abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203890
Wat is Mona een Bitch zeg. Ze loopt van het ene BB kamp naar het andere. Slijmt ze de oren van de kop af en stookt onder BB'ers.

May I have your votes please
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:35:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_203891
quote:
op 10-19-1999 om 09:31 PM schreef Vote master het volgende:
Wat is Mona (bla bla ...)onder BB'ers.

Geniaal! Verdeel en heers.

't klinkt een beetje sci-fi, maar zou het kunnen dat Mona eignelijk stiekem SLIM is en dat ze alleen maar doet alsof ze een randdebiel is zodat men haar niet als concurrentie ziet en daarom niet nomineert?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_203892
quote:
op 10-19-1999 om 09:35 PM schreef GHaven het volgende:

't klinkt een beetje sci-fi, maar zou het kunnen dat Mona eignelijk stiekem SLIM is en dat ze alleen maar doet alsof ze een randdebiel is zodat men haar niet als concurrentie ziet en daarom niet nomineert?

Ik vrees dat het weinig met SLIM te maken heeft... Wat is er nou makkelijker dan slijmen en roddelen... een vrij natuurlijke reactie als je mensen voor je wilt winnen, dunkt mij...

Op korte termijn dan, want op den duur valt ze HARD HARD HARD door de mand. Daarom blijf ik erbij dat Mona de volgende ronde eruit ligt...

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_203893
Mag ik haar ook gewoon een achterbaks secreet vinden?
"Pullin' the strings..."
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:43:00 #5
995 PeteRp
What a decade!
pi_203894
quote:

Op korte termijn dan, want op den duur valt ze HARD HARD HARD door de mand. Daarom blijf ik erbij dat Mona de volgende ronde eruit ligt...

Lijkt me wel ja! Vooral als je ook nog zo dom bent met het verkeerde stel te slijmen

Tell the others!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')