Bel de buma/stemra/octrooi etc.!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef Q. het volgende:
Dat is mijn tekst!
Ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef Misstique het volgende:
Toffe kloon weer, c.
En het onze laatste zucht laten zijn?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef Blight het volgende:
Laten we een Star Wars marathon houden. Alle zes films, in één zucht kijken.
Mijn tweede date met Kuuks was samen Starwars II kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef Blight het volgende:
Laten we een Star Wars marathon houden. Alle zes films, in één zucht kijken.
Nee, dan kerken bezoekenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Met filmdates beginnen kan écht niet.
En de eerste was in de bios, met op de Frontpage gewonnen tickets notabene. Kan best dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef Listo het volgende:
De vierde heeft ze uit pure verveling haar linkerbeen afgeknaagd?
Ik zeg niks.quote:
God damn, wat een FOK! stelletje.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
En de eerste was in de bios, met op de Frontpage gewonnen tickets notabene. Kan best dus.
Heul wel echt wel!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je de garantiebewijzen mee geeftquote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Blight het volgende:
Iemand nog interesse in een defecte xbox 360? Ik kan 'm gratis naar Microsoft sturen ter reperatie, maar dat kost moeite. Gevolg: xbox staat hier al een maand of drie stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |