abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 14 oktober 2007 @ 21:37:04 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53933596
Zeg apk, kan best nog hoor, alleen is het met de loop der jaren minder geworden.
Iets.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 14 oktober 2007 @ 22:04:10 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53934246
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg apk, kan best nog hoor, alleen is het met de loop der jaren minder geworden.
Iets.
Watr? Haar gewicht?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53934593
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat zeg ik.....gewoon duidelijke taal dus...geen flauwekul of poespas...geen namen genoemd en toch zo helder geschreven dat iedereen weet/wist over wie het ging (meervoud)

No pun intended...maar Fok was ooit groots mede doordat niemand een blad voor de mond nam......kee...af en toe over de schreef but so bloody what.......wonden likken en morgen gezond weer op.

Laat ik het anders zeggen..als er weer meer in de geest van volwassen mensen gemodereerd zou kunnen worden doordat volwassen zelfregulerende usertjes blijk geven echt wel te weten waar nu echt een punt van dient gemaakt te worden en waarvan niet dan had die hele tirade van Kleinzusje ook nooit plaatsgevonden.

Nu echter word er gemodereerd volgens regeltjes en worden de regeltjes heilig verklaard omdat onze usertjes de grenzen niet zo goed zelf weten op te zoeken. Iedereen gelijk en de regels heilig.....lekker op schrift stellen die zooi..gebruiken als toiletpapier en vervolgens weer op de ouderwetse manier modereren... (af en toe bijsturend en mensen die het niet begrijpen of blijken te kunnen lekker optiefen )

Krijg je vanzelf weer en leuk forum met leuke interressante users.....niet eerlijk hoor ik je zeggen ? ...fuck it...de wereld is oneerlijk...deal with it.

Ow...en over "KZ's kamp" ....ik meende toch te lezen dat jij ook een veeg uit de pan kreeg...
jij suggereerde in de post waar ik op reageerde dat de beslissing 'truttig en burgerlijk' was.

zelfs met regeltjes is er steeds gezeik in de sc; dus bij een totale anarchie die jij voorstaat zou het waarschijnlijk uitmonden in een fok-matpartij ergens in een stationshal...

los daarvan, is de term slow-chat niet meer iets voor semi-brave borsten, gelovigen en rellers tot op zekere hoogte, dan dat er opruiende teksten en prive-strijdjes uitgevochten worden?

rellen is leuk, maar niet als er 'out of the blue' weer effe uitgehaald moet worden en dit ten koste van de vrome gezelligheid in de sc moet gaan.

en over die 'veeg' uit de pan, zo voelde het niet, omdat ik mezelf er niet in herkende. ik vond het wel lachwekkend en het zei meer over een oldbee die bang is terrein te verliezen of zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door willem-jozef op 14-10-2007 22:51:31 ]
pi_53935293
Er zijn nu eenmaal een hoop mensen die op internet hun geilheid moeten uiten omdat ze hopen nog eens een foto in de pm te krijgen van een lap vlees met een bobross erop. Deze verdedigen alles in naam der hopeloosheid. Maar steek die wijzende vinger maar lekker in je anus en ruik der eens goed aan ruik je gelijk je verdorven geest, en kijk eens naar jezelf.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  zondag 14 oktober 2007 @ 22:47:32 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_53935395
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef yvonne het volgende:

Iets.
Ja, omdat ze hier niet meer post valt het niet meer op.
Had jij die weggehaald?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 00:31:01 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53938738
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, omdat ze hier niet meer post valt het niet meer op.
Had jij die weggehaald?

De andere users snappen best dat APK dat wèl mag en zij niet.
Dacht ik heel even, voordat.het deleteknopje uitnodigend lonkte.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 15 oktober 2007 @ 00:43:52 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_53939141
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 00:31 schreef Gert het volgende:

De andere users snappen best dat APK dat wèl mag en zij niet.
Dacht ik heel even, voordat.het deleteknopje uitnodigend lonkte.
Je moet toch toegeven dat vroeger veel meer mocht....
Ik denk dat dat een van de redenen is dat de oude garde zich niet meer laat zien.

Of dat een voor- of nadeel is laat ik in het midden.
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 01:41:06 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53940411
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef APK het volgende:

[..]

Je moet toch toegeven dat vroeger veel meer mocht....
Ik denk dat dat een van de redenen is dat de oude garde zich niet meer laat zien.

Of dat een voor- of nadeel is laat ik in het midden.
Het aantal oldbies dat zich zodanig misdroeg dat ze hinder zouden ondervinden van wat meer naleving van de regels, is op de vingers van één hand te tellen. Maar het klopt: bij de BB's kon de FB volledig en straffeloos op stelten gezet worden, terwijl radeloze mods tussen alle beledigingen en verwijten door laveerden. Zó rot voor ze!
  maandag 15 oktober 2007 @ 01:43:43 #159
6941 APK
Factual, I think.
pi_53940447
En daar moet hij een uur over nadenken.

berney is een vette domme
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 01:46:53 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53940500
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:
En daar moet hij een uur over nadenken.

berney is een vette domme
Dacht jij maar wat langer na.
  maandag 15 oktober 2007 @ 01:47:38 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_53940515
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dacht jij maar wat langer na.
Note?
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 01:50:13 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53940550
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:47 schreef APK het volgende:

[..]

Note?
book.
  maandag 15 oktober 2007 @ 01:52:17 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_53940572
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:50 schreef Gert het volgende:

[..]

book.
-ing.
Tut tut tut.
Gert is aan het slowchatten.
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 01:56:53 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53940616
-bank.

Nah nee, doe maar bed.
  maandag 15 oktober 2007 @ 02:00:48 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_53940643
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:56 schreef Gert het volgende:
-bank.

Nah nee, doe maar bed.

Truste.
Ik gedraag mij weer als een FOG (Friend Of Gert).
Dat heeft voordelen, je krijgt minder snel een ban, maar het heeft natuurlijk ook nadelen.
Daar moet ik nog even over nadenken.
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2007 @ 02:29:41 #166
137949 Disana
pi_53942650

Lieve Mods en Ads
Voor het heerlijke weekend
Heb van ellende maar een boswandeling gemaakt buiten de A10 en op aanraden van mijn boswandelingpartner geen paddo's gegeten
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_53946154
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Mods en Ads
Heb van ellende maar een boswandeling gemaakt buiten de A10 en op aanraden van mijn boswandelingpartner geen paddo's gegeten
pi_53946183
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar het klopt: bij de BB's kon de FB volledig en straffeloos op stelten gezet worden, terwijl radeloze mods tussen alle beledigingen en verwijten door laveerden. Zó rot voor ze!
O dat waren mijn favoriete topics om te lezen als ik op stond.
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 12:31:15 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53946322
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Mods en Ads
Welkom terug.
En als we je nog een keer van dienst kunnen zijn...
pi_53946572
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Welkom terug.
En als we je nog een keer van dienst kunnen zijn...
YW
Ja graag, al die jankende josties en dramaqueens op dit forum even zeggen dat op het gebruiken van mijn usernaam in welke posting dan ook, een ban staat .......... ( NCRV gejodel, het lijkt hiet VOL wel)
Jezus, zit bijna kotsend alles bij te lezen.......... straks gaan ze nog denken dat ik in een kliekje zit of aandachtsgeil ben, terwijl ik zonder TomTom op het boerenland patat zat te vreten. Dat moeten we niet hebben natuurlijk
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 12:59:19 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53946894
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ja graag, al die jankende josties en dramaqueens op dit forum even zeggen dat op het gebruiken van mijn usernaam in welke posting dan ook, een ban staat .......... ( NCRV gejodel, het lijkt hiet VOL wel)

En zodra er wèl ingegrepen wordt, dan lijkt het hier......... goh, dan lijkt het hier óók VOL wel.
Of "burgerlijk", die is ook in de mode momenteel.
pi_53947680
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 02:00 schreef APK het volgende:

[..]

Truste.
Ik gedraag mij weer als een FOG (Friend Of Gert).
Dat heeft voordelen, je krijgt minder snel een ban, maar het heeft natuurlijk ook nadelen.
Daar moet ik nog even over nadenken.
Mits je je postritme afstemt op zijn burgelijke vreet tijden ...............
pi_53948681
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

YW
Jezus, zit bijna kotsend alles bij te lezen.......... straks gaan ze nog denken dat ik in een kliekje zit of aandachtsgeil ben, terwijl ik zonder TomTom op het boerenland patat zat te vreten. Dat moeten we niet hebben natuurlijk
Je bent vrouw, dus aandachtsgeil ben je per definitie.....
pi_53949000
Beste mods, kan er paal en perk gesteld worden aan het gifjes gebeuren in de COS?
Het is allemaal wel leuk, maar velen hebben last daar door van vertraging en vastlopen.
En de eeste voegen weinig tot niets toe..
Andere optie: een gifjestopic openen voor de gene die denken niet meer zonder te kunnen?
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')