quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:Mijn vriend doet nooit zo lief als ik ongesteld moet worden, we krijgen altijd ruzie.
Hij zegt dat ik normaal moet doen en ik zeg dat hij best wat rekening kan houden met mijn hormonen(sinds de kindjes er zijn heb ik er veeel meer last van)
Laat hem dit lezen..
![]()
T kan erger en we are not alone
![]()
:
quote:
Is de maandelijkse bloeding al geen pretje, veel vrouwen hebben juist de dagen voor de menstruatie de meeste last van vermoeidheid, depressie, vreetbuien of enorme stemmingswisselingen. Dit heet PreMenstrueel Syndroom (PMS) en ontstaat door allerlei hormonale veranderingen in het lichaam. Uit onderzoek blijkt, zo lezen we in het boek, dat er een duidelijk verband te zien is tussen PMS en huwelijkscrisissen, mishandeling van kinderen, slapeloosheid, problemen op het werk, vreetbuien, alcoholmisbruik, zelfmoordpogingen of ontslag.
Uit een Amerikaans onderzoek blijkt dat 45 procent van de werkende vrouwen die een arts bezochten, dat deed vanwege problemen rondom de maandelijkse bloeding. En ene dokter Dalton kwam tot de opmerkelijke bevinding dat in de 48 uur voor de menstruatie er op de werkvloer meer ongelukjes gebeurden zoals computerstoringen, typefouten, koffie die wordt omgestoten of dossiers die verkeerd worden weggezet. - Om al die problemen te voorkomen, zou het prettig zijn als er minder menstruaties in een vrouwenleven plaatsvinden. Veel zwanger zijn en lang borstvoeden past niet meer in ons westerse leven. Anorexia is als oplossing ook beslist niet aan te raden, het operatief laten verwijderen van de baarmoeder of de eierstokken is wel erg rigoureus. En topsport is niet voor iedereen weggelegd. Dus toch maar massaal allemaal aan de pil en doorslikken?
BRON'T artikel zegt feitelijk dat wij vrouwen massaal moeten doorslikken om de wereld te redden..
Moet wel zeggen dat ik de drama week ervoor veel minder heb als ik door slik. (Alleen slik ik bijna nooit door omdat ik echt met dat spookidee in mijn hoofd zit wat ik 't artikel hierboven genoemd word..
![]()
).
[ Bericht 9% gewijzigd door Cutebutpsycho op 25-09-2007 16:13:51 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."