Da's niet erg liev.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Geweldig, KZ is weer binnen. ZIj die anderen enge ziektes toewenst, voor hoer uitmaakt, voor gefrustreerd uitmaakt. way to go moderators!![]()
Zo gaat dat op fok, even 48 uur nadenken en dan opnieuw inburgeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Geweldig, KZ is weer binnen. ZIj die anderen enge ziektes toewenst, voor hoer uitmaakt, voor gefrustreerd uitmaakt. way to go moderators!![]()
Ehhh gewoon zoals het was aangekondigd dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
OMFG!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Bovendien heeft die achterlijke Tipsch mij ook wel eens doodgewenst, maar dat werd toen gewoon door de vingers gezien.![]()
Ach, beetje geven en nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
OMFG!
Terwijl jij toch altijd zo lief en bescheiden bent!![]()
Het is wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, beetje geven en nemen.![]()
Dat lijkt niet meer geheel in evenwicht tegenwoordig.![]()
Tsja, losser modereren hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Bovendien heeft die achterlijke Tipsch mij ook wel eens doodgewenst, maar dat werd toen gewoon door de vingers gezien.![]()
Is het gebruik van het woord achterlijk in deze context toegestaan ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die uitslover hieronder is in ieder geval weer op zijn post vanaf nu, dat u het weet.![]()
Dat was een maand geledenquote:
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adsletquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef APK het volgende:
Je begint er volgens mij zelf steeds over.![]()
Dank je wel schat. Ik lag de krant te lezen in bed. Elke pagina doorgenomen, van A tot Z.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
Die burgerlijke mod ligt nog in zn nest te stinken, dus vandaar mn posting !!!!
Maar ik ben het gezeik over mij schijtzat............. [/sub]
Dat is volstrekt normaal en heel logisch. Dus niet iets om je zorgen over te maken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adslet+ modlikker
![]()
Maar ik wordt van het gezeik over mij kletsnat.............
Hallo zeg, wil je nu alweer aandacht? Nog niet genoeg gehad van het weekend?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adslet+ modlikker
![]()
Maar ik ben het gezeik over mij schijtzat............. Heb 48 uur een inburgeringscursus gevolg, mn afkoop centen gedokt en al die shit wordt toch verwijderd.
Ik ben geen heilig boontje en vind rellen heerlijk......................., maar het is nu wel uitgemolken met de KZ story.
Jezus........................ Hoop dat er snel een andere Jostie wordt geband................ kan men daar over "klessebesse"![]()
Zo, en nu even schoenen kopen![]()
Jammer, ouwe lulquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:13 schreef Mike1964 het volgende:
Vroeger zou ik zeggen: " 't wordt tijd dat die griet eens een goede beurt krijgt":
Ik word ( zonder t)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is volstrekt normaal en heel logisch. Dus niet iets om je zorgen over te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |