Ik doe m'n best...quote:
Erg leuk, erg de moeite waard en net-echt (:') ), maar absoluut geen docu natuurlijk...quote:DR. STRANGELOVE OR: HOW I LEARNED TO STOP WORRYING AND LOVE THE BOMB
Ik zat het net ook te bekijken en ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:08 schreef Hik het volgende:
Waarom staat deze er nou bij?![]()
Erg leuk, erg de moeite waard en net-echt (:') ), maar absoluut geen docu natuurlijk...![]()
Misschien vanuit het idee: realiteit (Bush) is gekker dan fictie (Peter Sellers)?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zat het net ook te bekijken en ik heb werkelijk geen idee.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:06 schreef Aoristus het volgende:
wat attent, ze hebben een 20 jaar idfa magazine opgestuurd.
Een tijdschrift met kleurenplaatjesquote:
Wil ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een tijdschrift met kleurenplaatjes
Voor de immer reizende bezoekster is het wel leuk om te weten dat onder de speciale selecties ook een best of IDFA-dag weer beschikbaar is.quote:Voorverkoop IDFA 2007
Maandag 12 november start de online kaartverkoop voor IDFA 2007. Echter, voor een aantal speciale selecties kunt u nu al kaarten bestellen. IDFA vindt dit jaar plaats van 22 november tot en met 2 december op het Rembrandtplein in Amsterdam.
De speciale selecties bestaan dit jaar o.a uit de Hivos Werelddocumentaire Dag, Rockumentaries: 3DOC12, een programma van drie muziekdocumentaires en de legendarische documentairemarathon Docs around the Clock. Verder is er The best of IDFA met vijf prijswinnaars van het festival en zijn er drie masterclasses met de documentaireauteurs Werner Herzog, Maziar Bahari en Paul Fierlinger.
Zeer speciaal is het Lustrum Evenement dat op zaterdag 24 november plaatsvindt in Tuschinski 1 met films, interviews, optredens en lezingen. Nieuw zijn de Oxfam Novib voorstellingen waarin drie actuele films ingeleid door betrokken experts als fotojournalist Kadir van Lohuizen en Henri Beunders hoogleraar Geschiedenis, Media en Cultuur.
Kaarten bestellen
Voor alle speciale selecties kunt u online kaarten bestellen via http://www.belbios.nl/idfa2007. Ook kunt nog de bestelbon insturen achterin het '20 jaar IDFA Magazine' dat u thuisgestuurd heeft gekregen. Deze bon moet op 12 november bij IDFA binnen zijn. Maandag 12 november begint ook de kaartverkoop voor alle reguliere voorstellingen. Online kunt u kaarten bestellen tot een dag voor de voorstelling. Vanaf vrijdag 16 november zijn kaarten telefonisch te reserveren via 020 - 427 27 78 en opent de Centrale Festivalkassa haar deuren in Pathé Tuschinski Arthouse.
Volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:04 schreef Aoristus het volgende:
Heb je je brevetje brandveiligheid gehaald?
Esther belde me gister op, of ik mee wilde doen aan een of ander tevredenheidsonderzoek ofzoiets, ze hebben een kwaliteitscontrole ingesteld lijkt wel en het gaat niet eens om een enquete van 15 minuten, nee, je moet aanwezig zijn. Daar had deze jongen dus geen zin in.quote:
Gemiste kans. Dit soort onderzoeken wordt meestal uitgevoerd door lekkere wijven! Jij laat dus de kans om een half uur te zwetsen tegen een lekker wijf lopen. Dat soort meisjes is altijd dol op zweverig gelul en het feit dat je meewerkt aan zo'n festival geeft je al aardig wat pluspunten. Kwestie van aan het einde van het gesprek zeggen dat je nu wel genoeg over jezelf hebt verteld en dat je het tijd vindt om haar beter te leren kennen over een kop koffie en je zit gebeiteld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef Aoristus het volgende:
Esther belde me gister op, of ik mee wilde doen aan een of ander tevredenheidsonderzoek ofzoiets, ze hebben een kwaliteitscontrole ingesteld lijkt wel en het gaat niet eens om een enquete van 15 minuten, nee, je moet aanwezig zijn. Daar had deze jongen dus geen zin in.
Hebben ze jou ook gebeld?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gemiste kans. Dit soort onderzoeken wordt meestal uitgevoerd door lekkere wijven! Jij laat dus de kans om een half uur te zwetsen tegen een lekker wijf lopen. Dat soort meisjes is altijd dol op zweverig gelul en het feit dat je meewerkt aan zo'n festival geeft je al aardig wat pluspunten. Kwestie van aan het einde van het gesprek zeggen dat je nu wel genoeg over jezelf hebt verteld en dat je het tijd vindt om haar beter te leren kennen over een kop koffie en je zit gebeiteld.
Ze hebben mij niet gebeld.
Het gaat niet om die algemene enquete? Die wordt toch niet uitgevoerd door de posterploeg?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:39 schreef Aoristus het volgende:
Je moet maar eens rondneuzen bij de posterploeg
Nee, door een bureautje met de naam motivaction ofzoiets. Mensen die getraind zijn in uitzendbureautaal. Je kan dus ongetwijfeld heel veel stopwoordjes als 'super' , 'geweldig' en 'goedzo' verwachten als je er op in zou zijn gegaan. En als het echt tegenzit, dan neemt ene Rob het af, in plaats van Lisa in haar mantelpakkie.quote:Op maandag 12 november 2007 09:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het gaat niet om die algemene enquete? Die wordt toch niet uitgevoerd door de posterploeg?
Staat op de site het volgende over:quote:Op maandag 12 november 2007 13:40 schreef Hik het volgende:
Gosh...
Kan ik nou ook online losse kaarten bestellen? Ik ben er namelijk juist waarschijnlijk niet voor Best of IDFA, dus wilde eigenlijk vrijdag de 22e gaan. Nu laadt de pagina waar het overzicht per dag staan niet bij mijen weet ik dus ook niet of ik deze kaarten online kan bestellen...
quote:In de loop van maandagmiddag 12 november start de reguliere online kaartverkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |