Spreek een wilekeurige neger of Marokkaan aan op straat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 05:19 schreef palmboom133 het volgende:
Ja ALSOF ik daar aan kan komen op dit tijdstip![]()
![]()
Waarom? Omdat je ziek bent?quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Is ziek melden geen optie?
En dat denk jij? Misschien zit TS wel in een functie waar de planning heel nauw komt. En dan hoeft het helemaal niet zo tof te zijn als TS niet komt opdagen. In ieder geval niet voor zijn collega's.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:37 schreef Seventees het volgende:
Blijf je toch een dagje thuis.
Beter voor jou en beter voor je collega's.
jij doet vervelend tegen mijquote:
'Stel dat', 'als', 'maar', 'misschien'. We missen er nog één. Wie heeft 'm?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:42 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En dat denk jij? Misschien zit TS wel in een functie waar de planning heel nauw komt. En dan hoeft het helemaal niet zo tof te zijn als TS niet komt opdagen. In ieder geval niet voor zijn collega's.
En dat denk jij? Wie weet is de TS wel een 'als ik ga dan blijf ik ook-type'. Geen haar op diens hoofd dat ie dan aan ziekmelden denkt.quote:En als ik TS zo hoor, dan wil hij het gewoon eerst proberen. Sterk. Succes TS, hoop dat je werkdag een beetje wil, en zo niet, dan zul je je ziek moeten melden...
Mag ik mag ik mag ik?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Stel dat', 'als', 'maar', 'misschien'. We missen er nog één. Wie heeft 'm?
Als je echt ziek bent moet je gewoon thuisblijven, vooral met hoesten besmet je mensen snel. Als het rooster trouwens krap is, is dat niet TS z'n probleem maar die van z'n baas.quote:Ik doelde btw op besmettingsgevaar mbt de collega's. Maar da's natuurlijk ondergeschikt aan die planning.
Met 1 uur slaap achter de rug en ook nog eens ziek functioneer je toch nauwelijks.quote:En dat denk jij? Wie weet is de TS wel een 'als ik ga dan blijf ik ook-type'. Geen haar op diens hoofd dat ie dan aan ziekmelden denkt.
wanneer moet je je dan ziekmeldenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef Lyzio het volgende:
Een uur voordat je aanwezig moet zijn op je werk afbellen is ook niet het je van het. Gewoon gaan en de baas melden dat het wel eens zo kon zijn dat hij de hele dag niet volmaakt. Kunnen ze tenminste fatsoenlijk een vervanger regelen. En van de andere kant moet TS misschien wel pallets sorteren en dan is ziek zijn natuurlijk geen optie.
In ieder geval niet één uur van te voren. En 4 uur 't 's nachts hoeft ook geen probleem te zijn als TS toevallig in ploegendiensten werkt. Pallets sorteren enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wanneer moet je je dan ziekmelden![]()
mijn baas is niet blij met me als me 's nachts om 4 uur ziek meld hoor
En een week van te voren is ook niet heel geloofwaardig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wanneer moet je je dan ziekmelden![]()
mijn baas is niet blij met me als me 's nachts om 4 uur ziek meld hoor
Als je een gewone 9-tot-5-baan hebt: wanneer moet je dan bellen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In ieder geval niet één uur van te voren. En 4 uur 't 's nachts hoeft ook geen probleem te zijn als TS toevallig in ploegendiensten werkt. Pallets sorteren enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |