quote:Op woensdag 28 november 2007 22:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ach ja, de vrijwilligers maken het festival zeggen ze wel eens. Alle vrijwilligers werken minimaal 8 shifts, het is dus vrijwel onmogelijk om daar een schifting in te maken. Ik ben het met je eens, laat de wereld gewoon de wereld zijn is de beste manier om iets te beoordelen
Waarom?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
en weet je, menig docuwannebee, kijkt op jullie neer................ dat is het bewijs !!!
Omdat "jullie" geen docu's maken, geen pers zijn ......... maar slechts "gewone mensen" .........quote:
Jij bent toch ook gewoon?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat "jullie" geen docu's maken, geen pers zijn ......... maar slechts "gewone mensen" .........
Ziek toch ?
Ja, zeer gewoonquote:
anderen kijken wel op ons neer ofzoquote:Op woensdag 28 november 2007 23:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, zeer gewoon![]()
Wel raar en hip................ maar kijk op niemand neer![]()
Das mn motto
Dat pleit voor jequote:Op donderdag 29 november 2007 00:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
anderen kijken wel op ons neer ofzoHet zal wel. Ik heb liever jouw motto
Sommigen zeggen dat dat de neppe docu is. Planet B-Boy zal je ook wel aanspreken.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil Young Yakuza zien. Iemand die al gezien?
Nopequote:Op donderdag 29 november 2007 00:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil Young Yakuza zien. Iemand die al gezien?
Dat geldt voor jou ook trouwensquote:Op donderdag 29 november 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nope![]()
Ben niet zo van het gokken !!!
wel leuk als je er wat over schrijft
Die wil ik inderdaad ook wel zienquote:Op donderdag 29 november 2007 00:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat dat de neppe docu is. Planet B-Boy zal je ook wel aanspreken.
Die staat in de top 3 van de meest gewaardeerde doc's. Je zou eens een dagkrantje moeten ophalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die wil ik inderdaad ook wel zien
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat geldt voor jou ook trouwens
Ik heb gisteravond het programmaboekje meegenomen, zal eens kijken wanneer die nog draaitquote:Op donderdag 29 november 2007 00:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die staat in de top 3 van de meest gewaardeerde doc's. Je zou eens een dagkrantje moeten ophalen.
Ik kom je wel weer een keer tegenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond het programmaboekje meegenomen, zal eens kijken wanneer die nog draait![]()
Op Internet staat ook allesquote:Op donderdag 29 november 2007 00:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond het programmaboekje meegenomen, zal eens kijken wanneer die nog draait![]()
sloeriequote:Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik kom je wel weer een keer tegen
Waarom bemoei je je niet lekker met het idfa. Dat is veel prettiger in dit topic.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je niet lekker met het idfa. Dat is veel prettiger in dit topic.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:47 schreef Aoristus het volgende:
Emoticons
gare msn pubermeisjes over hun drijfveer om te gaan chatten. De meeste zijn zeikerds met vreselijk saaie problemen. Ik kon niet meer tegen het stemgeluid, en ik ergerde me dood aan de passiviteit van de meeste meisjes. Weggelopen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |