Ik denk dat meer linkse mensen daadwerkelijk van die boomknuffelaar types zijn dan rechtse mensen die nazi's zijn!quote:Op maandag 24 september 2007 23:16 schreef Cinch het volgende:
Daar kan ik echt niet tegen he, mensen (vooral hier op het forum) die als het over (groen) links gaat altijd de term " boomknuffelaars" moeten gebruiken.
Ik ben zelf niet links maar ik vind die term gewoon nergens op slaan, echt een term die verzonnen is omdat rechtsen er niet tegen kunnen dat ze nazis/racisten of wat dan ook worden genoemd, maar zelf niks terug te zeggen hebben.
Klacht: Bier is op
Omdat je ook als mens zelf een rust nodig hebt en moet kunnen genieten van de natuur.quote:Op maandag 24 september 2007 23:36 schreef karr-1 het volgende:
Maar het zijn toch ook boomknuffelaars? Ik bedoel, wie laat een snelweg niet aanleggen omdat het bontgevederde schijtlijstertje er zijn nestplaats heeft?
quote:Op maandag 24 september 2007 23:36 schreef karr-1 het volgende:
Maar het zijn toch ook boomknuffelaars? Ik bedoel, wie laat een snelweg niet aanleggen omdat het bontgevederde schijtlijstertje er zijn nestplaats heeft?
De natuur is een achterhaalt concept, daarvoor ga je maar naar de Veluwe of zo. Als ik kan kiezen tussen een extra snelweg of een boom dan weet ik wel wat ik kies.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:07 schreef Heathen het volgende:
[..]
Omdat je ook als mens zelf een rust nodig hebt en moet kunnen genieten van de natuur.
Ach auto's en hun positie in het openbare leven zijn ook aan verandering onderhevig. Het is al niet meer zo'n heilige koe waar alles voor aan de kant moet als het 30 jaar terug was. Lang leve de vooruitgangquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De natuur is een achterhaalt concept, daarvoor ga je maar naar de Veluwe of zo. Als ik kan kiezen tussen een extra snelweg of een boom dan weet ik wel wat ik kies.
Je knuffelt wel graag bomen?quote:Op maandag 24 september 2007 23:16 schreef Cinch het volgende:
Daar kan ik echt niet tegen he, mensen (vooral hier op het forum) die als het over (groen) links gaat altijd de term " boomknuffelaars" moeten gebruiken.
Ik ben zelf niet links maar ik vind die term gewoon nergens op slaan, echt een term die verzonnen is omdat rechtsen er niet tegen kunnen dat ze nazis/racisten of wat dan ook worden genoemd, maar zelf niks terug te zeggen hebben.
Klacht: Bier is op
Das een nog betere termquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:33 schreef valek het volgende:
ik zeg meestal links tuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |