Watr? Haar gewicht?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg apk, kan best nog hoor, alleen is het met de loop der jaren minder geworden.
Iets.
jij suggereerde in de post waar ik op reageerde dat de beslissing 'truttig en burgerlijk' was.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik.....gewoon duidelijke taal dus...geen flauwekul of poespas...geen namen genoemd en toch zo helder geschreven dat iedereen weet/wist over wie het ging (meervoud)
No pun intended...maar Fok was ooit groots mede doordat niemand een blad voor de mond nam......kee...af en toe over de schreef but so bloody what.......wonden likken en morgen gezond weer op.![]()
![]()
![]()
Laat ik het anders zeggen..als er weer meer in de geest van volwassen mensen gemodereerd zou kunnen worden doordat volwassen zelfregulerende usertjes blijk geven echt wel te weten waar nu echt een punt van dient gemaakt te worden en waarvan niet dan had die hele tirade van Kleinzusje ook nooit plaatsgevonden.![]()
Nu echter word er gemodereerd volgens regeltjes en worden de regeltjes heilig verklaard omdat onze usertjes de grenzen niet zo goed zelf weten op te zoeken. Iedereen gelijk en de regels heilig.....lekker op schrift stellen die zooi..gebruiken als toiletpapier en vervolgens weer op de ouderwetse manier modereren... (af en toe bijsturend en mensen die het niet begrijpen of blijken te kunnen lekker optiefen)
Krijg je vanzelf weer en leuk forum met leuke interressante users.....niet eerlijk hoor ik je zeggen ? ...fuck it...de wereld is oneerlijk...deal with it.![]()
![]()
Ow...en over "KZ's kamp"....ik meende toch te lezen dat jij ook een veeg uit de pan kreeg...
![]()
Ja, omdat ze hier niet meer post valt het niet meer op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg apk, kan best nog hoor, alleen is het met de loop der jaren minder geworden.
Iets.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, omdat ze hier niet meer post valt het niet meer op.![]()
Had jij dieweggehaald?
Je moet toch toegeven dat vroeger veel meer mocht....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
De andere users snappen best dat APK dat wèl mag en zij niet.
Dacht ik heel even, voordat.het deleteknopje uitnodigend lonkte.![]()
Het aantal oldbies dat zich zodanig misdroeg dat ze hinder zouden ondervinden van wat meer naleving van de regels, is op de vingers van één hand te tellen. Maar het klopt: bij de BB's kon de FB volledig en straffeloos op stelten gezet worden, terwijl radeloze mods tussen alle beledigingen en verwijten door laveerden. Zó rot voor ze!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat vroeger veel meer mocht....
Ik denk dat dat een van de redenen is dat de oude garde zich niet meer laat zien.
Of dat een voor- of nadeel is laat ik in het midden.
Dacht jij maar wat langer na.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:
En daar moet hij een uur over nadenken.![]()
berney is een vette domme![]()
![]()
book.quote:
-ing.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Mods en Ads![]()
Voor het heerlijke weekend![]()
Heb van ellendemaar een boswandeling gemaakt buiten de A10 en op aanraden van mijn boswandelingpartner geen paddo's gegeten
![]()
O dat waren mijn favoriete topics om te lezen als ik op stond.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het klopt: bij de BB's kon de FB volledig en straffeloos op stelten gezet worden, terwijl radeloze mods tussen alle beledigingen en verwijten door laveerden. Zó rot voor ze!
Welkom terug.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Mods en Ads![]()
Voor het heerlijke weekend![]()
Heb van ellendemaar een boswandeling gemaakt buiten de A10 en op aanraden van mijn boswandelingpartner geen paddo's gegeten
![]()
YWquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Welkom terug.
En als we je nog een keer van dienst kunnen zijn...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ja graag, al die jankende josties en dramaqueens op dit forum even zeggen dat op het gebruiken van mijn usernaam in welke posting dan ook, een ban staat .......... ( NCRV gejodel, het lijkt hiet VOL wel)
Mits je je postritme afstemt op zijn burgelijke vreet tijden ...............quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Truste.
Ik gedraag mij weer als een FOG (Friend Of Gert).![]()
Dat heeft voordelen, je krijgt minder snel een ban, maar het heeft natuurlijk ook nadelen.
Daar moet ik nog even over nadenken.![]()
Je bent vrouw, dus aandachtsgeil ben je per definitie.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
YW![]()
![]()
Ja graag, al die jankende josties en dramaqueens op dit forum even zeggen dat op het gebruiken van mijn usernaam in welke posting dan ook, een ban staat .......... ( NCRV gejodel, het lijkt hiet VOL wel)
Jezus, zit bijna kotsend alles bij te lezen.......... straks gaan ze nog denken dat ik in een kliekje zit of aandachtsgeil ben, terwijl ik zonder TomTom op het boerenland patat zat te vreten. Dat moeten we niet hebben natuurlijk![]()
Ik weet niet of de traagheid van het laden daar aan te wijden is. Andere pagina's van Fok vind ik ook niet snel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
Beste mods, kan er paal en perk gesteld worden aan het gifjes gebeuren in de COS?
Het is allemaal wel leuk, maar velen hebben last daar door van vertraging en vastlopen.
En de eeste voegen weinig tot niets toe..
Andere optie: een gifjestopic openen voor de gene die denken niet meer zonder te kunnen?
gifjed die op een andere-dan-FOK! server staan hebben 0,0 invloed op de servers van FOK!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het met Lobasca eens, waar het aan ligt weet ik niet maar sinds men die gifjes plaatst is FOK nog trager .
Misschien toch een idee om er afspraken over te maken met de plaatsers van de gifjes.
Niets aan toe te voegen, helemaal eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
Beste mods, kan er paal en perk gesteld worden aan het gifjes gebeuren in de COS?
Het is allemaal wel leuk, maar velen hebben last daar door van vertraging en vastlopen.
Andere optie: een gifjestopic openen voor de gene die denken niet meer zonder te kunnen?
Man, ik heb gisteravond toen de ene na de andere gif in de COS werd geplaatst tot 3 x toe mijn computer opnieuw moeten opstarten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:35 schreef Petre het volgende:Vastlopers?
Hoeveel berichten op 1 pagina hebben degene die vastlopen ingesteld staan?
Ik kom niet in de COS, ook niet om bij te lezen..............quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Man, ik heb gisteravond toen de ene na de andere gif in de COS werd geplaatst tot 3 x toe mijn computer opnieuw moeten opstarten.
Een topic heeft bij mij 7 pagina's.
eens, heb er ook last van als er veel gifjes op een pagina staan. Het laden van de pagina duurt gewoon langer en ik heb echt geen supertrage computer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het met Lobasca eens, waar het aan ligt weet ik niet maar sinds men die gifjes plaatst is FOK nog trager .
Misschien toch een idee om er afspraken over te maken met de plaatsers van de gifjes.
Mee eensch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK SC # 398] Kleinzusje back in tha house!!
Kan iemand hier van maken: Lea is een SC slet ?
Dank![]()
Hoiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK SC # 398] Kleinzusje back in tha house!!
Kan iemand hier van maken: Lea is een SC slet ?
Dank![]()
KZ ligt al in d'r krib.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |