Ik weet niet of de traagheid van het laden daar aan te wijden is. Andere pagina's van Fok vind ik ook niet snel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
Beste mods, kan er paal en perk gesteld worden aan het gifjes gebeuren in de COS?
Het is allemaal wel leuk, maar velen hebben last daar door van vertraging en vastlopen.
En de eeste voegen weinig tot niets toe..
Andere optie: een gifjestopic openen voor de gene die denken niet meer zonder te kunnen?
gifjed die op een andere-dan-FOK! server staan hebben 0,0 invloed op de servers van FOK!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het met Lobasca eens, waar het aan ligt weet ik niet maar sinds men die gifjes plaatst is FOK nog trager .
Misschien toch een idee om er afspraken over te maken met de plaatsers van de gifjes.
Niets aan toe te voegen, helemaal eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
Beste mods, kan er paal en perk gesteld worden aan het gifjes gebeuren in de COS?
Het is allemaal wel leuk, maar velen hebben last daar door van vertraging en vastlopen.
Andere optie: een gifjestopic openen voor de gene die denken niet meer zonder te kunnen?
Man, ik heb gisteravond toen de ene na de andere gif in de COS werd geplaatst tot 3 x toe mijn computer opnieuw moeten opstarten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:35 schreef Petre het volgende:Vastlopers?
Hoeveel berichten op 1 pagina hebben degene die vastlopen ingesteld staan?
Ik kom niet in de COS, ook niet om bij te lezen..............quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Man, ik heb gisteravond toen de ene na de andere gif in de COS werd geplaatst tot 3 x toe mijn computer opnieuw moeten opstarten.
Een topic heeft bij mij 7 pagina's.
eens, heb er ook last van als er veel gifjes op een pagina staan. Het laden van de pagina duurt gewoon langer en ik heb echt geen supertrage computer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het met Lobasca eens, waar het aan ligt weet ik niet maar sinds men die gifjes plaatst is FOK nog trager .
Misschien toch een idee om er afspraken over te maken met de plaatsers van de gifjes.
Mee eensch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK SC # 398] Kleinzusje back in tha house!!
Kan iemand hier van maken: Lea is een SC slet ?
Dank![]()
Hoiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK SC # 398] Kleinzusje back in tha house!!
Kan iemand hier van maken: Lea is een SC slet ?
Dank![]()
KZ ligt al in d'r krib.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |