abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:53:50 #101
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_53460496
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Heb je het geld niet voor
Klopt, daarom zei ik ook: "moet je"
Haters everywhere but I don't really care.
pi_53460507
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Goh..jou argument is natuurlijk een feit en geen mening

Typerend voor mensen zoals jij: Iedere kritiek op de eigen kring bagatelliseren en de schuld bij het slachtoffer leggen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53460957
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Typerend voor mensen zoals jij: Iedere kritiek op de eigen kring bagatelliseren en de schuld bij het slachtoffer leggen .
en wat doe jij nu dan? je reageert rationeel? weldenkend en redenerend?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_53461075
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef simmu het volgende:

[..]

en wat doe jij nu dan? je reageert rationeel? weldenkend en redenerend?
Jij redeneert tegen stront?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53461709
Tsja zet een groep primitieve kinderen bij elkaar en dit is wat je krijgt. Wat heb je als blanke op zo'n school te zoeken.

Het is wel duidelijk dat op die school de criminelen van morgen worden gekweekt. De school vind het blijkbaar wel best omdat ze er niets aan lijken te doen behalve zeggen dat hij beter naar een andere school kan gaan. Dat lijkt me de omgekeerde wereld.

Tragisch diep tragisch .
pi_53461739
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja zet een groep primitieve kinderen bij elkaar en dit is wat je krijgt. Wat heb je als blanke op zo'n school te zoeken.

Het is wel duidelijk dat op die school de criminelen van morgen worden gekweekt. De school vind het blijkbaar wel best omdat ze er niets aan lijken te doen behalve zeggen dat hij beter naar een andere school kan gaan. Dat lijkt me de omgekeerde wereld.

Tragisch diep tragisch .
Ik kan me maar één menselijke oplossing voor dit probleem bedenken...
pi_53461793
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kan me maar één menselijke oplossing voor dit probleem bedenken...
Enkeltje Rifgebergte?
pi_53461854
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Enkeltje Rifgebergte?
Kinderbijslag-maatregelen ... Dat weerhoudt die kanslozen er wel van om 6 kinderen bij elkaar te hokken op advies van de imam.
pi_53461942
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kinderbijslag-maatregelen ... Dat weerhoudt die kanslozen er wel van om 6 kinderen bij elkaar te hokken op advies van de imam.
Dit primitieve gedrag van deze kinderen zegt inderdaad veel over de ouders. De ouders in de portemonnee treffen is wellicht een goed idee. Hoewel dit soort kinderen bij voorbaat al verloren zijn.
pi_53462045
-edit-

[ Bericht 81% gewijzigd door paddy op 25-09-2007 16:03:27 ]
pi_53462127
Zou apartheid geen goede oplossing zijn?

Dat krijg je er trouwens van als je je kind naar een kroetenschool stuurt, als je wil dat er absoluut niks van hem terecht komt later, moet je dat vooral doen. Heeft ie in ieder geval toch iets van die geweldige cultuur kunnen opsnuiven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53462207
-edit- ....

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 25-09-2007 17:07:38 ]
pi_53462226
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef Gewas het volgende:

[..]

Waarom zeg je zoiets? Je kent me niet eens.
Ik hou gewoon een optie open
Jij hebt maar blijkbaar maar 1 optie
Buitenlander = slecht
pi_53462246
-edit- -----X

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 25-09-2007 17:09:49 ]
pi_53462266
-edit- geef ons een kans. Niet op reageren

[ Bericht 74% gewijzigd door paddy op 25-09-2007 17:21:52 ]
pi_53462308
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:06 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

-edit-
Ik ben eerlijk en zeg wat velen niet durven zeggen.

[ Bericht 20% gewijzigd door paddy op 25-09-2007 17:22:21 ]
pi_53462347
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk en zeg wat velen niet durven zeggen.
Nee.
Je bent gewoon iemand die niet nadenkt en zijn antwoorden al klaar heeft staan
Allochtoon doet iets fout = kut buitenlanders
Autochtoon doet iets fout = kan gebeuren
pi_53462384
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Nee.
Je bent gewoon iemand die niet nadenkt en zijn antwoorden al klaar heeft staan
Allochtoon doet iets fout = kut buitenlanders
Autochtoon doet iets fout = kan gebeuren
Je legt me woorden in de mond.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:11:39 #119
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53462415
http://nl.youtube.com/watch?v=TsDpV4MdaFU&mode=related&search=

Toch kon ik er wel om lachen hoe die debiel staat te springen.
pi_53462531
Typerend dat dit onderwerp op de frontpage meer dan 600 reacties oplevert. De een nog discriminerender dan de ander. Geeft de tendens goed weer. Het gaat hier om een kind dat is weggepest omdat hij een eenling was binnen een grote massa. Dat gebeurt overal en binnen alle leeftijdscategorieën. Op de ene plek gebeurt het subtieler (kantoren waar louter hoogopgeleide blanken werken) dan de andere plek (de basisschool in kwestie), maar het gebeurt overal, en in alle lagen van de bevolking. Het verdient geen schoonheidsprijs, en het valt zeker niet goed de praten, maar het is onzin dat dit specifiek aan Islamitische kindertjes is voorbehouden. Op honderden, zoniet duizenden Nederlandse basisscholen worden kinderen die afwijken van de rest stelselmatig weggepest. Om maar niet te spreken van middelbare scholen en de 'werkvloer' in het algemeen...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')