quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hebben jullie wel eens gedacht aan het volgende scenario:
Arambat staat na te babbelen.
Lurling loopt voorbij.
Arambat vind het nodig wat te zeggen.
Lurling voelt zich bedreigt.
Lurling reageert aggressief.
Situatie ontspoort.
Omdat het hier een marokkaan betreft willen we het maar wat graag opblazen. Er zijn vaak zat opstootjes in de spelerstunnel, maar die worden niet onder de loep genomen.
Natuurlijk moeten er sancties volgen, maar als hij niet ontslagen wordt, of een andere zware straf is er niet veel aan de hand.
Grijp nou niet alles aan om marokkanen te bashen.
Volgens jou zouden we het toe moeten juichen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:12 schreef Jajong het volgende:
En oh wat is het weer erg, vooral omdat het een Marokkaan is he jongens. De Wilders-mentaliteit onder het gepeupel slaat weer toe.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een vriendenlink met hem.
Doe es niet zo achterlijk man. Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Volgens jou zouden we het toe moeten juichen?![]()
Het was een vraag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe es niet zo achterlijk man. Waar zie je mij dat zeggen?
Het was een ongegronde aanname.quote:
Je mag niet liegen van je mama!quote:
Anders reageer je gewoon even ontopic op deze post van me:quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je mama!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zoals jij schets is het dus duidelijk niet gegaan.
Situatie 1. Duwen trekken op het veld, gebuert regelmatig, hoort er soms nou eenmaal bij
Situatie 2. Duwen en trekken in de spelerstunnel, gebeurt ook wel vaker. Wordt gesust door medespelers
Situatie 3. Lurling opweg naar het spelershome die Arambat en wat vrienden tegen het lijf loopt en bedreigd wordt en ontzet moet worden door stewards.
Dat is dus gewoon triest iemand na de wedstrijd opwachten met wat vrienden.
http://nl.youtube.com/watch?v=IAPiO_kanycquote:Nou lage reacties en een stuk wat niet gebaseerd is op de waarheid. Hier had ook makkelijk hoor en wederhoor toegepast kunnen worden maar dat is kennelijk niet nodig om iemands naam nodeloos door het slijk te halen. Ik was bij het voorval. Lurling liep te schelden en wilde Amrabat aanvallen. Amrabat zei iets in de trant van we pakken jullie uit wel en maakte een opmerking over zijn voetbalkwaliteiten. Toen kwam Lurling woest aanzetten en kwamen de kennisen om ze uit elkaar te halen. De stewards haalde de aggressieve Lurling weg. Als Amrabat iets had gedaan hadden ze hem ook weggehaald. Maar die ging daarna nog met de stewards praten en lachte nog wat om de situatie. We waren allemaal verbaasd dat na een winst hij nog op zo een manier reageerde. Waarschijnlijk geirriteerd door de wissel of door zijn eigen spel.
Ja, jongens, het zijn allemaal maar incidenten. De grote meerderheid van de Marokkanen doet goed mee in de Nederlandse samenlevingquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja, en iedereen die hier de actie van Amrabat afkeurt stemt op Wilders.
Die aanname dat het opwachten is. Als dat het geval was zal hij heus niet terug hoeven komen bij VVV.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zoals jij schets is het dus duidelijk niet gegaan.
Situatie 1. Duwen trekken op het veld, gebuert regelmatig, hoort er soms nou eenmaal bij
Situatie 2. Duwen en trekken in de spelerstunnel, gebeurt ook wel vaker. Wordt gesust door medespelers
Situatie 3. Lurling opweg naar het spelershome die Arambat en wat vrienden tegen het lijf loopt en bedreigd wordt en ontzet moet worden door stewards.
Dat is dus gewoon triest iemand na de wedstrijd opwachten met wat vrienden.
Ja, dan was er vast heel veel aan de hand.quote:Na de afsluitende training voor de wedstrijd om de KNVB-beker van morgenavond tegen Excelsior heeft hoofdtrainer André Wetzel de namen bekend gemaakt van de spelers die morgen aan de aftrap staan:
Kevin Begois, Mike Mampuya. Ekrem Kahya, Adil Auassar, Niels Fleuren, Edwin Linssen, Ken Leemans, Leon Kantelberg, Nordin Amrabat, Paul Jans en Karim Soltani.
Het was wachten op deze reactie. Mooi zo´n ontkrachtende post voor je.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, jongens, het zijn allemaal maar incidenten. De grote meerderheid van de Marokkanen doet goed mee in de Nederlandse samenleving.
Aan het taalgebruik te zien is dit zeer vermoedelijk door een van de vriendjes van Amrabat geschreven/verteld....quote:Nou lage reacties en een stuk wat niet gebaseerd is op de waarheid. Hier had ook makkelijk hoor en wederhoor toegepast kunnen worden maar dat is kennelijk niet nodig om iemands naam nodeloos door het slijk te halen. Ik was bij het voorval. Lurling liep te schelden en wilde Amrabat aanvallen. Amrabat zei iets in de trant van we pakken jullie uit wel en maakte een opmerking over zijn voetbalkwaliteiten. Toen kwam Lurling woest aanzetten en kwamen de kennisen om ze uit elkaar te halen. De stewards haalde de aggressieve Lurling weg. Als Amrabat iets had gedaan hadden ze hem ook weggehaald. Maar die ging daarna nog met de stewards praten en lachte nog wat om de situatie. We waren allemaal verbaasd dat na een winst hij nog op zo een manier reageerde. Waarschijnlijk geirriteerd door de wissel of door zijn eigen spel.
Jij had verwacht dat VVV een van z'n betere spelers zou ontslaan na zo'n incident?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die aanname dat het opwachten is. Als dat het geval was zal hij heus niet terug hoeven komen bij VVV.
Bij De Graafschap staat familie ook in het spelershome.
Overigens wat heeft Lurling in het spelershome van VVV te zoeken?
oh update:
[..]
Ja, dan was er vast heel veel aan de hand.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn de maten van Amrabat overigens!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als er echt wat aan de hand was, had hij sowieso niet gespeeld.
Hij is er vanaf gekomen met een boete gok ik zo.quote:Als gevolg van het voorval tussen Nordin Amrabat, speler van VVV en Anthony Lurling, speler van NAC, tijdens en na de wedstrijd VVV - NAC Breda vrijdag jl., heeft de directie van VVV vanochtend een gesprek gevoerd met Nordin Amrabat en na beoordeling van het incident passende maatregelen genomen. VVV doet hierover verder geen mededelingen en beschouwt deze zaak nu als afgedaan.
Bron: VVV
Als jij mij even wijst op de overduidelijke taal- en schrijffouten in dat stukje, en hoe jij hieruit kan afleiden dat het door een 'mocro' is geschreven.... ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Aan het taalgebruik te zien is dit zeer vermoedelijk door een van de vriendjes van Amrabat geschreven/verteld....![]()
Speculaties, misschien is hij er met een waarschuwing vanaf gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:36 schreef Thieske het volgende:
[..]
[..]
Hij is er vanaf gekomen met een boete gok ik zo.![]()
Met de VVV als bron breek je geen potten. Die gasten verkopen alleen maar kaarten van het dorp enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:36 schreef Thieske het volgende:
[..]
[..]
Hij is er vanaf gekomen met een boete gok ik zo.![]()
Iemand uit Zevenaar weet natuurlijk ook beter hoe gaat het gaat met de multiculturele samenleving als iemand uit Amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het was wachten op deze reactie. Mooi zo´n ontkrachtende post voor je.
Fijn he, zo´n plaat voor je kop?
Rode kaart werd door de KNVB geseponeerd. Dus Lurling had inderdaad gelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:25 schreef JLSB het volgende:
Een verslag van een getuige...
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=IAPiO_kanyc
En de erg "betrouwbare" Lurling.
Ik zeg toch dat ik gok.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Speculaties, misschien is hij er met een waarschuwing vanaf gekomen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met de VVV als bron breek je geen potten. Die gasten verkopen alleen maar kaarten van het dorp enzo.
Ja als coach van een degradatieclubje zet je makkelijk een van je beste spelers uit de selectiequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die aanname dat het opwachten is. Als dat het geval was zal hij heus niet terug hoeven komen bij VVV.
Bij De Graafschap staat familie ook in het spelershome.
Overigens wat heeft Lurling in het spelershome van VVV te zoeken?
oh update:
[..]
Ja, dan was er vast heel veel aan de hand.
dus iemand van 70 jaar uit Amsterdam heeft wat dat betreft alle wijsheid !?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Iemand uit Zevenaar weet natuurlijk ook beter hoe gaat het gaat met de multiculturele samenleving als iemand uit Amsterdam.
Nee, maar iemand die nooit met veel moslims is opgegroeid en die ze bijna nooit tegenkomt kan er wat minder een uitspraak over doen lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:46 schreef AminBen het volgende:
[..]
dus iemand van 70 jaar uit Amsterdam heeft wat dat betreft alle wijsheid !?![]()
van Omniworld naar VVV.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:13 schreef Suijk het volgende:
Welke reputatie?
Jammer dat we nooit de volledige waarheid zullen horen.
Je kunt ook zeggen, van de Jupiler League naar de Eredivisie, dat klinkt al beter.quote:
Typisch een klus voor de rijdende rechterquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:13 schreef Suijk het volgende:
Welke reputatie?
Jammer dat we nooit de volledige waarheid zullen horen.
quote:Burenruzies, familievetes of andere conflicten? De Rijdende Rechter lost ze voor u op! De uitspraak van mr. Frank Visser is juridisch bindend voor de partijen; zij zijn verplicht zijn beslissing te aanvaarden.
U zit in de sales?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen, van de Jupiler League naar de Eredivisie, dat klinkt al beter.
in de zin van?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:19 schreef BonJovi het volgende:
Dat zullen de clubs niet snel vergeten.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:51 schreef Grulez het volgende:
Ze hebben in ieder geval wel de juiste persoon te pakken
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hebben jullie wel eens gedacht aan het volgende scenario:
Arambat staat na te babbelen.
Lurling loopt voorbij.
Arambat vind het nodig wat te zeggen.
Lurling voelt zich bedreigt.
Lurling reageert aggressief.
Situatie ontspoort.
Omdat het hier een marokkaan betreft willen we het maar wat graag opblazen. Er zijn vaak zat opstootjes in de spelerstunnel, maar die worden niet onder de loep genomen.
Natuurlijk moeten er sancties volgen, maar als hij niet ontslagen wordt, of een andere zware straf is er niet veel aan de hand.
Grijp nou niet alles aan om marokkanen te bashen.
Hahaha, die onderstequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zijn de maten van Amrabat overigens!
Reageer anders op mijn post een stukkie of wat naar boven..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |