abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53454718
tt zegt het al

zelf slik ik de pil door , dit scheelt iets , zou toch nog iets minder onuitstaanbaar kunnen

tips zijn meer dan welkom
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:21:08 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_53454788
Schopje naar R&P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_53454828
TVPtje, want op zich kan ik ook wel wat tips gebruiken
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_53454989
Voldoende bewegen schijnt te helpen.
Letten op wat je eet.
Verder zijn er ook medicijnen (als het echt ernstig is!), die je kunnen helpen.

Je zou met je huisarts kunnen bespreken, als je er echt veel last van hebt.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_53455025
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:18 schreef Poenanie het volgende:
tt zegt het al

zelf slik ik de pil door , dit scheelt iets , zou toch nog iets minder onuitstaanbaar kunnen

Wat voor klachten heb je dan? En wisselt het ook? Of is het iedere maand een drama?
pi_53455263
ik neem geen pil ofzo, en ik doe helemaal niks. meestal heeft sangdrax het eerder in de gaten dan ik. en die heeft dan gewoon zoiets van "gewoon rustig aan met de discussies, en ff lief doen" en dat gaat meestal prima. een enkele keer heeft hij dan net een deadline ofzo, en tsja, dan kan het wel ff knallen, maar dat doet het dan toch wel.

ik heb zelf veel meer last van de eisprong, een paar uur lang doet dat *onwijs* veel zeer, meestal moet ik dan echt even gaan liggen, laatst werd ik letterlijk helemaal naar.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Vis een optie? dinsdag 25 september 2007 @ 11:40:50 #7
70532 loveli
N
pi_53455392
Cliche, gezond eten. Veel koffie, geraffineerde suikers en andere ongezonde dingen zijn ook niet goed voor PMS. Voldoende gezonde vetzuren eten zoals in vette vis, eventueel visolie of theunisbloemolie slikken. Dat helpt echt!
crap in = crap out
pi_53455641
Hmm...wat ik raar vind is dat ik er de ene maand meer last heb dan andere. Deze maand gierden de hormonen weer door mijn lichaam en heeft mijn het hard te verduren gehad Waar zou dat dan door komen?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_53455694
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef geppie het volgende:
Hmm...wat ik raar vind is dat ik er de ene maand meer last heb dan andere. Deze maand gierden de hormonen weer door mijn lichaam en heeft mijn het hard te verduren gehad Waar zou dat dan door komen?
Ik heb er zelf meer last van als ik bijv. veel stress heb van werk. Combinatie van factoren denk ik zo.
pi_53455823
Ik heb zelf eigenlijk lichamelijk weinig last van pms, ik krijg pas flinke buikpijn op het moment dat ik ook echt ongesteld ben, helaas ben ik de dagen voordat ik ongesteld ben wel met regelmaat een emotioneel wrak: huilerig, paniekaanvallen enz. Tot nu toe nog geen oplossing voor, de pil doorslikken kan ik niet doen, want dan is het de keer erna gewoon dubbel zo erg, ook de buikpijn dan, en dat is ook niet bepaald handig.

Klein beetje verkapte tvp dus
Arseen (As), atoomnummer 33
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:24:15 #11
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53456596
Zelf heb ik niet echt lichaamlijk last. Wel af en toe paar krampen en soms echt heel erg. Maar dan ga ik even liggen, soort van foetus houding en dan is het uit te houden. Maar dat komt heel zelden voor.
Qua humeur durf ik niet echt te zeggen dat ik verander, heb er nog nooit wat over gehoord van anderen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53456712
ik ben altijd heel vervelend
Werewolf
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:35:33 #13
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_53456886
ik heb eigenlijk nergens last van

ook tijdens mijn ongesteldheid of eisprong geen problemen
voel me prima en ben ook niet emotioneel instabiel oid
an urge to help mankind overcomes me
pi_53457112
sinds ik een zwaardere pil slik heb ik nergens meer last van..
pi_53457161
Twee strippen pil achter elkaar slikken.
Ik was het zat 2 weken van de 4 weken me rot te voelen. (een week pms, een week menstruatie}

Dus als ik nu pms dan eet ik chocola en ben ik onredelijk en emo.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:48:19 #16
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53457190
Mijn vriend doet nooit zo lief als ik ongesteld moet worden, we krijgen altijd ruzie.
Hij zegt dat ik normaal moet doen en ik zeg dat hij best wat rekening kan houden met mijn hormonen(sinds de kindjes er zijn heb ik er veeel meer last van)
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:48:59 #17
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53457211
ben een week ervoor 1 dag godssjaggerijnig. ik gun mezelf dat, en loop lekker te sjaggerijnen heel de dag en ik krijg zin in chocola...ook dat gun ik mezelf dan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53457293
heb ooit de pil gehad voor een gezwel in de eierstok

weet je, toen was ik ziek en werd ook dikker

moest ik toch veel last blijven hebben van pms, zou ik terug de pil nemen.
Werewolf
pi_53462321
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn vriend doet nooit zo lief als ik ongesteld moet worden, we krijgen altijd ruzie.
Hij zegt dat ik normaal moet doen en ik zeg dat hij best wat rekening kan houden met mijn hormonen(sinds de kindjes er zijn heb ik er veeel meer last van)
Laat hem dit lezen.. T kan erger en we are not alone :
quote:
Is de maandelijkse bloeding al geen pretje, veel vrouwen hebben juist de dagen voor de menstruatie de meeste last van vermoeidheid, depressie, vreetbuien of enorme stemmingswisselingen. Dit heet PreMenstrueel Syndroom (PMS) en ontstaat door allerlei hormonale veranderingen in het lichaam. Uit onderzoek blijkt, zo lezen we in het boek, dat er een duidelijk verband te zien is tussen PMS en huwelijkscrisissen, mishandeling van kinderen, slapeloosheid, problemen op het werk, vreetbuien, alcoholmisbruik, zelfmoordpogingen of ontslag.

Uit een Amerikaans onderzoek blijkt dat 45 procent van de werkende vrouwen die een arts bezochten, dat deed vanwege problemen rondom de maandelijkse bloeding. En ene dokter Dalton kwam tot de opmerkelijke bevinding dat in de 48 uur voor de menstruatie er op de werkvloer meer ongelukjes gebeurden zoals computerstoringen, typefouten, koffie die wordt omgestoten of dossiers die verkeerd worden weggezet. - Om al die problemen te voorkomen, zou het prettig zijn als er minder menstruaties in een vrouwenleven plaatsvinden. Veel zwanger zijn en lang borstvoeden past niet meer in ons westerse leven. Anorexia is als oplossing ook beslist niet aan te raden, het operatief laten verwijderen van de baarmoeder of de eierstokken is wel erg rigoureus. En topsport is niet voor iedereen weggelegd. Dus toch maar massaal allemaal aan de pil en doorslikken?
BRON

'T artikel zegt feitelijk dat wij vrouwen massaal moeten doorslikken om de wereld te redden..

Moet wel zeggen dat ik de drama week ervoor veel minder heb als ik door slik. (Alleen slik ik bijna nooit door omdat ik echt met dat spookidee in mijn hoofd zit wat ik 't artikel hierboven genoemd word.. ).

[ Bericht 9% gewijzigd door Cutebutpsycho op 25-09-2007 16:13:51 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:13:13 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_53462452
Sinds ik mijn pil doorslik ( en maar 2 x per jaar bloed ) is het heeeel erg verminderd.
Maar dat was daarvoor wel anders; dan werd ik letterlijk staatsgevaarlijk. Woest, agressief, onredelijk en venijnig.
Nu ben ik gelukkig alleen nog maar onredelijk en kattig.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:13:40 #21
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53462459
Ik slik de pil niet, ik heb een spiraaltje.
Maar toen ik de pil wel slikte was het minder.

Ik ben veeel ongeduldiger als ik ongesteld moet worden, dat weet ik ook, maar kan er idd niets aan doen(alleen af en toe weglopen)
pi_53462479
Hen eigenlijk niet echt last van pms, niet meer sinds mijn eetpatroon en leefpatroon een stuk gezonder is geworden.

Heel af en toe ben ik wat gevoeliger rond die tijd, als ik perongelijk last van mijn onderrug heb ofzo omdat de menstruatie eraan komt, dan meld ik dat gewoon, zeg ik gewoon dat ik me niet top voel en het rond die tijd zit.
Dan kan hij er rekening mee houden, tot in zoverre natuurlijk.

Maar het is een zeldzaamheid, over het algemeen hou ik mezelf goed in toom.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:20:03 #23
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53462627
Ik heb trouwens geen lichamelijke klachten.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:21:53 #24
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53462682
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:18 schreef Poenanie het volgende:
tt zegt het al

als je de pil doorslikt wordt je toch helemaal niet meer ongesteld?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53462819
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:13 schreef SHE het volgende:
Sinds ik mijn pil doorslik ( en maar 2 x per jaar bloed ) is het heeeel erg verminderd.
Maar dat was daarvoor wel anders; dan werd ik letterlijk staatsgevaarlijk. Woest, agressief, onredelijk en venijnig.
Nu ben ik gelukkig alleen nog maar onredelijk en kattig.
^ Wat zij zegt
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')