Sjummie: In Duitsland hebben ze twee woorden. Billig en Preisgunstig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Sjummie het volgende:
Ik heb het niet over prutverf, of bouwmarktverf.
Ik heb het over Sigma verf die bij de Verfkampioen wordt verkocht. Bijvoorbeeld de muurverf, kost nog altijd 100 euro per emmer bij de Verfkampioen, terwijl de Nederlandse variant het dubbele kost. Of de Duitse variant op S2u, kost normaal 40 euro per liter, kost bij de Verfkampioen nog niet de helft.
Ik vraag me af of de kwaliteit ook dezelfde is als de "gewone" varianten. Waar zit dat prijsverschil in ??
Als het restpartijen zijn, staan die emmers misschien al 2 jaar op de plank ergens ?
@Fransbreda Heb sinds kort rollers van Gruno Breda. Dat zijn pas superlakrollers. Die ken je toch.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef fransbreda het volgende:
In breda heet hij "verfkoning" en al zit er wel degelijk een verschil ergens in vergelijking met "normale" lakken die ik normaal als schilder op me werk gebruik, desalnietemin toch een goede kwaliteit voor weinig geld.sikkens,wijzonol en sigma, cws zijn er allemaal verkijgbaar.
Beter dan een histor of flexa bv
inderdaad, kocht er dit weekend nog 2.5liter aan 10.25 ipv bij de gamma bijv 22 euro. uitstekende service en aardige mensen en echt supergoedkoopquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:39 schreef bredabounce het volgende:
Ook met de VerfKONING in Breda goede ervaringen. Prijsvoordeel door inkoop van restpartijen e.d. Assortiment is kleiner, maar prijs is ca. 50% van normaal.
Heb je je speciaal geregistreerd om dit te plaatsen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:24 schreef reddevil124 het volgende:
de verfkampioen en verfkoning behoren denk ik tot hetzelfde bedrijf, ze verkopen dezelfde produkten zowel in helmond als breda als maastricht als tilburg als utrecht als eindhoven, hun sigma/sikkens lakken en latexen etc. zijn altijd op voorraad, alleen de blikken die in de winkel staan is partij handel. hun handel is precies hetzelfde als de nederlandse uitvoering alleen pakken ze het groots aan waardoor die enorme prijsverschillen ontstaan ten opzichte van die peperdure eenmanszaken, ben een professionele schilder en doe al 7 jaar lang goede zaken met dit bedrijf.nooit klachten en goed advies, dat hoef je bij de gamma/praxis etc. niet te verwachten.die mensen daar hebben nog geen verstand van verf alleen hoe ze het moeten spellen.ik koop liever een topmerk voor een lage prijs dan een goedkoop merk bij de gamma en dan alles 3x moeten verven,ben je in principe nog duurder uit!!! Verfkampioen toppie jongens. ook voor advies en eventuele problemen is dit bedrijf eerlijk en oprecht voor zijn klanten, gamma/praxis en andere dure verfzaken "DIT BEDRIJF HEEFT TENMINSTE VERSTAND,IS OPRECHT EN HEEFT REEELE PRIJZEN VOOR DE CONSUMENT IN DIT STEEDS PRIJSVERHOGEND LAND"!!!
Jeh, ik snap dat. Ik bedoel, ik was pas bij de Albert Heijn en toen zei de bedrijfsleider dat ik niet naar de Lidl moest, of naar de Aldi, want daar veerkopen ze toch echt producten die niet helemaal vers meer zijn. Ik heb eeen goed gevoel bij de zak erwtjes die ik nu heb gekochtquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Sjummie het volgende:
Heb vandaag verf gekocht, niet bij de kampioen maar bij een groothandel in verf(accesoires).
De verkoper vertelde me dat het toch echt zo is dat die dumpzaken afgekeurde partijen opkopen van de grote merken. Wat niet wil zeggen dat het bagger is, maar je krijgt niet de kwaliteit die je mag verwachten. Daarna nog een technisch verhaal over de bases van de verf. Vaak heeft de kampioenenverf een oude bases, waardoor mengkleuren anders uit kunnen pakken dan de bedoeling is. Het kan best lulkoek zijn van de verkoper, maar ik heb in ieder geval een goed gevoel bij de verf die ik nu heb
Daar hebben ze voorstrijk voor uitgevonden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:51 schreef exode het volgende:
Waren een stuk duurder, maar ja oud huis, zuigende muren.
Ook gebruikt...zeer zuigende murenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar hebben ze voorstrijk voor uitgevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |