Klopt, daarom zei ik ook: "moet je"quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Heb je het geld niet voor![]()
Typerend voor mensen zoals jij: Iedere kritiek op de eigen kring bagatelliseren en de schuld bij het slachtoffer leggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Goh..jou argument is natuurlijk een feit en geen mening
en wat doe jij nu dan? je reageert rationeel? weldenkend en redenerend?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Typerend voor mensen zoals jij: Iedere kritiek op de eigen kring bagatelliseren en de schuld bij het slachtoffer leggen.
Jij redeneert tegen stront?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef simmu het volgende:
[..]
en wat doe jij nu dan? je reageert rationeel? weldenkend en redenerend?
Ik kan me maar één menselijke oplossing voor dit probleem bedenken...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja zet een groep primitieve kinderen bij elkaar en dit is wat je krijgt. Wat heb je als blanke op zo'n school te zoeken.
Het is wel duidelijk dat op die school de criminelen van morgen worden gekweekt. De school vind het blijkbaar wel best omdat ze er niets aan lijken te doen behalve zeggen dat hij beter naar een andere school kan gaan. Dat lijkt me de omgekeerde wereld.
Tragisch diep tragisch.
Enkeltje Rifgebergte?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan me maar één menselijke oplossing voor dit probleem bedenken...
Kinderbijslag-maatregelenquote:
Dit primitieve gedrag van deze kinderen zegt inderdaad veel over de ouders. De ouders in de portemonnee treffen is wellicht een goed idee. Hoewel dit soort kinderen bij voorbaat al verloren zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kinderbijslag-maatregelen... Dat weerhoudt die kanslozen er wel van om 6 kinderen bij elkaar te hokken op advies van de imam.
Ik hou gewoon een optie openquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef Gewas het volgende:
[..]
Waarom zeg je zoiets? Je kent me niet eens.
Ik ben eerlijk en zeg wat velen niet durven zeggen.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk en zeg wat velen niet durven zeggen.
Je legt me woorden in de mond.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee.
Je bent gewoon iemand die niet nadenkt en zijn antwoorden al klaar heeft staan
Allochtoon doet iets fout = kut buitenlanders
Autochtoon doet iets fout = kan gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |