hahahhaquote:Op woensdag 26 september 2007 09:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anthony moet inderdaad stoppen met dat mocro gedrag.
Je gaat me niet zeggen dat Lurling onschuldig is. Hij hangt gewoon een te mooi verhaaltje op om onschuldig over te komen!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lurling hoeft toch nergens vanaf te komen?
idd, altijd wordt het opgeblazenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, jongens, het zijn allemaal maar incidenten. De grote meerderheid van de Marokkanen doet goed mee in de Nederlandse samenleving.
Nou, laat maar horen. Al snap ik niet helemaal wat de KNVB er mee te maken heeft als er buiten de wedstrijd om iets is gebeurd.quote:ZEIST - De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek begonnen naar de vermeende bedreigingen aan het adres van Anthony Lurling. De NAC-speler zou op 21 september na afloop van de wedstrijd VVV-NAC zijn bedreigd door Nordin Amrabat van VVV.
ANP
De aanklager heeft beide spelers gevraagd hun verklaringen voor 1 oktober in te dienen.
Dus na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter mag het 1 groot free fight gala worden?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, laat maar horen. Al snap ik niet helemaal wat de KNVB er mee te maken heeft als er buiten de wedstrijd om iets is gebeurd.
Ja, wat mij betreft wel, want dan is het een zaak van aangifte doen en het Nederlandse recht erover laten oordelen. Als ik buiten werktijd om iemand in elkaar beuk, gaat er ook niet ergens een overkoepelende organisatie een vooronderzoek naar mij starten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter mag het 1 groot free fight gala worden?![]()
schuld van de jodenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef Fiskus het volgende:
[..]
idd, altijd wordt het opgeblazen![]()
schuld van de media![]()
schuld van bush![]()
schuld van amerika![]()
Tot 15 min? na de wedstrijd kan je nog een kaart ontvangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:13 schreef Suijk het volgende:
Ook een goede, wanneer is de werktijd van een voetballer eigenlijk afgelopen.
Het is tochw el vaker voorgekomen dat een scheidsrechter in de catacomben na het laatste fluitsignaal nog gele en rode kaarten gaf?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Suijk het volgende:
Ja, wat mij betreft wel, want dan is het een zaak van aangifte doen en het Nederlandse recht erover laten oordelen. Als ik buiten werktijd om iemand in elkaar beuk, gaat er ook niet ergens een overkoepelende organisatie een vooronderzoek naar mij starten.
Tuurlijk, iemand met fysiek geweld bedreigen is de normaalste zaak voor zulke gastenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:46 schreef DarkShine het volgende:
[..artikel..]
'Amrabat vind heisa overdreven'
Volgens mij zelfs nog wel langer. dacht zelf 3 kwartier ofzo. Scheids kan het in ieder geval altijd rapporteren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tot 15 min? na de wedstrijd kan je nog een kaart ontvangen.
Een half uur zeker in ieder geval. Hoe lang precies zou ik eigenlijk niet weten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs nog wel langer. dacht zelf 3 kwartier ofzo. Scheids kan het in ieder geval altijd rapporteren.
Hoe zou jij je voelen als er weinig van waar was (tenminste, dat geeft hij aan...)? Een grote mediahype is er van gemaakt; hoe vaak gebeurt dat nou bij andere spelers? Zelfs Lurling wilde er niet zo'n heisa van maken...zelfs Lurling gaf aan dat alles schromelijk overdreven werdquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:39 schreef erkel het volgende:
Tuurlijk, iemand met fysiek geweld bedreigen is de normaalste zaak voor zulke gasten![]()
Zo'n artikel zegt toch wel weer genoeg over zo'n gast. Niet even zijn excuses aanbieden of iets dergelijks, gewoon alles bagatelliseren en als het uitkomt op discriminatie gooien![]()
quote:KNVB seponeert zaak tegen VVV'er Amrabat
02/10/2007 09:24
VVV-speler Nordin Amrabat zal niet door de KNVB worden gestraft, na de vermeende bedreiging van hem en wat vrienden richting NAC'er Anthony Lurling.
De voetbalbond ziet af van een zaak vanwege een gebrek aan bewijs. Na het competitieduel VVV-Venlo-NAC Breda kregen Amrabat (foto) en Lurling het met elkaar aan de stok. Aanvaller Amrabat zou vervolgens met een aantal vrienden Lurling fysiek en verbaal hebben bedreigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |