Oh op die manierquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een aardbei als avatar, en jonge meisjes zijn toch altijd heel zoet (als in: lief)?
ik zal wel te moeilijk gedacht hebben
3fm is zojuist diep, diep in mijn achting gedaaldquote:Ik ben dom lomp en famous, bitches zitten aan mijn penis
alles is relatiefquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh op die manier
Het kan ook aan mijn intillegentie liggen hoor
Trouwens, bij jonge zoete meisjes denk ik aan kleine meisjes in roze kleertjes en twee staartjes... Dat ben ik neit helemaal
Nee, nooit gezien. Maar je hebt er beeldend genoeg over verteld.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt die foto's van mijn pols zeker ook nooit gezien (volgens mij heb ik ze ook niet meer trouwens)? Terminator-arm
Wat is het probleem?quote:
Ja, hoezo? Ga je dan Soempie Ontwijkend Gedrag vertonen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef Plasterk het volgende:
zit je morgen in de UB Soemp?
Terminator arm?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehehehe... dat doet het altijd goed bij mensen, ja
Dan ga ik nooit naar de ubquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:44 schreef Soempie het volgende:
Oja, en ik ben heel erg verkouden, dus charmant zal ik niet zijn.Rode neus, waterige oogjes en grote kans dat ik iedereen aansteek.
![]()
Soempie Ontwijkend Gedrag ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ga je dan Soempie Ontwijkend Gedrag vertonen?![]()
![]()
Ik heb van 9.00 tot 13.00 college. Daarna zit ik tot 17.00 uur in de ub. Maar niet bij de computers.
Ik ken het, mijn opa had het ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had m'n pols enigszins gecompliceerd gebroken en had daardoor allemaal pinnen in m'n arm die door m'n vel naar buiten staken. Maar dit is helemaal niet leuk, als ik het beeldend vertel klinkt alles veel smeuïger
Te veel hak op de tak. Ik heb de informatie maar moet nu nog lekker weglezen; maw een lopend verhaal worden.quote:
Volgens mij hoopte iedereen vandaag ook dat ik weer naar huis zou gaan. Ik nies om de 5 minuten en loop steeds naar de wc om heel hard m'n neus te snuiten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit naar de ubBlijf ik lekker thuis, potje thee erbij, muziekje op en bij voorkeur zo weinig mogelijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |