Ik? Bonnetjes bewaren?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je de garantiebewijzen mee geeft.
Apparently.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:48 schreef Blight het volgende:
Was dat een dooddoener?
Uiteraard ging ik ook geheel zonder enige bijbedoelingen naar d'n filmquote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom weiger ik het woord 'date' in mijn mond te nemen. Ik sprak gewoon wat af. Met een FOKker. BeFfer, zelfs
Ik in eerste instantie niet. Maar toen jij ineens meeging wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef JDude het volgende:
Uiteraard ging ik ook geheel zonder enige bijbedoelingen naar d'n film.
Natuurlijk niet. Bier is genezend.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
Zeg: stel nou hè, je zit al de hele dag ziek thuis maar als de avond valt voel je je al een stuk beter. En dan opeens komt het in je op om een biertje uit de koelkast te pakken.. Zou dat dan slecht zijn? Hypothetisch hè.
Hoi Q. Ik hou van je Q. Oh Q, ik zou wel met je willen mens-erger-je-nietten. Q. Q. Q. OHHH Q.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:02 schreef Q. het volgende:
Hoi sararaats.
Bier.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
Zeg: stel nou hè, je zit al de hele dag ziek thuis maar als de avond valt voel je je al een stuk beter. En dan opeens komt het in je op om een biertje uit de koelkast te pakken.. Zou dat dan slecht zijn? Hypothetisch hè.
Oh oh oh.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoi Q. Ik hou van je Q. Oh Q, ik zou wel met je willen mens-erger-je-nietten. Q. Q. Q. OHHH Q.
Dodend.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Q. het volgende:
Oh oh oh.
Lief hequote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
*bedolven wordt met aandacht vanuit breda
Die krullen doen 't em.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
*bedolven wordt met aandacht vanuit breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |