abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53457934
De verfkampioen verkoopt verf van een bekend Nederlands (?) verfmerk, maar dan de Duitse uitvoering ervan.

Prijzen zijn laag, ik geloof wel 50% goedkoper dan de Nederlandse uitvoering. Volgens de verfkampioen is het precies dezelfde verf als de Nederlandse blikken.

Vraag: kan iemand dit beamen ? Of zijn dit afgekeurde partijen ofzo ?
pi_53457988
Ik word altijd een beetje zenuwachtig van bedrijven die zich de ***kampioen noemen...

Bij de andere 'kampioenen' word je besodemieterd waar je bij staat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53458389
waar zitten ze !?
pi_53458623
Ja XXXXXKampioen geeft mij ook geen goed gevoel, en ook niet zaken met de naam XXXXConcurrent.

Wat verf betreft nog 1 keer het verhaal.

Nogal komt verf A en verf B uit dezelfde fabriek het wil niet zeggen dat verf A en verf B hetzelfde zijn. Verf A kan een professionele verf waarbij alleen/hoofdzakelijk de kwaliteit geld, terwijl verf B een bouwmarkt verf kan zijn. Bouwmarkt verf werkt als volgt: inkoper van bouwmarkt U belt verffabrikant V op. De bouwmarkt wil verf gaan verkopen voor prijs X dus wil deze inkopen voor prijs Y. Verffabrikant V gaat aan het recept sleutelen zodat dit voor prijs Y kan worden verkocht.

Nu weet je waarom die goedkope muurverf bestaat uit hoofdzakelijk veel kalk, water en wat pigment is.

Hoe goedkoper de verf, hoe grotere troep het is.
pi_53459039
Ben blij dat ik in mn nieuwe huisje Wijzonol muurverf (20% verdund met water!) heb gebruikt op gestucte muren, is inderdaad duurder maar het resultaat is superstrak, glad wandje in plaats van die lelijke kledders waar die goedkope bouwmarkt-muurverf voor zorgt.
I wear my sunglasses at night
So I can, So I can
Watch you weave then breathe your story lines
pi_53459129
Precies en het is veel kleurvaster. Dit zie je normaal niet want de kleuren worden valer geleidelijk, maar ga een goedkope verf en een dure verf maar na een paar jaar eens bijschilderen met dezelfde kleur. Dan zie je het verschil in kleurechtheid wel.
pi_53459190
De Verfkampioen in Tilburg verkoopt in ieder geval prima verf, 200% beter dan de gemiddelde bouwmarkt meuk.
Sikkens is erg goede verf en ook hun huismerk verf is prima, zowel de latex als de lakken.

Ik zal ook niet snel bij de waterbedden-concurrent of de keuken-concurrent iets halen, maar in het geval van de Verfkampioen met ik toch zeggen doen! Ik heb natuurlijk wel alleen ervaring met die in Tilburg.
Rescuer of the distressed damsel
pi_53460111
Ook met de VerfKONING in Breda goede ervaringen. Prijsvoordeel door inkoop van restpartijen e.d. Assortiment is kleiner, maar prijs is ca. 50% van normaal.
Groeten, BB
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:29:31 #9
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_53461395
ben prima tevreden met die verf... scheelt echt veel en dekte heel aardig voor 't geld
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_53462189
Ik heb het niet over prutverf, of bouwmarktverf.

Ik heb het over Sigma verf die bij de Verfkampioen wordt verkocht. Bijvoorbeeld de muurverf, kost nog altijd 100 euro per emmer bij de Verfkampioen, terwijl de Nederlandse variant het dubbele kost. Of de Duitse variant op S2u, kost normaal 40 euro per liter, kost bij de Verfkampioen nog niet de helft.

Ik vraag me af of de kwaliteit ook dezelfde is als de "gewone" varianten. Waar zit dat prijsverschil in ??
Als het restpartijen zijn, staan die emmers misschien al 2 jaar op de plank ergens ?
pi_53463625
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Sjummie het volgende:
Ik heb het niet over prutverf, of bouwmarktverf.

Ik heb het over Sigma verf die bij de Verfkampioen wordt verkocht. Bijvoorbeeld de muurverf, kost nog altijd 100 euro per emmer bij de Verfkampioen, terwijl de Nederlandse variant het dubbele kost. Of de Duitse variant op S2u, kost normaal 40 euro per liter, kost bij de Verfkampioen nog niet de helft.

Ik vraag me af of de kwaliteit ook dezelfde is als de "gewone" varianten. Waar zit dat prijsverschil in ??
Als het restpartijen zijn, staan die emmers misschien al 2 jaar op de plank ergens ?
Sjummie: In Duitsland hebben ze twee woorden. Billig en Preisgunstig.
In het nederlands zeggen we in de volksmond : goedkoop

Billig betekend goedkoop maar ook vaak rotzooi
Preisgunstig betekend Goed maar ook voordelig.

Dus die verf die jij bij de Vlekkenkampioen kunt kopen is dus PREISGUNSTIG. of ook wel Preiswert.
Dus zijn waarde/prijs waard.

En waarom zou die verf niet goed zijn? Die gooien hun naam toch echt niet te grabbel.
pi_53463636
bij verfkampioen heb je geen luxe winkels, nette schappen, mooie winkelwagens, etc etc waar je op een ander wel voor betaald, ik heb mijn schilderzooi er ook gehaald en ben dik tevreden, ze kopen restpartijen op en als het op is is het op, heb je een emmer over dan kan je em gerust terug brengen, heb je een emmer te weinig dan heb je pech als het op is...

ik heb muurverf op kleur voor 12,50 euro per 10 liter emmer, heb eerst mijn hele huis 2x met witte muurverf gedaan, daarna dekte de kleur prima, witte muurverf van hetzelfde merk was 10 euro...

volgende keer ga ik weer naar de verfkampioen...
pi_53463745
In breda heet hij "verfkoning" en al zit er wel degelijk een verschil ergens in vergelijking met "normale" lakken die ik normaal als schilder op me werk gebruik, desalnietemin toch een goede kwaliteit voor weinig geld.sikkens,wijzonol en sigma, cws zijn er allemaal verkijgbaar.
Beter dan een histor of flexa bv
pi_53463889
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef fransbreda het volgende:
In breda heet hij "verfkoning" en al zit er wel degelijk een verschil ergens in vergelijking met "normale" lakken die ik normaal als schilder op me werk gebruik, desalnietemin toch een goede kwaliteit voor weinig geld.sikkens,wijzonol en sigma, cws zijn er allemaal verkijgbaar.
Beter dan een histor of flexa bv
@Fransbreda Heb sinds kort rollers van Gruno Breda. Dat zijn pas superlakrollers. Die ken je toch.
pi_53463944
Gruno bij de nieuwe boschstraat.
Ken zijn rollers niet eigenlijk, dacht eigenlijk dat die zaak weg was.
pi_53465866
He t zijn waarschijnlijk restpartijen, dus let goed op dat wanneer je meerdere potten tegelijk koopt je ook potten met hetzelfde batchnummer te pakken hebt om kleurverschil te voorkomen.

Verf wordt over het algemeen in grote kuipen aangemaakt waaruit de blikken worden afgevuld, einde tank is einde batch.
Goudkuipje, dus niet van die goedkope zooi!!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:33:05 #17
126620 Krln
Belg in Breda
pi_53471162
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:39 schreef bredabounce het volgende:
Ook met de VerfKONING in Breda goede ervaringen. Prijsvoordeel door inkoop van restpartijen e.d. Assortiment is kleiner, maar prijs is ca. 50% van normaal.
inderdaad, kocht er dit weekend nog 2.5liter aan 10.25 ipv bij de gamma bijv 22 euro. uitstekende service en aardige mensen en echt supergoedkoop
pi_53471260
Mijn advies: Laat bij dat soort winkels alle potten verf in de winkel staan en laat je kleurtje netjes op maat mengen. Potten staan er vaak al lang, het spul wat gemengd wordt heeft wel een aardige doorloop dus dat is over het algemeen wel vers.
Het enige nadeel is dat je kans hebt dat een bepaald merk niet meer leverbaar is, waardoor ze dezelfde kleur in een ander merk moeten mengen, en daardoor kunnen naar het schijnt kleurverschillen door ontstaan.
pi_53548350
Heb vandaag verf gekocht, niet bij de kampioen maar bij een groothandel in verf(accesoires).
De verkoper vertelde me dat het toch echt zo is dat die dumpzaken afgekeurde partijen opkopen van de grote merken. Wat niet wil zeggen dat het bagger is, maar je krijgt niet de kwaliteit die je mag verwachten. Daarna nog een technisch verhaal over de bases van de verf. Vaak heeft de kampioenenverf een oude bases, waardoor mengkleuren anders uit kunnen pakken dan de bedoeling is. Het kan best lulkoek zijn van de verkoper, maar ik heb in ieder geval een goed gevoel bij de verf die ik nu heb
pi_53980714
de verfkampioen en verfkoning behoren denk ik tot hetzelfde bedrijf, ze verkopen dezelfde produkten zowel in helmond als breda als maastricht als tilburg als utrecht als eindhoven, hun sigma/sikkens lakken en latexen etc. zijn altijd op voorraad, alleen de blikken die in de winkel staan is partij handel. hun handel is precies hetzelfde als de nederlandse uitvoering alleen pakken ze het groots aan waardoor die enorme prijsverschillen ontstaan ten opzichte van die peperdure eenmanszaken, ben een professionele schilder en doe al 7 jaar lang goede zaken met dit bedrijf.nooit klachten en goed advies, dat hoef je bij de gamma/praxis etc. niet te verwachten.die mensen daar hebben nog geen verstand van verf alleen hoe ze het moeten spellen.ik koop liever een topmerk voor een lage prijs dan een goedkoop merk bij de gamma en dan alles 3x moeten verven,ben je in principe nog duurder uit!!! Verfkampioen toppie jongens. ook voor advies en eventuele problemen is dit bedrijf eerlijk en oprecht voor zijn klanten, gamma/praxis en andere dure verfzaken "DIT BEDRIJF HEEFT TENMINSTE VERSTAND,IS OPRECHT EN HEEFT REEELE PRIJZEN VOOR DE CONSUMENT IN DIT STEEDS PRIJSVERHOGEND LAND"!!!
schilder
pi_53988691
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:24 schreef reddevil124 het volgende:
de verfkampioen en verfkoning behoren denk ik tot hetzelfde bedrijf, ze verkopen dezelfde produkten zowel in helmond als breda als maastricht als tilburg als utrecht als eindhoven, hun sigma/sikkens lakken en latexen etc. zijn altijd op voorraad, alleen de blikken die in de winkel staan is partij handel. hun handel is precies hetzelfde als de nederlandse uitvoering alleen pakken ze het groots aan waardoor die enorme prijsverschillen ontstaan ten opzichte van die peperdure eenmanszaken, ben een professionele schilder en doe al 7 jaar lang goede zaken met dit bedrijf.nooit klachten en goed advies, dat hoef je bij de gamma/praxis etc. niet te verwachten.die mensen daar hebben nog geen verstand van verf alleen hoe ze het moeten spellen.ik koop liever een topmerk voor een lage prijs dan een goedkoop merk bij de gamma en dan alles 3x moeten verven,ben je in principe nog duurder uit!!! Verfkampioen toppie jongens. ook voor advies en eventuele problemen is dit bedrijf eerlijk en oprecht voor zijn klanten, gamma/praxis en andere dure verfzaken "DIT BEDRIJF HEEFT TENMINSTE VERSTAND,IS OPRECHT EN HEEFT REEELE PRIJZEN VOOR DE CONSUMENT IN DIT STEEDS PRIJSVERHOGEND LAND"!!!
Heb je je speciaal geregistreerd om dit te plaatsen?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:33:50 #22
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_53989140
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Sjummie het volgende:
Heb vandaag verf gekocht, niet bij de kampioen maar bij een groothandel in verf(accesoires).
De verkoper vertelde me dat het toch echt zo is dat die dumpzaken afgekeurde partijen opkopen van de grote merken. Wat niet wil zeggen dat het bagger is, maar je krijgt niet de kwaliteit die je mag verwachten. Daarna nog een technisch verhaal over de bases van de verf. Vaak heeft de kampioenenverf een oude bases, waardoor mengkleuren anders uit kunnen pakken dan de bedoeling is. Het kan best lulkoek zijn van de verkoper, maar ik heb in ieder geval een goed gevoel bij de verf die ik nu heb
Jeh, ik snap dat. Ik bedoel, ik was pas bij de Albert Heijn en toen zei de bedrijfsleider dat ik niet naar de Lidl moest, of naar de Aldi, want daar veerkopen ze toch echt producten die niet helemaal vers meer zijn. Ik heb eeen goed gevoel bij de zak erwtjes die ik nu heb gekocht
Rescuer of the distressed damsel
pi_53991332
Ook hier ervaring met zowel verfkampioen in Utrecht als met verfkoning in Breda.

TOP! verf dekt in 1 keer, geen kleurverschil en ze mengen daar ook gewoon voor je hoor..alle kleuren die je wilt! ze hebben voor ons een waanzinnig mooie paarse muurverf gemengd. Resultaat is geweldig!

Ik koop mijn muurverf echt niet bij de Gamma of zo...

Witte latex wel bij een profesioneel bedrijf gekocht (zwager heeft eigen bouwbedrijf dus op zijn naam..particulieren zijn niet welkom). Waren een stuk duurder, maar ja oud huis, zuigende muren. We wilden geen risico nemen. Kleur was daar echter niet mogelijk, dus vandaar die bij verfkampioen gekocht en die dekte ook in 1 keer maar voor de helft van wat we voor die witte kwijt waren.
pi_53991646
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:51 schreef exode het volgende:
Waren een stuk duurder, maar ja oud huis, zuigende muren.
Daar hebben ze voorstrijk voor uitgevonden.
pi_53991719
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:10 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Daar hebben ze voorstrijk voor uitgevonden.
Ook gebruikt...zeer zuigende muren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')