abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53454527
Dat vraag ik me ook wel eens af bij uitzendbureaus.
Dan moet je je vaak ook minimaal een uur voor aanvang van de werkzaamheden ziekmelden bij hen en bij je werkgever. Maar goed, stel dat je 8 uur zou moeten beginnen, om 7 uur is dat uitzendbureau echt niet open en de werkgever is er ook nog niet.
Goed geregeld

Je ziekmelden is sowieso niemands eerste keuze, denk ik zo. Niemand zit graag ziek thuis. Maar als je écht ziek bent dan kun je beter thuis blijven en uitzieken dan naar je werk gaan en je hondsberoerd voelen alleen maar 'omdat je van jezelf aan het werk moet omdat ziek zijn voor mietjes is' ofzo.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:11:19 #27
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53454529
Uurtje of 7 lijkt me wel wat hebben.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:12:48 #28
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53454574
Blijft moeilijk inderdaad. Maar een uurtje van te voren lijkt me wat krap. Zeker als er een vervanger geregeld moet worden. Zie het soms bij mijn moeder, die staat voor de klas (groep 1) en als die écht ziek is en ze belt een uur van te voren is het moeilijk om een vervanger te regelen. Ligt er -zoals gezegd- helemaal aan wat voor werk je doet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53454578
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:08 schreef Lyzio het volgende:

[..]

In ieder geval niet één uur van te voren. En 4 uur 't 's nachts hoeft ook geen probleem te zijn als TS toevallig in ploegendiensten werkt. Pallets sorteren enzo.
nou ja, bij een kantoorbaan is het niet meer dan normaal om je ziek te melden zodra de telefoniste aanwezig is hoor.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')