abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53459904
STELLETJE %*@()#$*#(%)*() HONDEN VAN DE OVERHEID

Wat de neuk... als ik een lekker big mac wil, dan neem ik dat omdat ik het lekker vind. Ik weet de gevolgen en risico's, hier ben ik me van bewust en nuttig deze lekkernijen dan ook met mijn volle verstand.

Waarom wil de overheid steeds meer en meer de levensstijl van haar burgers bepalen? Denken jullie nu werkelijk dat men een overheerlijke Van Dobben Kroket links laat liggen omdat deze ipv 1 euro nu 1,50 euro kost? Ik heb gewoon trek erin en neem zelf de volle verantwoording ervoor! Jah, dan ga ik 15 jaar minder lang mee, is toch alleen maar goedkoper voor jullie? Optyfe!

As always, de overheid heeft weer iets gevonden om de staatskas mee te spekken. Ja, ze zeggen dat het plannen zijn, maar geloof me als ik zeg dat dit gewoon al vaststaat, het is een kwestie van tijd

Klacht: de burger leeft steeds en steeds meer naar de wensen van de overheid. Men doet dit niet vrijwillig maar wordt opzettelijk gedwongen
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:33:31 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53459988
Het voordeel van links zijn is dat je dingen kan financieren door geld te verdienen onder het argument van "gezondheid van de burger"
pi_53459998
quote:
als ik een lekker big mac wil, dan neem ik dat omdat ik het lekker vind
alleen ga je er straks meer voor betalen. wat is het probleem ?
pi_53460088
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:33 schreef thedude0 het volgende:

[..]

alleen ga je er straks meer voor betalen. wat is het probleem ?
Dat er straks meer voor betaald moet worden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_53460224
De maakbare samenleving
Ik heb zo zin om dit land zsm de rug toe te keren. Helemaal gehad heb ik het.
pi_53460253
kan ik dan ook een belastingteruggaaf krijgen als mijn BMI beneden de 24 is? of is dat weer een beetje te rechtvaardig?
pi_53460300
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:30 schreef Nemesish3d het volgende:
STELLETJE %*@()#$*#(%)*() HONDEN VAN DE OVERHEID

Wat de neuk... als ik een lekker big mac wil, dan neem ik dat omdat ik het lekker vind. Ik weet de gevolgen en risico's, hier ben ik me van bewust en nuttig deze lekkernijen dan ook met mijn volle verstand.

Waarom wil de overheid steeds meer en meer de levensstijl van haar burgers bepalen? Denken jullie nu werkelijk dat men een overheerlijke Van Dobben Kroket links laat liggen omdat deze ipv 1 euro nu 1,50 euro kost? Ik heb gewoon trek erin en neem zelf de volle verantwoording ervoor! Jah, dan ga ik 15 jaar minder lang mee, is toch alleen maar goedkoper voor jullie? Optyfe!

As always, de overheid heeft weer iets gevonden om de staatskas mee te spekken. Ja, ze zeggen dat het plannen zijn, maar geloof me als ik zeg dat dit gewoon al vaststaat, het is een kwestie van tijd

Klacht: de burger leeft steeds en steeds meer naar de wensen van de overheid. Men doet dit niet vrijwillig maar wordt opzettelijk gedwongen
jamaar het punt is toch dat je van die dikke zeugen hebt met hart- en vaatziektes (door vet eten) die dan op een gegeven moment heel erg veel ziektekosten gaan kosten omdat ze vet eten?

oftwel: als je vet eet en daarmee later veel ziektekosten gaat maken, dan betaal je er nu maar mooi voor!
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:46:56 #8
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53460311
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef Empedocles het volgende:
kan ik dan ook een belastingteruggaaf krijgen als mijn BMI beneden de 24 is? of is dat weer een beetje te rechtvaardig?
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
pi_53460347
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:45 schreef Empedocles het volgende:
zou nog niet eens zo verkeerd zijn toch?, stimuleerd een hoop mensen om gezond te blijven..
pi_53460484
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:48 schreef baNEEL het volgende:

[..]

zou nog niet eens zo verkeerd zijn toch?, stimuleerd een hoop mensen om gezond te blijven..
Invoeren
'And I called your name,
pi_53460781
Hey prima, vreet je maar vol.. maar als je later 200+kg bent en je bent past niet in een ambulance of MRI apparaat dan is dat jouw probleem en hoeft dat niet met belastinggeld opgelost te worden. Als je dat prima vindt dan zie ik ook geen probleem...
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:06:42 #12
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_53460828
quote:

[..]

hoe lager je bmi hoe lager je belasting? goed idee! duidelijk te weinig anorexia patienten op het moment
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_53461068
@TS: Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat we niet geacht worden na te denken.
Ik kan ook prima beslissen wat wel en niet goed voor me is. Om te kotsen. Gemiddelde nederlanders willen niet als kleine kinderen behandeld worden.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_53461267
Daarbij, alsof het ook maar iets gaat helpen.
Oh noes, de burgers zijn 15 cent duurder, dan ga ik maar een broodje gezond halen
'And I called your name,
pi_53461367
Ten eerste, het helpt niet. Net zoals sigaretten en drank duurder maken, als mensen het willen, kopen ze het toch wel. Ook zie ik hamburgers niet met euro's omhoog gaan, dus die paar cent weerhoudt mensen echt niet ervan gezondere dingen te kopen.

Ten tweede, waarom maken ze gezondere dingen niet gewoon goedkoper? Als ik moet kiezen tussen een Hamburger van 1 euro, of een broodje gezond van 2,75 dan haal ik liever die drie hamburgers.

Zoiets hebben ze bij de bedrijfskantine waar ik werk ook ooit geprobeerd. Kroketten/friet en dergelijke allemaal duurder gemaakt, maar niemand die het minder ging eten. Extra cash dus.
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_53461731
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef baNEEL het volgende:

[..]

jamaar het punt is toch dat je van die dikke zeugen hebt met hart- en vaatziektes (door vet eten) die dan op een gegeven moment heel erg veel ziektekosten gaan kosten omdat ze vet eten?

oftwel: als je vet eet en daarmee later veel ziektekosten gaat maken, dan betaal je er nu maar mooi voor!
Ja, we kunnen beter allemaal heel erg oud gaan worden, gelukkig kost dat allemaal niks.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53461771
quote:

[..]

Dan krijg ik een hoop geld terug met mijn BMI van 21.

Al dat gekut van dit kabinet. Vet tax, WHAT THE FUCK, flikker op. Moet alles maar wijken voor mensen die veel eten en 500 kg wegen? Ik probeer uit alle macht aan te komen, nou VERGEET HET MAAR, alles is tegenwoordig 'light' of 'suikervrij' of 'zonder vet!' of 'gebakken in vetvrije olie' of weet ik veel wat voor ongein.
Leuk als je een tientonner bent, NIET leuk als je te weinig weegt en totaal niet kunt aankomen door wat meer te eten aangezien er nergens meer normale energie en voedingswaardes in zit omdat alles zo nodig light moet.

En nu gaan ze vette happen OOK NOG BELASTEN, het moet toch niet gekker worden in dit land
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53461923
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef Calibrero het volgende:
Ten eerste, het helpt niet. Net zoals sigaretten en drank duurder maken, als mensen het willen, kopen ze het toch wel. Ook zie ik hamburgers niet met euro's omhoog gaan, dus die paar cent weerhoudt mensen echt niet ervan gezondere dingen te kopen.
Ze maken alle "slechte" dingen duurder, met dezelfde slechte excuses. Autorijden omdat het zogenaamd slecht is voor het milieu, sigaretten omdat het slecht is voor je gezondheid... maar geen hond die er minder om gaat rijden of roken. Alleen de wat armeren overwegen misschien te stoppen omdat ze het anders niet redden... maar het is zoals jij zegt, mensen gaan er echt niet minder om eten.
quote:
Ten tweede, waarom maken ze gezondere dingen niet gewoon goedkoper?
Omdat het de burgers altijd geld moet kosten. Je vraagt je echt af waar je nu eigenlijk belasting voor moet betalen, want voor iedere maatregel moeten WIJ dokken.
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Daarbij, alsof het ook maar iets gaat helpen.
Oh noes, de burgers zijn 15 cent duurder, dan ga ik maar een broodje gezond halen
Die 2 euro duurder is.

[ Bericht 10% gewijzigd door BobbyB op 25-09-2007 15:58:42 ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53461976
Makkelijk geld vangen voor die honden
pi_53463125
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Al dat gekut van dit kabinet. Vet tax, WHAT THE FUCK, flikker op. Moet alles maar wijken voor mensen die veel eten en 500 kg wegen? Ik probeer uit alle macht aan te komen, nou VERGEET HET MAAR, alles is tegenwoordig 'light' of 'suikervrij' of 'zonder vet!' of 'gebakken in vetvrije olie' of weet ik veel wat voor ongein.
Leuk als je een tientonner bent, NIET leuk als je te weinig weegt en totaal niet kunt aankomen door wat meer te eten aangezien er nergens meer normale energie en voedingswaardes in zit omdat alles zo nodig light moet.

En nu gaan ze vette happen OOK NOG BELASTEN, het moet toch niet gekker worden in dit land
Klinkt bekend, misschien moet je eens kijken naar weightgainers en dergelijke.
Heeft in mijn geval veel geholpen!
En wat ook wil helpen (niet helemaal gezond though) is om veel te eten vlak voor je gaat slapen.
'And I called your name,
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:41:50 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53463184
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een kunst om de light producten te mijden in de supermarkt, maar tot nu toe lukt het me aardig
pi_53464454
[quote]Op dinsdag 25 september 2007 15:04 schreef FortyOne het volgende:
Hey prima, vreet je maar vol.. maar als je later 200+kg bent en je bent past niet in een ambulance of MRI apparaat dan is dat jouw probleem en hoeft dat niet met belastinggeld opgelost te worden. Als je dat prima vindt dan zie ik ook geen probleem...
[/quote

naïef persoon, ik betaal me scheel aan ziektekosten nu. Had er inmiddels een huis van kunnen komen laat ze maar een x voor mij betalen
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
pi_53464530
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef Calibrero het volgende:

Ten tweede, waarom maken ze gezondere dingen niet gewoon goedkoper? Als ik moet kiezen tussen een Hamburger van 1 euro, of een broodje gezond van 2,75 dan haal ik liever die drie hamburgers.

Zoiets hebben ze bij de bedrijfskantine waar ik werk ook ooit geprobeerd. Kroketten/friet en dergelijke allemaal duurder gemaakt, maar niemand die het minder ging eten. Extra cash dus.
zo, dat omvat ook precies mijn gedachten. Ook van die domme mensen hier die zeggen 'en als je strax 200kg+ weegt pas je niet meer in ambulance, is dat wat je wil?'

WAT DE NEUK. Does es normaal man. Denk je echt dat ik van plan ben 200kg te wegen? Er zijn genoeg mensen die vet eten, maar er zijn ook genoeg mensen die daarbij op hun gewicht letten en fanatiek sporten (like me). Ik houd m'n gewicht erg goed in de gaten, en nogmaals: mensen kiezen hier zelf voor!
pi_53464605
Wanneer het vette eten duurder wordt, zal er een percentage mensen zijn die gezonder voedsel koopt.

Wanneer er meer vraag is naar gezonder voedsel terwijl hetzelfde hiervan wordt geproduceerd, zal dus het gezonde voedsel duurder worden (bijv. aardappeloogst, is de oogst kut, dan is de prijs hoger).

Dus gezonder voedsel wordt dan nog duurder dan het al duurdere vette eten.

Uitspraken in Kamer II
pi_53465473
En terecht. Ik haat vet eten, en dikke mensen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')