11:26 schreef Sgele het volgende:
ooh mja dan zit er niks anders op
slopen dat ding!
is ie nog niet uitverkocht dan ?? ik zag dat ze vandaag 157 miljoen willen incassern voor dat spelquote:Op woensdag 26 september 2007 11:26 schreef nexhil het volgende:
tik tak tik tak... zo ff kijken of ik een Halo 3 kan scoren... tik tak tik tak, ow nog 80 minuten tot de pauze
Ja ik heb een Xbox 360 staan ook, maar speel veel liever op m'n PC... weet ook niet waarom dat isquote:Op woensdag 26 september 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik zit maar op 1 spel te wachten , das crysis voor op de pc.
heb zelf ook consoles staan, maar op de een of andere manier vervelen die dingen nogal.
je controller is weggelopen?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik moet nog steeds fifa proberen , die had ik gisteren gedown... erm gekocht, maar heb geen controller, dus dat werkt niet echt
fifa (2007 en ook de 2008 demo niet) werkt nog steeds niet lekker met mijn 360 wireless controller op de pc, hij ziet em als 2 controller, dus alles wat je doet gebeurd dubbel :/quote:Op woensdag 26 september 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
nee die werkt niet onder vista 64 bitdus ik moet even een nieuwe halen
dubbele goalsquote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef nexhil het volgende:
[..]
fifa (2007 en ook de 2008 demo niet) werkt nog steeds niet lekker met mijn 360 wireless controller op de pc, hij ziet em als 2 controller, dus alles wat je doet gebeurd dubbel :/
haha, nou das idd erg makkeljikquote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef Sgele het volgende:
Welke fifa ??
oooh kzie 'm al staan...ff een remote connection met thuis maken en "kopen" die handel
de piratenbaai?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:09 schreef VlaDje het volgende:
ik noem een P-bay
oh lekker!! ik ga aan de pasta...moet nog voetballen vanavondquote:Op woensdag 26 september 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo lekker pannekoeken bakken vanavond
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:48 schreef DavyE het volgende:
gasten waar waren jullie?![]()
ik was jullie echt helemaal kwijt althans het topic
en hoe gaat ie hier?![]()
![]()
echt stervens druk hier niet normaal alleen in de pauze heb ik nu tijd om een klein beetje te fokken![]()
ja met jouw ook WL ben je nu de enige overgebleven die hardquote:Op woensdag 26 september 2007 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welkom terug! , alles goed ??
Ookal is het hier ook wat drukker, ik blijf af en toe posten hoor ...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef DavyE het volgende:
ik dacht dat het topic was opgedoekt![]()
maar sinds vandaag zie ik het weer![]()
wij zijn de die hard NIET werkers schijnbaar... jij kan alleen nog in je pauze.. .da's lastig zoeken dan schijnbaarquote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef DavyE het volgende:
ik dacht dat het topic was opgedoekt![]()
maar sinds vandaag zie ik het weer![]()
dank u ik was ooit met dit topic begonnen ergens in juli. ik was echt verbaasd hoeveel mensen op dat topic reageerden en het bestaat nu nog steeds.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal is het hier ook wat drukker, ik blijf af en toe posten hoor ...
Dus dit topic zijn echt niet zomaar dood gaan!![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik ben er nog steedsonkruid vergaat niet heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |