quote:
Ik luister ook altijd liever blindelings naar mijn personeel ipv zelf een oplossing te bedenken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat knopje op aanraden van een van de mods afgestoft heeft.![]()
Of je moet je pc even nakijken of je bent een beetje paraquote:Op zondag 14 oktober 2007 06:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natuurlijk schrijf ik dit met de nodige voorzichtigheid, maar ik heb enige verdenking (lees aanwijzingen) dat de gif-filmpjes van The_Undertaker in de COS wat gegevens van je computer proberen te plukken. Ik kan het (op dit moment) nog niet hard maken, maar ik heb aanwijzingen dat er wat smerigheid in verstopt zit.
Omdat de COS door veel mensen (waarvan menigeen computer-leek) gelezen wordt, hoop ik dat de techneuten van FOK! dit verder kunnen bekijken.
Aanvulling : De hostingsite probeert een file van C:/...... te uploaden. Helaas kon ik de juiste naam niet vastleggen. Het verliep via www.dondj.nl en dat is de site waar de gifjes staan.
hoi jappie. dat is niet helemaal waar/helemaal niet waar. het was flink grof en best persoonlijk. ik neem het niet op voor degeen waar het over ging(ondanks dat ik volgens kz in haar kamp zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whahahaha wat een heerlijke truttige burgelijke oplossing kiest dago voor....er werd alleen het een en ander omonwonden duidelijk gemaakt door KZ; zelfs nog zonder naam te noemen ook.![]()
Het kan (en zal ongetwijfeld) aan mij liggen, Gertje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:34 schreef Gert het volgende:
Neo_Skorrem en W-J: jullie posts zijn verwijderd. Ga elkaar maar via PM ofzo voor rotte vis uitmaken.![]()
Het kon denigrerend worden opgevat en dat werd het dus duidelijk ook. Hop, beide posts weg. Veel te spannend en wild.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het plaatsen van een EO logo vanwege de christelijke stilte en lievheid in de ooit zo spannende en wilde FB lijkt me toch niet ontzettend kwetsend voor wie dan ook?
Dus WJ heeft op mij gescholden?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kon denigrerend worden opgevat en dat werd het dus duidelijk ook. Hop, beide posts weg. Veel te spannend en wild.
Wow, alwéér zo'n spannende en wilde post.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dus WJ heeft op mij gescholden?
Wat nou als ik dat niet aanstootgevend vind maar graag wil lezen?
excuses voor wat? god zal je vergeven, broeder. liefsquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het kan (en zal ongetwijfeld) aan mij liggen, Gertje.
Maar ik heb voor zover ik weet geen ruzie met WJ?![]()
Het plaatsen van een EO logo vanwege de christelijke stilte en lievheid in de ooit zo spannende en wilde FB lijkt me toch niet ontzettend kwetsend voor wie dan ook?
Mocht WJ zonder dat ik dat doorhad door de kerk zijn buitengesloten en daar zware trauma's aan over hebben gehouden wil ik graag mijn excuses aanbieden.
Dat zeg ik.....gewoon duidelijke taal dus...geen flauwekul of poespas...geen namen genoemd en toch zo helder geschreven dat iedereen weet/wist over wie het ging (meervoud)quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi jappie. dat is niet helemaal waar/helemaal niet waar. het was flink grof en best persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |